Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 58 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on August 05, 2017, 11:30:13 AM
Avem prima contestatie pentru PiSi.

CONSITRANS a contestat pentru "Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1 Sibiu - Boita, km. 0+000 - km. 14+150 - Lot 1 km. 0+000 – km. 13+170".

A contestat, printre altele, clauza rezolutorie 1.

Quote from: NGC on July 11, 2017, 01:51:54 AM
Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea ctr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea ctr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile ref la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

Hai ca pana vine CNSC cu decizia, CNAIR a si rezolvat problema. :lol: :lol: :lol:

Pentru toate licitatiile cu clauze rezolutorii, au luat masura de remediere de a inlocui sintagma "clauza rezolutorie" cu cuvantul "conditia". :lol:
Asadar avem acum "conditia 1", "conditia 2" si asa mai departe.

Bravo! Asa mai merge! :lol:

NGC

#35596
10.08.2017

Quote
Contractul pe lotul 2 Lugoj – Deva reziliat parțial de Ministrul Transporturilor

[...]

În urma constatării mai multor nereguli sesizate la fața locului, s-a decis rezilierea parțială a contractului pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, dar și penalizarea Antreprenorilor care nu au respectat termenele și calitatea lucrărilor.

Ce avem noi aici?

Dupa "rezilierea partiala", au rasarit ca ciupercile dupa ploaie niste facturi pentru Orastie - Sibiu lotul 3, care e reziliat de multa vreme. ??? :o

17.08.2017 32,870,855.47 RON cu TVA
17.08.2017  1,666,118.51 RON cu TVA
17.08.2017 66,580,162.24 RON cu TVA

Atentie! Vorbim de facturi, nu ordine de plata.

Mai degraba par a fi pentru LD2.

dorum


NGC

Aproximativ.

Dar aruncati o privire si la suma si facturile achitate pana acum. ;)

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg54128#msg54128

NGC

Quote from: dan_c on August 06, 2015, 05:56:07 PM
Quote from: cutter on August 06, 2015, 01:20:00 PM
Din ce țin minte, Inspectoratul de Stat în Construcții a oprit lucrările la începutul lui septembrie 2014 pe motive de lipsă de autorizație de construire (asta trebuie emisă de Ministerul Transporturilor) și au mai fost probleme și cu terenul pentru depozitarea pămîntului excavat, ăsta trebuia pus la dispoziție de statul român (HG de expropiere, acord de mediu). Deci au fost ceva întîrzieri birocratice.

În plus, nu există o decizie la arbitraj, ci doar la adjudecare (Comisia de Adjudecare a Disputelor), decizie cu care părțile (sau cel puțin CNADNR-ul) nu au fost de acord, deci nu este obligatorie conform condițiilor contractuale...

Ideea e că nu prea se poate judeca cazul acesta pe baza informațiilor disponibile public pentru că sunt inevitabil trunchiate și părtinitoare.

referitor la acele dispute in numar de 4, exista un punct de vedere / prezentare Orastie Sibiu lot 3 in format .pptx

mai jos aveti un mic rezumat

CNADNR_Prezentare_autostrada_Orastie_-_Sibiu_lot_3_CM
Citez:
In cadrul Contractului de lucrari au fost notificate 4 dispute pentru care la data prezentei au fost emise decizii ale Adjudecatorului Unic al CAD;
   DISPUTA nr. 1
   Se refera la modul de solutionare stabilit de Inginer referitor la Revendicarile Beneficiarului (numarul 1,2,3) si Solicitarea interimara a Antreprenorului pentru prelungirea duratei de executie si costurile suplimentare corespunzatoare, intr-un cuantum total de 365.244.829,00.
   Decizia Comisiei de Adjudecare a Disputelor
   In data de 07 Aprilie 2014, Adjudecatorul Unic al CAD, domnul Stefan Ciobotarenco a emis Decizia Comisiei de Adjudecare a Disputelor la Disputa nr.1, prin care hotaraste ca Antreprenorul este indreptatit sa primeasca Costuri suplimentare in valoare de 26.508.754,41 lei si o prelungire a perioadei de executie pana la data de 30.11.2014.
   Cu referire la alunecarile de teren, Adjudecatorul Unic prin decizia sa a  considerat ca acest fenomen este imprevizibil atat pentru Antreprenor cat si pentru Beneficiar si nu a cuantificat costurile suplimentare si extensia de timp totala aferenta intrucat acest eveniment nu s-a incheiat.
   In conformitate cu prevederile sub-clauzei 20.4 [Obtinerea Deciziei Comisiei de Adjudecare a Disputelor] din Contract, CNADNR SA a formulat Instiintarea de Nemultumire la decizia CAD.
DISPUTA nr. 2:
   Se refera la revendicarea Antreprenorului pentru Determinarea Inginerului privind costurile suplimentare aferente taierii arborilor la km 57+000 – km 57+500 (58.018,00 lei).
   In data de 27.06.2014, Adjudecatorul Unic al CAD a emis urmatoarea decizie: Antreprenorul este indreptatit la costurile suplimentare aferente taierii arborilor la km 57+000 – km 57+500 (58.018,00 lei).
DISPUTA nr. 3:
   Notificata de catre Antreprenor in data de 24.10.2014, se refera la revendicarea Antreprenorului privind esecul Beneficiarului de a da efecte Decizie CAD nr. 1 din data de 07.04.2014 si daca lucrarile suplimentare in zonele cu alunecari reprezinta o Modificare, indreptatindu-l pe Antreprenor la actualizarea Pretului Contractului si a Duratei de Executie. Suma revendicata: 27.852.398,37 lei.
   Decizia CAD din data de 23.01.2015:
   Adjudecatorul Unic al CAD a emis urmatoarea decizie: Antreprenorul este indreptatit la costurile suplimentare aferente actualizarii preturilor in cuantum de 1.343.643,96 lei.
   In conformitate cu prevederile sub-clauzei 20.4 [Obtinerea Deciziei Comisiei de Adjudecare a Disputelor] din Contract, CNADNR SA a formulat Instiintarea de Nemultumire la decizia CAD.
Disputa nr. 4
   Antreprenorul solicita o Decizie din partea CAD prin intermediul Disputei nr. 4, prin care CAD sa:
   - evalueze valoarea  lucrarilor suplimentare ce au devenit necesare ca consecinta a alunecarilor imprevizibile;
   - stabileasca dreptul Antreprenorului de a fi compensat pentru aceste lucrari suplimentare;
   - decida plata imediata datorata de Beneficiar catre Antreprenor pentru lucrarile aditionale realizate de Antreprenor pana in decembrie 2014.
   Suma revendicata: 181.105.722,91 lei
   Decizia CAD din data de 18.05.2015:
   Lucrările Suplimentare executate, recepționate cantitativ și calitativ de Inginer, vor fi plătite până în limita contractuală de 10% din Valoarea de Contract Acceptată, luând în considerare și sumele acordate anterior de CAD. Pentru valoarea care depășește pragul contractual de 10%, CAD recomandă Beneficiarului începerea procedurilor de încheiere a unui Act adiţional până la pragul de 20% în condițiile impuse de art. 122 lit. i) din OUG nr. 34/2006 modificat prin Legea nr. 279/2011.
   In conformitate cu prevederile sub-clauzei 20.4 [Obtinerea Deciziei Comisiei de Adjudecare a Disputelor] din Contract, CNADNR SA va formula Instiintarea de Nemultumire la decizia CAD, in termenul prevazut in contract.

NGC

Mai degraba par a fi pentru LD2.

gdaniel

#35601
Intrebare: La ce foloseste accesoriul masiv cu lama montat pe JCB, din poza lui Alin_simeriaveche cu cele doua excavatoare tete-a-tete?

http://i.imgur.com/3v8hnzc.jpg

andrei@buc

#35602
^
este un hydraulic ripper tooth/single shank ripper, folosit pentru a spage/disloca pietrele din stratul superficial. in zonele cu pietre medii se mai foloseste si cel simplu, fara instalatia de vibrare hidraulica

alecu26

chiar discutam cu un prieten, ca nu cred ca scapa fara pikon acolo. Chiar daca nu e efectiv piatra/stanca. Dar e un material foarte coeziv, sau chiar ceva gresii (din ce am vazut din DN când mai treceam pe acolo).

Oricum cred ca minim 2-3 utilaje de genul asta le trebuie. Plus ca acei dinti se consuma repede.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

johnny348


Intrebare: pe unde vine mai exact aliniamentul autostrazii? Pe la baza dealului? Sau mai sus?

adiarc

^aproximativ unde vezi foreza cea mica din vf dealului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

#35606
as zice mai jos. Exact firul de curent...ar fi exact linia rosie. Poate un pic un pic mai jos.

Delacroix?

PS: acum am vazut in coltul stanga jos....capatul la elevatii. Deci...vreo 3 metri de acolo in sus e linia rosie. Adica cam unde e celalalt fir de curent.

(PS: asta daca nu cumva la acele elevatii mai vine turnata o faza).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Nu vad de ce ar urca autostrada atat de sus. Foreza aia mica cred ca serveste pentru altceva (logica imi spune ca ar trebui sa existe un zid si in partea nordica, dinspre deal a autostrazii, similar celui facut de Aktor).

dr4qul4

se vad pilele viaductului in coltul din dreapta jos. Autostrada va fi la nivelul primului fir
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist