Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 51 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu ai inteles. TOATE cele trei sectiuni (2, 3 si 4) au documentatie insuficienta pentru FIDIC Galben. Ori le faci pe toate Rosu, ori actualizezi SF si lansezi Galben.

Apropo de PiSi, aici aveti Studiul de Evaluare Adecvata (SEA) pentru Autostrada Sibiu-Pitesti depus deja la ANPM. Este varianta actualizata a memoriului explicat pe forum in februarie 2018, de aici.

thinker

#41521
@Vancouver

un mic detaliu -

" In cei 35 km se afla si cei 12 reabilitati de pe DN7, cu 2+1 benzi, pe care se merge bine, iar partea intravilana e f. mica. Nu exista comparatie de ex. cu DN68a, cu problemele de acolo. Cornetu - Boita pe DN7 e parfum."

din cei 12km de pe DN7 cu 2+1 benzi ,  faptic sunt 4.5 km la profil de 2+1 - 70% si 2+2 benzi 30%.  Da proiectul a fost initial pe vreo 12km pana la intersectia de la Talmaciu, dar pana la urma au iesit maxim 4.5km cu profil largit. :lol: :lol: :lol:
E sigur ce spun bat drumul asta de cel putin 2 ori pe saptamana in medie, de vreo 30 de ani....

In rest sunt de accord cu tine de abordare ca doua sectoare distincte, dar nu cred ca au SF si detalii technice ok. As cum zice Ionut, nu au.
Ar fi ok ar mai largi VO pe toate sectiunile unde e posibil si chiar mai usor technic de facut comparat cu zidul ce a fost necesar pentru aceasta sectiune, si cu lucrari executate sub trafic.

27 km tuneluri, si 57 km viaducte si poduri - toate la 6 benzi,....2030-2035 poate fi optimist. Asta e PISI.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

voicul

Deci 1 - 2 saptamani si termina si cu DJ-ul/ii dau drumul?

ghrt

Hazlie răzgândirea lui @Vancouver. Totuşi dacă ar dori să semneze ceva rapid (ha-ha! CNAIR?!) ar putea să o facă pe secţiunile de la capete, sunt de câmpie şi e posibil ca problemele din documentaţie să fie rezolvate cu eforturi minime, financiare şi legale. Iar dacă ar dori să îşi schimbe imaginea, ar demara nişte studii serioase.

În realitate, nu vor face nimic. Se vor preface că fac câte ceva în apropierea alegerilor sau în alte momente cu semnificaţie politică. Acesta este ordinul pe care îl execută! Poate când mai avem o criză majoră şi va fi nevoie de euro, să se mai mişte nişte lucrări, minimul necesar. Nu uitaţi bancul ăla, la ce nu se construieşte comisionul e de 100%.
Cont (aproape) inactiv.

rocklee


rocklee

se pregatesc sa toarne stratul de uzura ....in zona dintre ecoduct si cariera de piatra ....

iar in zona dbleului  branisca se lucra la rigole finisaje si la pregatirea drumului ce merge la rovina

:) :)







































Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee

ORA 16 30... :)

sau mai montat cateva grinzi ...cred ca pana seara sau pus mai multe ...poate ne aduce ceva vesti FLASHU 74 ...  ???




















Powered by API/PUM imgur uploader


mihaihedes

Oare nu este vre-o posibilitate sa mutam UMB și pe A10  ca să o termine in deceniul acesta?

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


Vice33

Super. mai au 4+2 grinzi de pus...maine cred ca le pun pe toate... 8) O:-) Felicitari Rocklee pentru imagini, felicitari UMB pentru ritm, seriozitate si constiinciozitate

flashu74

#41531
Din păcate astăzi am fost prins cu ceva treabă și am trecut prin zonă la ora 23. Deci noapte. Sper să nu mă fi înșelat, dar mai era de ridicat o grindă peste DN și cele 4 de la interior. Nu am văzut bine dar nu cred să fi dus grinzile toate lângă macara. Probabil le vor ridica peste cele puse. Nu cred ca va fi problemă.

Quest

Stadiul Pasajului Bejan la sfirsitul zilei de azi (12.07). Au mai ramas de pus maine doar 5 grinzi !



Ieri seara spuneam aici din sursa de maxima incredere UMB, ca azi vor aduce de la Soimus restul de grinzi, pe care le vor depozita in spatele macaralei, intrucit dupa inchiderea deschiderii peste DN76 nu va mai fi spatiu pe unde ridica grinzile din trailer.

Ei iata ca "Deme Macarale", prin iscusinta si profesionalismul macaragiului lor (are 30 de ani de meserie in spate), a gasit totusi o fanta de oportunitate tehnica, prin care vor ridica grinzile pe deschiderea din mijloc, dar cu conditia ca o ultima grinda de pe deschiderea respectiva sa nu fie pusa. Se observa, cele 4 grinzi de pe calea dinspre macara sint printre cele scurte, vor fi ridicate si pozitionate cu usurinta, iar ultima va fi o grinda lunga, care se va aseza pe deschiderea unde atirna sufele.

P.S. Daca nu ma insel, dupa aceasta lucrare macaragiul se va reintoarce la lucrarile pe care "Deme Macarale" le are in Serbia, unde tot pe un colos de Liebherr 1600/2 va continua ridicarea de eoliene de 140 m inaltime. Tot respectul !! :)
Common sense will get you far !

tom_sawyer

#41533
^super poza!

Intrebare de neofit: la punctul de contact intre grinda si portiunea de sus a pilelor (rigla?) se "sudeaza"/prinde grinda cu ceva sau ea sta fixata doar prin propria greutate?
Totusi, la un cutremur, ceva, nu "fuge" grinda?

vancouver

Quote from: ghrt on July 12, 2018, 07:30:11 PM
Hazlie răzgândirea lui @Vancouver.

Da haha. Numai ca eu nu m-am razgandit, ci am intrebat. Ionut mi-a spus ca aia nu. Atunci am intrebat poate ailalta. In final nici una, nici alta, presupun ca Ionut stie suficient de bine ce vorbeste, asa ca mai departe nu ma bag.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.