Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 61 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Pt intalniri ale forumisitilor:
Bagati mare, organizati-va aici si hai cu pozele.
Sper sa va intalniti si sa faceti reportajul. Bafta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TRANSBALKAN461

Quote from: rocklee on April 08, 2013, 09:51:46 PM
TRANSBALKAN461 ...Unde sunt facute pozele....???? :)....aaaa....am inteles sunt facute din tren se pe traseu......oricum multumim de poze .... :D
Am scris clar la prima poza: poze de pe tronsonul Cunta-Cut-Orastie, 7 Aprilie 2013

lucianxx9o


bogdymol

Vesti bune de pe A1 Arad-Timisoara:
- s-au apucat timid de constructia spatiului de servicii (parcare)
- din mers mi se pare ca s-au apucat inclusiv de Centrul de Intretinere de la nodul Ortisoara (erau cateva utilaje, 2-3 muncitori, iar terenul unde va fi viitorul CIC era delimitat)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

teocharis

Quote from: lucianxx9o on April 08, 2013, 10:09:51 PM
http://www.daftlogic.com/sandbox-google-maps-find-altitude.htm


Mai precis de atat nu cred ca pot!

totusi ce adancime va avea debleul?
din fotografiile cu capatul viaductului par cel putin 50m!

bgd77

Quote from: teocharis on April 08, 2013, 10:35:29 PM
totusi ce adancime va avea debleul?
din fotografiile cu capatul viaductului par cel putin 50m!

In SF maxim ar trebui sa fie vreo 36.5 metrii. Dar tin minte ca se vorbea la un moment dat ca ar fi gresit SF-ul si un dealul ar fi mai inalt decat aparea acolo. Nu mai stiu daca despre dealul acesta este vorba.

Redox

#6201
Am avut azi ceva timp liber asa ca m-am uitat si eu un pic peste studiu de fezabilitate, mai exact viaductul de la Aciliu. Am refacut in Excel atat cotele proiectului cat si cotele terenului intre km 60 si 65.6. In prima imagine se poate observaca cota autostrazii (cu visiniu pe grafic) este in urcare de la km 60 pana pe la 64.5 dupa care coboara usor spre Saliste. Cota terenului este reprezentat cu culoarea verde.



In a doua imagine este reprezentat mai in detaliu tronsonul cuprins intre km 62 si 64 cea ce cuprinde si viaductul de 980m.


Viaductul incepe (capatul din spre Sebes) la cota 494.5m si ajunge la 524m (spre Sibiu) cu o diferenta de 29.5m.
Diferenta maxima dintre cota terenului si cota proiectului (de pe viaduct pana la sol) este de 76.29m la km 62+850.

La punctul de intersectie al cotei proiectului si a cotei terenului (inceputul dealului) avem cota 525m iar cel mai inalt punct din deal este la cota 565.2m. Alfel spus debleul care trebuie executat trebuie sa aiba o adancime de 36.5m in acel punct.

Quote from: Ionut on April 01, 2013, 07:45:17 PM


Privind aceasta fotografie cu capatul viaductulu din care se poate observa diferenta mare de nivel dintre viaduc si deal, asa cum a spus si colegul lucianxx9o, tind sa cred ca au fost respectate cotele proiectului si ca viaductul s-a construit corect.

O seara placuta tuturor.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

udar

Quote from: bogdymol on April 08, 2013, 10:27:26 PM
Vesti bune de pe A1 Arad-Timisoara:
- s-au apucat timid de constructia spatiului de servicii (parcare)
- din mers mi se pare ca s-au apucat inclusiv de Centrul de Intretinere de la nodul Ortisoara (erau cateva utilaje, 2-3 muncitori, iar terenul unde va fi viitorul CIC era delimitat)


pacat ca au inceput sa apara fisurile in ea intre 520km si 518km in directia Timisoara, dar mai sunt si in alte locuri mai mici............
nu reusesc sa pun filmuletul facut cu telefonul, poate mai fac altul zilele astea cu aparatul foto... 

udar

#6204
am facut 2 capturi de pe film de pe A1 Arad-Timisoara

dupa pod



inainte de pod


Sică

 :o

Pare grav de tot, fisurile longitudinale nu indica o compromitere a terasamentului de tip alunecare de teren? Intreb si eu specialistii.

dorinparau

#6206
Quote from: udar on April 09, 2013, 09:36:03 AM
am facut 2 capturi de pe film

uei de.....mea , asta e de pe Timisoara ?

Shhhh

Quote from: TraianDeleanu on April 04, 2013, 10:28:17 PM
Quote from: alecu26 on April 04, 2013, 10:23:55 PM
de ce doar luni?

Doar atunci devin oficiale? nu ne mai fierbe.

Doar luni apare ediția tipărită...

A aparut intre timp vestea proasta/editia tiparita? Numai eu am ramas cu aceasta curiozitate?

ciprebbe

#6208
Am eu impresia sau poza e facuta pe ceva zona cu podet sau viaduct? Pt ca vad in dreapta diferenta mare de nivel  pana la sol si parapetele are cablul acela gros de otel ce se pune de obicei pe poduri, viaducte....
Pare a fi ceva vale....dupa indicator.....

Cred ca e la min 3.30 poza

http://www.youtube.com/v/Gx6NTYulHC4

Ehe ...acolo aluneca dealul cu tot cu autostrada.  Nu va fi lucrare usoara aici sa consolideze.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Quote from: Shhhh on April 09, 2013, 10:16:08 AM
A aparut intre timp vestea proasta/editia tiparita? Numai eu am ramas cu aceasta curiozitate?
Vezi aici.