News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 41 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: marcelbanu on May 15, 2013, 09:52:57 AM
Bun...
Și linia aia electrică nu era acolo înainte să se tragă cu creionul viitoru' traseu al autostrăzii ?
A răsărit după ?

Bun, e linia aia acolo, ce facem ?
Proiectăm mutarea ei.

Cînd să fie mutată ?
Hai să o mutăm înainte să treacă utilajele constructorului pa'colo !

E chiar așa de greu ?

Au tras-o de păr ca în caz de întîrzieri să dea vina pe linia aia...
Măi-măi...

exact asta am vrut sa zic si eu.

pest tot au fost probleme cu liniile alectrice, dar pe ultima suta de metri s-au rezolvat. Si in general sunt probleme cu liniile de mare voltaj. Oricum...si mutarea liniile electrice tot responsabilitate constructorului este, si pun pariu ca ENEL e acoperit de hartii, si nu lor li se datoareaza vina.

Va spun o solutie de santier...care daca se vrea neaparat sa se faca lucrarea se pune in practic: da unul cu camionul cu spatele si darama tot pe acolo. Dupa aia reparatia se face direct in noul amplasament...plus plata unei amenzi care chiar nu e mare pentru un asa santier (cateva mii de euro, maxim 10).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

bun, deci pana la urma cine-s castigatorii loturilor? Am citit eu ceva cu substrat acum cateva zile cum ca castigatorii vor fi facuti cunoscuti pe data de 15 direct celor implicati. Adica nu se mediatizeaza? Nu stie nimeni sigur, nu-i asa? Sau exista un comunicat oficial si a inceput deja numaratoarea inversa pentru contestatii? A vazut cineva acel comunicat?

tigrel58

Eu caut si nu gasesc o informatie – se pare – esentiala pentru lotul 2 Izvin – Sanovita, si anume care este oferta pe locul 4, acesta are sanse sa fie castigatorul. In postul lui Ionut #3206 (pag.214) este un facsimil din Romania Libera in care se arata primii 2 si locul 10 (Max Boegl).
De ce locul 4 ? Daca analizam ce s-a intamplat pana acum, vedem ca este executorie decizia CNSC 507/2013. Locul 1 (Constructora San Jose) a fost descalificat. Locul 2 (UMB) va fi descalificat. Locul 3 (Selina) trebuie reevaluat, deci oferta va fi admisa / respinsa. Deci, poate fi locul 4.
Cand se va intampla asta ? Poate fi foarte curand. Sentinta CA Bucuresti 1562/11.04.2013 trebuie / trebuia scrisa de grefier insotita de motivare si transmisa oficial la CNADNR, care in 10 zile de la inregistrare este obligata sa puna in aplicare decizia CNSC.
La celelalte loturi va fi mult mai complicat, s-a pierdut atata timp.

alecu26

Lugoj-Tm lot 2...cred ca trebuie luat de la zero, sau poate doar sa recompare pe UMB cu Selina...si se va acorda celui cu pretul cel mai mic.

Pre stul locurilor (deva lugoj lot 2 si 3)...sunt cei de pe locul 2....nu cred ca acum sursele din CNADNR sa o fi dat chiar asa in bara.

Iar pe lotul 4...UMB.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Tigrel, nu inteleg nimic din ce spui. :lol: Sau nu ma duce mintea... Imi poti spune cu liniuta cine crezi tu ca ar trebui sa fie castigatorii din ce-ai observat in acele acte? Pe bune, pe mine m-ai pierdut cu explicatiile. :)

alecu26

se refera la lotul 2 din tm-lugoj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

radutm

Cateva poze de astazi, de la nodul Pecica:

Pasajul peste DN7, vazut dinspre Nadlac





Aici am reusit sa opresc pt. cateva poze. Giratoriul de dupa pasaj:


CIC:


Era o activitate intensa cam peste tot:






Punctul nevralgic, pasajul A1 peste calea ferata. Mie mi s-a parut ca a mai avansat:




Acolo era o statie de incarcare a camioanelor, f.aglomerata:


cont inchis

stangabriel

Au oare voie de puna prioritar ruta catre autostrada la Nodul Orastie?macar pana se continua autostrada.
Cei care vin dinspre Orastie sa cedeze trecerea pentru cei dinspre Sibiu care urca pe A1....Parerea mea de la fata locului e ca nu are loc un sens giratoriu cu diamentru ok,temporar . Ar fi exact ca la Deva.

Multumim de poze.

radutm

Atat am reusit sa surprind din intersectia Arad-Pecica cu Arad-Bypass:



Mai e de lucru la bretele:


Ceva lucrari pe Arad bypass:


cont inchis

radutm

Am incercat sa fotografiez, atat cat am putut, lucrarile care au loc pe autostrada Arad-Timisoara. Practic, lucrarile au loc pe intreaga lungime, e o desfasurare de forte impresionanta:



















cont inchis

radutm

cont inchis

radutm

Ultima parte, ne apropiem de Timisoara:













cont inchis

radutm

Bonus:



Restul pozelor pe Motorway spotting (Doar spotterii validati le pot accesa  8))
cont inchis

iuli

Quote from: alecu26 on May 16, 2013, 03:48:51 PM
Lugoj-Tm lot 2...cred ca trebuie luat de la zero, sau poate doar sa recompare pe UMB cu Selina...si se va acorda celui cu pretul cel mai mic.

Pre stul locurilor (deva lugoj lot 2 si 3)...sunt cei de pe locul 2....nu cred ca acum sursele din CNADNR sa o fi dat chiar asa in bara.

Iar pe lotul 4...UMB.

Din câte am dedus eu UMB a fost descalificată de către instanţă pentru că nu aveau dosarul OK, adică era pus un "specialist" care nu era tocmai specialist. Aşa că UMB a ieşit definitiv din cărţi pentru lotul 2.
Ideea de a da câştigător pe cel de pe 4 nu mi se pare improbabilă, dar nu văd ce ar avea de făcut altceva CNADR. Chiar că şi eu sunt curios cine a ieşit pe 4 şi dacă scriptic şi, măcar,  la prima vedere pare mai bun decât Selina.

radutm mulţumiri de poze!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tigrel58

Quote from: Ionut on May 16, 2013, 03:50:03 PM
Tigrel, nu inteleg nimic din ce spui. :lol: Sau nu ma duce mintea... Imi poti spune cu liniuta cine crezi tu ca ar trebui sa fie castigatorii din ce-ai observat in acele acte? Pe bune, pe mine m-ai pierdut cu explicatiile. :)
Imi cer scuze ca sunt mai greu de inteles, incerc sa fiu concis si sa nu plictisesc.
Este adevarat ca treaba este destul de incurcata.
Voi incerca maine la slujba sa fac un rezumat mai amplu.
Astfel de chestii sunt pentru mine un fel de "obiectul muncii".