Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

NGC

Update plati recente CNADNR pentru Impregilo pentru A1 Orastie - Sibiu Lot 3 aici.

murelu

Salutare,
Azi dimineata la rubrica trafic de la RadioRomaniaActualitati s-a anuntat ca se va deschide, pana la sfarsitul anunlui, tronsonul de 6km dintre Topolovat si Sanovita.
Se poate verifica cumva informatia?

sebba

nu uita ca suntem in campanie... nu mai crede ce spune media, fiecare emisiune are sponsorii ei... mai mult sau mai putin vizibili...

Sailing away! S/Y Haimana

horatiu.cosma

La ultima filmare aeriana am cam concluzionat ca sansele sunt infime, mai ales ca a si plouat zilele astea si o sa mai ploua, vine frigul, deci nu prea...

horatiu.cosma

Intrebare, pe timp de iarna, se poate lucra la structurile de beton pe lugoj-deva? Ca daca nu, in 2015 nu se prea anunta taieri de panglici pe cele 3 loturi(poate UMB-ul).Si in cazul in care nu se finalizeaza vreun lot pana la 31 decembrie 2015, UE nu da niciun ban din cei 85% pe care trebuie sa ii dea?

adiarc

se poate lucra , dar trebuie folosit beton cu aditivi speciali , care costa mai mult decat cel normal...si asa aceste loturi sunt la limita profitabilitatii , asa ca am serioase dubii ...dar nu spun niciodata  , niciodata   :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Sa vedem daca aplica fazarea lucrarilor....ar fi bine.

adiarc

nu-mi aduc aminte ca UE sa fii fost de acord cu FAZAREA proiectelor...adica daca parti din proiecte sunt finalizate sa deconteze sume partiale aferente acestora...cred ca e o intrebare legitima pt CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Scuze de off-topic,dar e oarecum related cu subiectul. Pe Sebes-Turda au anuntat ca vor faza lucrarile, au recunoscut ca nu pot termina in 2015, transforma proiectul intr-unul de tip bridge(sau ceva de genu), cu finantare si din exercitiul 2007-2013(2015), si din urmatorul. Nu stiu cat e de adevarat, dar daca au zis sus si tare asa ceva, inseamna ca au avut loc discutii cu UE pe aceasta tema(si la momentul respectiv, nu era campanie electorala :)).

adiarc

era la stadiul de intentie...asa cum tot la stadiul de intentie sunt si liniile trase cu marcherul pe harta...asadar , pana la o confirmare oficiala de la UE , toate aceste declaratii isi merita locul in Recycle Bin....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tavi

@murelu: ia informatia cu mari rezerve. La fel "au sarit" si CNADNR cu comunicatul privind pasajul Domnesti. Am mari dubii ...

Quest

Quote from: murelu on October 21, 2014, 10:28:42 AM
Salutare,
Azi dimineata la rubrica trafic de la RadioRomaniaActualitati s-a anuntat ca se va deschide, pana la sfarsitul anunlui, tronsonul de 6km dintre Topolovat si Sanovita.
Se poate verifica cumva informatia?

Eu am trecut vineri pe la Topolovat (incepuse deja ploaia, nu se lucra). Am senzatia ca nu inainteaza la max. de ritm posibil cu nodul, fata de ultima oara cind am trecut pe acolo (29.09), au mai conturat rampele de acces la cele 2 sensuri giratorii si stilpii pasajului ptr DJ572 care supratrece A1.

Ionut, tu ai ca si admin mailurile noastre. Intreaba-l te rog pe Rin tin tin ce ne mai spune despre cei 6 km Sanovita - Topolovat. Mersi.
Common sense will get you far !

adiarc

conform prognozei , incepand de miercuri seara , in jud SB ( si nu numai ), incep ploile , iar incepand de sambata vom avea minime de minus 2 grade si maxime de 11 grade , lucru care va reduce mult timpul de lucru.....ce surpriza de proportii - toamna ploua
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare

si doar i-a invatat ca iarna nu-i ca vara  :lol:
in schimb pot anunta pe ploaie castigatorul pentru actualizarea studiului de fezabilitate pentru Sibiu-Pitesti  :D

alecu26

Quote from: horatiu.cosma on October 21, 2014, 11:35:13 AM
Intrebare, pe timp de iarna, se poate lucra la structurile de beton pe lugoj-deva? Ca daca nu, in 2015 nu se prea anunta taieri de panglici pe cele 3 loturi(poate UMB-ul).Si in cazul in care nu se finalizeaza vreun lot pana la 31 decembrie 2015, UE nu da niciun ban din cei 85% pe care trebuie sa ii dea?

la piloti forati e perfect sa lucri iarna. Si cum cam toti au piloti forati in proiect.....o sa aiba front de lucru cacalau. Vointa doar sa aiba.

Se mai poate lucra la sapaturi...dar atata vreme cat vor sa-si compenseze terasamentele...adica ce sapa sa puna unde trebuie la umplutura...cam greu cu sapatul.

Oricum, pe lotul 3 au 2-3 viaducte mari (peste CF si peste Mures). Dupa ce se apuca de alea, mai punem minim 1 an la finalizare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).