Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 67 Guests are viewing this topic.

iulius

foto vama Nadlac II, de pe Fb unui prieten

















danutzu_1069

^^
Rezulta un max de 10 min tranzitul prin PTF.

TibiV

Quote from: adiarc on August 29, 2015, 02:18:19 PM
nu am vazut nici cel mai mic indiciu , legat de constructia benzinariilor mobile.Asteptam cu interes.

Quote from: danutzu_1069 on August 29, 2015, 06:06:30 PM
Pai s-a finalizat licitatia? A tras cineva lozul castigator?

In 15 iulie s-a semnat cu OMV Petrom pentru 4 statii mobile (benzinarii mobile) pe A1 si una pe A2
  A1: Nădlac - Arad km 26+200, stânga şi dreapta; Lugoj – Deva km 21+720, stânga şi dreapta; Orăştie – Sibiu km 20+150, stânga şi km19+950 dreapta; Orăştie – Sibiu km 76+150, stânga şi dreapta;
  A2: Medgidia - Constanţa km 186+090 stânga şi km 186+580 dreapta.

In 16 iulie s-a semnat cu MOL Romania pentru 4 statii mobile (benzinarii), doar pe A1:
  A1:  Arad – Timişoara km17+400, stânga şi dreapta; Timişoara – Lugoj km 47+650, stânga şi dreapta; Varianta de Ocolire Deva – Orăştie  km 4+220, stânga şi dreapta; Orăştie – Sibiu km 39+400 stânga şi km 38+500 dreapta

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%2016.07.2015%202.pdf
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%2015.07.2015.pdf

Punerea in functiune in trimestrul al treilea, cel putin in cazul Petrom..

Quote
Comunicat de presă OMV Petrom
23 iulie, 2015

    OMV Petrom introduce conceptul de benzinării mobile în reţeaua proprie

 Primele 10 benzinării mobile din grupul OMV Petrom vor fi deschise în România, pe autostrăzile A1 şi A2
 Staţiile vor fi operate sub brand Petrom

....
     Noile staţii mobile sunt de tip modular, prefabricat. Ele vor fi transportate şi amplasate în punctele în care vor funcţiona, fără a necesita lucrări suplimentare de construcţie şi amenajare. Termenul estimat pentru punerea în funcţiune a celor 10 staţii este trimestrul patru, 2015.
    Staţiile mobile sunt prevăzute cu o zonă de alimentare cu carburanţi şi cu o zonă de magazin. Fiecare staţie va fi dotată cu 3 pompe, din care una de tip rapid, pentru alimentarea tirurilor.
     Clienţii vor putea opta la pompa pentru unul dintre cele 4 tipuri de carburanţi disponibili în reţeaua Petrom: benzină standard, benzină Extra 99, motorină standard sau motorină Extra.
     O staţie poate asigura alimentarea a circa 1.500 de vehicule pe zi.

Comunicatul si pozele furnizate de Petrom odata cu comunicatul sunt aici:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg84310#msg84310
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dragos Sebastian

Azi noapte cei de la Aldesa ( Lot 3 Lugoj-Deva ) lucrau de zori , cel putin 10 masini am intalnit cand veneam de la Faget , plus cativa oameni cu veste reflectorizante , sigur se lucra in zona parcarii de la Ohaba , multa harmalaie dupa nodul rutier de la Grind ( sau in zona ) , era furnicar de masini ca se vedea praful din DN si multe reflectoare .
Ieri pe zi si cei de la Salini bagau mare , din pacate poze nu am . Sper sa fac zilele acestea ca tot o sa trec pe acolo de multe ori .

dr4qul4

Ieri, am ajuns pt prima oara pe A1, Simeria -Sibiu.

Nu era nici un fel de miscare pe lotul imbecil ((ora 16:00).
Ca si calitatea asfaltului nu mi se pare chiar atat de rau. Lotul 3 parca are totusi trambuline mai mari decat A1 Bucuresti-Pitesti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Zimox

Quote from: danutzu_1069 on August 29, 2015, 06:20:22 PM
^^
Rezulta un max de 10 min tranzitul prin PTF.

Si eu am trecut fulgerator ieri seara pe la 23.00... :lol: am stat 80 min pentru 2 Km de coada , iar marlani ca nu ii pot numi altfel inloc sa stea in coada civilizat utilizau parcarea pe post de *graba* si se bagau in fata tuturor.
In concluzie as vrea sa spun ca in concediul asta am utilizat autostraziile A1 - A2 - A3 si pot spune ca am ramas dezamagit cum majoritatea utilizeaza   eronat autostrada si nu ma mira faptul ca zona mediana este mai mereu semnalizata .
Drumuri bune si la cati mai multi KM.
!

iuli

Pe sensul Arad - Timisoara se lucreaza la reasfaltare. Se acopera acele gropi care incepusera sa devina tot mai mari.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

Asta am vrut sa zic si eu joi seara dar am uitat. :D . E o zina unde e restrictie la danda 2.

dorum

#23663
Scurt update LD3

DN68A inceput lot 3, vedere spre Deva












Vedere spre Lugoj







Spatiu servicii:









Pasaj Lapugiu de Jos










adiarc

multumim de poze

in alta ordine de ideei , de vreo saptamana ( sau mai mult ) , sp de serv de la Orastie, este inchis pe ambele sensuri.

are cineva detalii ?

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Poate se apuca de construit acele benzinarii?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

JohannDB

#23666
Quotein alta ordine de ideei , de vreo saptamana ( sau mai mult ) , sp de serv de la Orastie, este inchis pe ambele sensuri.

are cineva detalii ?

  Sâmbătă 29.08.2015 la ora la care treceam prin zonă (14:50) am vrut să mă opresc în parcarea asta de aici, de la KM 340, dintre ieșirile de Hațeg/Simeria și Oraștie și am luat...plasă !! Spre disperarea mea; parcarea închisă pe ambele sensuri și până la ieșirea de la Șoimuș/DN 76 la KM 369, mai este, o "bucată" cum se spune!

  Acum revenind la parapeții distruși de pe sensul Sibiu - Deva al A1 (un coleg a mai pus câteva poze, mai sus), refăcând un rezumat, situația ar arăta cam așa, la data de 29.08.2015 :
  - La primii km, de la intrarea pe A1, parapet median distrus, nereparat (poză a colegului nostru); n-am apucat să notez poziția kilometrică.
  - La KM 262 + 7, parapet median lovit / nereparat (până la tunelul dinspre Săliște).
  - La KM 263 + 7, parapet median lovit / nereparat (până la tunelul dinspre Săliște).
  - La KM 280 + 8, parapet median lovit / nereparat.
  - La KM 283 + 8, parapet median lovit / nereparat.
  - La KM 289 + 8, parapet median lovit / nereparat, pe sensul opus, Deva - Sibiu.
  - La KM 291 + 7, parapet median lovit / nereparat.
  - La KM 298 + 8, parapet median lovit / nereparat, pe sensul opus, Deva - Sibiu.
  - La KM 303 + 2, parapet median lovit / nereparat...în apropierea Sebeșului.
  - La KM 304 + 7, parapet exterior lovit / nereparat...în apropierea Sebeșului.
  - La KM 315 + 5, parapet median lovit / nereparat, pe sensul opus, Deva - Sibiu.
  - La KM 343 + 6, parapet median lovit / nereparat.
  - La KM 350 +   , parapet median lovit / nereparat, unde mai sunt can 300m până la prima placă cu 300m la ieșirea  Simeria/Hațeg.
  - La KM 358 + 1, parapet median lovit /nereparat.
  - La KM 365 + 2, parapet exterior lovit / nereparat, pe sensul opus, Deva - Sibiu.
  Din toată "lista", dacă lipsesc vreo două locuri de parapet distrus, dar pe sensul opus mie și asta pe porțiunea de până la prima parcare de la KM 260 (Cristian).
   
La aceeași dată, 29.08.2015 la orele 22: 56 când intram pe A1 din DN 7G (legătura cu Nădlac-ul vechi), pe sensul spre Arad, coada de ieșire din țară pe Nădlac II era până la acest pod ce face trecrea peste A1 spre Nădlac...; nu știu pe câte rânduri, dar era prezentă o mașină de poliție, ce făcea redirijări spre Nădlac I, unde periodic se creau cozi pe două rânduri de la "chioșcurile ungurești" până la cântarul de ieșire românesc de aici (Nadlac I / vechi).

P.S. La KM 315 + 5 pe sensul Sibiu - Deva, al A1, se vede asfalt nou de la "nivelarea" unei trambuluine, care trambulină, după "nivelare" este și mai accentuată și la numai 110 km/h am simțit-o prin toată suspensia mașinii, cât se poate de dur... Nu că celelatte nivelări de trambuline ar tinde spre "perfecte", dar asta de aici, dă clasă la "AȘA NU" !!

adiarc

M-as bucura sa se apuce de benzinării , dar nu era nici un indiciu in acest sens si nu cred ca e nevoie de închiderea sp de servicii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlexIP

#23668
Quote from: adiarc on August 30, 2015, 09:42:35 PM
multumim de poze

in alta ordine de ideei , de vreo saptamana ( sau mai mult ) , sp de serv de la Orastie, este inchis pe ambele sensuri.

are cineva detalii ?


Acum vreo oră era deschis pe sensul spre Deva, închis pe cel spre Sibiu. În rest, mașini care circulau pe banda de urgență pe contrasens (!) în zona cu 1+1 de la alunecări, urmează pozele pe topicul de siguranța circulației.

O altă problemă ar fi signalistica, imediat după spațiul de servicii de la Orăștie erau niște semne de șantier de redus viteza și de îngustat pe o singură bandă. Toate erau orientate de-a lungul drumului (adică de nevăzut - inactive), singurele fiind cele de îngustare bandă care erau cu câte 2 picioare... și cele de limitare la 60 km/h. Legal vorbind, asta reduce viteza până la următoarele indicatoare de viteză care sunt după nodul Simeria. Ceva e dubios acolo.

tonică

acele benzinarii nu se construiesc...sunt mobile... ;)
E de fapt un tanc rezervor adaugat unei barăci pe post de magazin...Cel mult vor necesita o priza solida la locul cu pricina dar care banui ca se rezolva in cateva ore...
Altfel, cred ca orele de stat la granita se datoreaza zilele acestea si situatiei politico-sociale din Ungaria si a valului de imigranti...