Operatorii feroviari privati din Romania

Started by vancouver, September 15, 2013, 10:11:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

@TibiV - atatea au in proprietate. Inscrierea unui vehicul in certificatul de siguranta nu este o mare dificultate - si se simplifica si mai mult dupa intrarea in vigoare a alinierii la regulile de interoperabilitate (TSI).

P.S. Si Astra si Regio Calatori ar trebui sa plateasca o taxa de poluare semnificativa pentru operarea cu Diesel sub catenara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

https://www.facebook.com/1411314159144282/posts/2374474589494896

Comentarii interesante in aventura ATC/IC2... Nu au piese de schimb... oare danezii la IC4 de unde au?

Quote
Incepand din 16 iunie 2019, IR 15581/2 sunt prelungite pana la si de la Mangalia.

Pe M800 nu ar trebui sa fie probleme dar chiar daca beneficiezi de material rulant relativ nou, de care tragi non-stop si nu ai piese de schimb pentru ele, la cea mai mica problema apare si prima anulare...

Ar fi frumos sa-i vedem pe cei de la ATC ca au invatat ceva si la capitolul mentenenta preventiva, pentru ca la ce lipsa de vagoane se prefigureaza la operatorul de stat, avem nevoie de toti privatii in sezonul estival 2019 pe M 800.

Phenol

Interesant ca face aproape 3 ore pana la Constanta.

dr4qul4

Cam greu sa mergi mai tare cand stii ca s-ar putea sa te lase franele
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Cred ca de fapt merg ''la consum''. Ma gandesc ca Vmax 120 e considerabil mai economic la diesel fata de 140. Ca la masini.

Ionut

Prima generație de femei mecanic de locomotivă, formată și angajată de Grup Feroviar Român



Grupul GRAMPET – Grup Feroviar Român a format și ulterior angajat prima sa generație de femei mecanic de locomotivă, opt la număr. GFR a lansat, în martie 2017, programul "Femei mecanic de locomotivă: șanse egale în profesii feroviare". Obiectivul imediat a fost unul pragmatic, extinderea bazinului de forță de muncă eligibilă și calificată, pentru operațiunile sale în creștere la nivel național. Programul, primul de acest fel din România, a provocat preconcepții, promovând egalitatea de șanse într-o industrie tradiționalistă, dominată de bărbați, informează wall-street.ro. Din cele 36 de locuri puse la dispoziție de către C.E.N.A.F.E.R., instituția specializată în formarea angajaților din industria feroviară, s-au înscris doar opt femei. Acestea au fost încadrate într-o clasă mixtă, alături de 25 de bărbați.

ClubFeroviar.ro

etravel

Quote from: frunzaverde on April 15, 2019, 04:57:33 PMvor sa incerce cu IC2-urile.
Si uite ca avem deja un preview la ce e foarte probabil sa se intample la vara cu operarea Astra pe litoral atunci cand automotarele respective vor avea probleme tehnice:

Călătorii unui tren privat ce se deplasa la Constanța, DAȚI jos între stații din cauza unei defecțiuni. OPC a intrat pe fir!

Si finalul e de noaptea mintii, dupa ce i-au dat jos pe oameni intre statii si i-au lasat sa mearga brambura intre linii : "Am depus diligente pentru a afla detalii cu privire la acest tren. Am aflat că acesta a ajuns, până la urmă, în Constanța fără călători, iar la numerele de telefon ale companiei nu răspunde nimeni. Deplasăm o echipă din cele aflate la permanență pentru a constata incidentul în formă legală."

TibiV

Quote from: etravel on April 29, 2019, 08:44:48 AM
Si finalul e de noaptea mintii, dupa ce i-au dat jos pe oameni intre statii si i-au lasat sa mearga brambura intre linii : "Am depus diligente pentru a afla detalii cu privire la acest tren. Am aflat că acesta a ajuns, până la urmă, în Constanța fără călători,
NU este de noaptea mintii, este ceea ce era corect de facut.
Nu mergi fara frane cu un un tren plin de calatori.
Daca "se bulea", mureau 300-400 de calatori, nu doar 3-4 anajati ai companiei CF.

Preferi varianta "inversa", adica aia in care sa fi mers cu trenul defect (fara frane) si la primul obstacol sa avem carnagiu?!...
Decizia a fost corecta, probabil conform reulilor CF.
Ca trenurile respective sunt gunoaie luate de un operator privat de la tomberonul Danemarcei, asta este alta discutie...

Eu astept (fara mare entuziasm... :(( ) momentul in care IC2-urile se vor lasa cu victime...
Pariem ca patronul iese "Alba ca Zapada", ca trenurile alea au OK de circulatie in DK , si sunt inca inmatriculate in DK?!...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

etravel

#233
E de preferat ssa existe un plan pentru astfel de situatii, cu preluarea calatorilor de catre un alt IC2, de dorit unul zdravan din pdv tehnic, nu sa joci la ruleta ruseasca plecand cu ceva despre care nu stii daca poate ajunge pana la destinatia pentru care platit bilet, ba mai cedeaza si franele pe parcurs.
QuoteEu astept (fara mare entuziasm... :(( ) momentul in care IC2-urile se vor lasa cu victime...
Pariem ca patronul iese "Alba ca Zapada", ca trenurile alea au OK de circulatie in DK , si sunt inca inmatriculate in DK?!...
Sa speram ca vor renunta la IC2 inainte sa se intample un astfel de eveniment.


Ionut

Se anunță modificări în mersul trenurilor Softrans, pentru revizii tehnice periodice

Se anunță modificări în mersul trenurilor Softrans, pe parcursul lunii mai 2019, în vederea efectuării reviziilor tehnice periodice. În acest sesn, operatorul craiovean de transport feroviar de călători a precizat pe pagina sa de Facebook că se suspendă circulația următoarelor trenuri:
– 15982 (Craiova – București Nord – Constanța) în zilele de 07.05 și 21.05.2019
– 15984 (Constanța – București Nord – Craiova) în zilele de 07.05 și 21.05.2019.


În 2014, fabrica de locomotive Softronic din Craiova a construit primul tren electric (Hyperion) fabricat în România, finanţat de Garanti Bank cu suma de 4,3 milioane de euro, iar în 2015 firma a livrat al doilea tren de acest tip. Cele două trenuri circulă pe rutele Craiova – Bucureşti – Constanţa şi Craiova – Bucureşti – Braşov.

ClubFeroviar.ro

adymartianul

Cica astazi un HyperIon ramase in camp, defect

frunzaverde

Quote from: Sorinus on April 22, 2019, 11:58:32 AM
Cred ca de fapt merg ''la consum''. Ma gandesc ca Vmax 120 e considerabil mai economic la diesel fata de 140. Ca la masini.

Nu e cazul - frecarea roata-sina este mult mai mica, si trenul este mult, mult mai aerodinamic decat o masina. Accelerarile/deccelerarile frecvente cauzeaza consum mult, mult mai mare decat o rulare constanta la viteza mare. Daca doreau sa limiteze consumul, mergeau fara oprire Bucuresti - Constanta, mai ales ca prin Ciulnita pot trece cu 140, si cu 100-120 km/h prin Medgidia si Cernavoda.

IC2/4 a fost gandit ca vehicul HSR - au fost concepute aerodinamic pentru operare optima (croaziera) la 180-200 km/h - si aerodinamica la vehiculele astea e probabil singurul lucru care a iesit "corect". Mai mult, motorul teoretic se simte cat-de-cat tolerabil la 140 km/h, pentru ca acolo e maximul de aer care intra prin sistemul de racire - la 80-100 km/h motorul se incinge mai rau ca la 140 km/h.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

Cum vine asta, trenul va circula doar pina la statia cutare, DACA VA CIRCULA?

Stimați călători, în data de 20 mai 2019 trenul IR 15533 de la București Nord la Brașov este anulat din motive tehnice, iar IR 15534 va circula doar pe distanța Ploiești Vest - București Nord, dacă va fi pus în circulație. Vă rugăm să verificați informațiile informații actualizate pe site sau pe platforma de informații a gestionarului de infrastructură. Restituim biletele anulate ca urmare a renunțării la călătorie din cauza defectelor tehnice - pentru biletele achiziționate online, returnarea banilor a fost făcută automat în contul asociat cardului folosit la cumpărare. Pentru călătorii cu toate celelalte tipuri de legitimații de călătorie, restituirile se fac la casa de bilete Astra Trans Carpatic din Gara București Nord, cu biletele în original, în timpul orelor de program.


https://www.astratranscarpatic.ro/

frunzaverde

IC2 au vrut, IC2 au primit... Poate merge. Cand merge. Daca merge. Si poate nu ramane fara frane...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rizzuh

Nu te poti baza pe Astra deloc, anunta fix in ziua in care se anuleaza trenul, cu cateva ore inainte, pentru o saptamana intreaga.

Dar boss, avem trenuri noi, țiplă, foarte putin rulate, full option, confort lux. :lol: