Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 37 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Super idee....ar fi bine sa opunem in aplicare cat mai multi de pe forum. Eu unul ma inscriu

Rashid

#5251
Cum?!
Nici astazi 22.01.2013, nu avem un constructor confirmat oficial, pe Lotul 2 Tm-Lugoj ?

iuli

Premiera in domeniul infrastructurii: lotul 1 din autostrada Timisoara – Lugoj e realizat integral

Quote[...]
Oferită circulaţiei cu câteva luni înainte de termenul stabilit pentru finalizarea construcţiei, terminarea lucrărilor a făcut ca anunţul oficial al atingerii procentului de 100% să nu coincidă cu momentul în care s-a dat drumul la circulaţie. Acesta a venit marţi dimineaţa, atunci când societatea care asigură consultanţa pentru proiect, Louis Berger, a anunţat că lucrările au fost integral finalizate.
[...]
Societatea Louis Berger se va ocupa de furnizarea serviciilor de consultanţă şi pentru lotul 2. Această necunoscută şi-a găsit rezolvarea, de ştiut nu ştim încă nimic despre firma care va asigura construcţia tronsonului. Toată lumea ştie că acesta va fi societatea UMB, declarată câştigătoare. Şi de aici lucrurile se încurcă. Oferta cea mai bună, a unei asocieri de două firme spaniole, a fost descalificată. În plus, o altă societate, cunoscută pentru contestaţiile depuse, Selina, a contestat rezultatul concursului.
[...]
În final, Ambruş a răspuns cu un "NU" clar atunci când a fost întrebat dacă ştie despre o contestaţie depusă de firmele spaniole cu oferta cea mai bună, direct la Comisia Europeană. Rămâne de văzut de ce oferta lor a fost descalificată. Poate o prezentare clară a motivelor ar fi liniştit în mare parte apele.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

timisoreanul

Lamentarile pentru depunerea contestatiilor se datoreaza istoriei atribuirii lotului 2 Tm-Lugoj. La prima tentativa, rolul Selina l-a jucat Tehnologica Radion, care era pe ultimul sau penultimul loc. A contestat de doua ori la CNSC, a castigat de fiecare data, iar castigatorii de atunci (Tirrena Scavi) au ramas fara contract. In cele din urma, CNADNR, ca sa nu ii atribuie contractul lui Tehnologica Radion, a decis anularea procedurii care a fost reluata de la A la Z. Asa ca aceste contestatii, in masura in care sunt admise, pot avea efecte cat se poate de nasoale. Ceea ce nu inteleg eu este de ce se incapataneaza CNADNR sa anuleze ofertele situate dupa oferta castigatoare. Daca e ceva flagrant, ok, dar altfel, e suficient sa fie comparate ofertele si nu mai au sanse sa castige contestatiile cei de pe ultimele locuri.

cutter

Iată procedura prin care se pot cere informații de interes public.

Se trimite o scrisoare după modelul de mai jos prin email la adresa presa@andnet.ro sau prin poștă obișnuită la adresa:

COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA S.A.
B-dul Dinicu Golescu, 38
010873 Bucuresti, Sector 1

Model cerere:

Quote
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA S.A.
B-dul Dinicu Golescu, 38, 010873 Bucuresti, Sector 1
Data: xx.01.2013

Stimate domnule/Stimată doamnă,
Prin prezenta formulez o cerere conform Legii privind liberul acces la informatiile de interes public. Doresc
să îmi oferiți următoarele informații:
...
...
[opțional] Doresc ca informatiile solicitate sa-mi fie furnizate în format electronic, la urmatoarea adresa de e-mail: ...................

Vă mulțumesc pentru solicitudine,
....................................
(semnatura petentului)
Numele si prenumele petentului: ...
Adresa: ...
Telefon (optional): .....................................

ATENȚIE: numele, prenumele, adresa și semnătura sunt obligatorii


Cîteva informații suplimentare:
1. Informațiile cerute trebuie exprimate cît mai clar și concret.
2. Citez din lege: "prin informatie de interes public se intelege orice informatie care priveste activitatile sau rezulta din activitatile unei autoritati publice sau institutii publice, indiferent de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informatiei;"
3. Termenul de răspuns conform legii este de 10 zile lucrătoare cu excepția cazului cînd este vorba de o solicitare complexă și informațiile solicitate nu pot fi identificate în acest termen (nu este cazul în mod evident pentru întrebări simple precum cele legate de cîștigătorii loturilor de autostradă), caz în care termenul este de 30 de zile lucrătoare. În acest din urmă caz, solicitantul trebuie înștiințat în termenul inițial de 10 zile că nu au putut fi identificate informațiile astfel că termenul se prelungește.
4. În cazul în care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost încalcat, aceasta se poate adresa cu reclamatie administrativa conducatorului autoritatii sau institutiei  publice careia i-a fost solicitata informatia. Răspunsul la reclamație trebuie oferit în termen de 15 zile calendaristice de către o comisie de analiză.
5. În cazul în care solicitantul încă se consideră lezat după răspunsul la reclamație, poate depune o plîngere la instanța de contencios administrativ. Acțiunea este scutită de taxa de timbru și se judecă în procedură de urgență.

nenea_hartia

Quote from: timisoreanul on January 22, 2013, 10:18:20 PM
Lamentarile pentru depunerea contestatiilor se datoreaza istoriei atribuirii lotului 2 Tm-Lugoj. La prima tentativa, rolul Selina l-a jucat Tehnologica Radion, care era pe ultimul sau penultimul loc. A contestat de doua ori la CNSC, a castigat de fiecare data, iar castigatorii de atunci (Tirrena Scavi) au ramas fara contract.
Mă întreb ce-ar fi fost dacă Tirrena Scavi câștigau și Timișoara-Lugoj Lot 2, când pare că abia reușesc să se descurce doar cu Lugoj-Deva Lot 1.

@cutter:cheers:

ciprebbe

Contestatii pe fiecare kilometru de autostrada. Firmele castigatoare nici nu se pot apuca de treaba

Va face-ti ca nu o auziti pe reportera. In rest pare ca e oficial contestatia depusa de Selina Oradea , firma de pe locul 3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

lucianxx9o

Incepe sa imi fie scarba de jurnalistii astia.
In loc sa se duca iei personal sa caute explicatie la minister sau guvern arata la tv omului de rand ca la unguri si in serbia se construiesc autostrazi peste noapte si la noi nu.
Dar presa daca tot se plange sa se duca iei sa faca scandal si sa le ceara explicatii, asta ar trebui sa faca un jurnalist pentru ca numai asa cand sunt presati atunci poate isi misca si iei "fundul".
De anu trecut a avut timp sa ii intrebe despre aceste loturi, cum sta treaba cu programul pos-t si fonduri europene
Putini sunt cei care arata in teren situatia lucrarilor ( bune sau rele).

MHN

Roxana, Roxana, chiar nu ma asteptam la asemenea scapari din parte ei (daca ea a redactat articolul de presa)!

alecu26

Quote from: timisoreanul on January 22, 2013, 10:18:20 PM
Lamentarile pentru depunerea contestatiilor se datoreaza istoriei atribuirii lotului 2 Tm-Lugoj. La prima tentativa, rolul Selina l-a jucat Tehnologica Radion, care era pe ultimul sau penultimul loc. A contestat de doua ori la CNSC, a castigat de fiecare data, iar castigatorii de atunci (Tirrena Scavi) au ramas fara contract. In cele din urma, CNADNR, ca sa nu ii atribuie contractul lui Tehnologica Radion, a decis anularea procedurii care a fost reluata de la A la Z. Asa ca aceste contestatii, in masura in care sunt admise, pot avea efecte cat se poate de nasoale. Ceea ce nu inteleg eu este de ce se incapataneaza CNADNR sa anuleze ofertele situate dupa oferta castigatoare. Daca e ceva flagrant, ok, dar altfel, e suficient sa fie comparate ofertele si nu mai au sanse sa castige contestatiile cei de pe ultimele locuri.

Initial prima contestiatie aici a fost a lui Colas, care au fost eliminati ca project manageul nu avea suficienta experienta (sub 10 ani, dar asta dupa ce din CV au scazut sambatele, duminicile, si concediile).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

lucian252012

#5260
inteligent sa ii elimini aluia concediile... de unde o fi aflat cat a stat omu in concediu?

Rashid

#5261
Quote from: ciprebbe on January 23, 2013, 10:22:37 AM
Contestatii pe fiecare kilometru de autostrada. Firmele castigatoare nici nu se pot apuca de treaba

Va face-ti ca nu o auziti pe reportera. In rest pare ca e oficial contestatia depusa de Selina Oradea , firma de pe locul 3.

Hopa!
Ce aveti taticu" cu Roxana Tivadar?!
Este un reportaj profesionist!
Nu puteti asculta/intelege? Tot reportajul este opera ei, cu datele de la cnadnr tm si reprez. UMB.
Unde a gresit?
In primavara 2011 a inceput licitatia acestui lot 2 Tm-Lugoj. A spus-o clar! Si trebuia sa fie gata in aceasta primavara, exact cand trebuia sa fie gata si lotul 1.
Acum ati priceput?!


Cel mai important din tot interviul mi s-a parut acest FAPT:
umb este pregatita de lucru, adica n-a plecat cu organizarea de santier din zona, cu utilajele, etc.
si asteapta pe banii ei (muncitorii trebuie platiti) ca porcaria de lege romaneasca sa fie aplicata.
Dama de consumatii cu prestatii scumpe, miss selina, o fi asa de serioasa si pregatita de ...actiune sau e numai oralul de ea?

Rashid

#5262
Quote from: cutter on January 22, 2013, 11:21:34 PM
Iată procedura prin care se pot cere informații de interes public.


Am inregistrat online cererea:
Am primit mesajul standard, il afisez mai jos.
   
Mesajul dumneavoastra cu NR. 6953 a fost trimis cu succes. Raspunsurile vor fi trimise prin E-mail sau corespondenta pe adresa dvs. Va multumim !

Incercati si voi, poate nu le vor sterge chiar pe toate...
Putin civism nu strica!
:)

Admin note: man, nu mai da quote la tot mesajul kilometric. :) Foloseste in cazul asta doar o singura fraza/propozitie ca sa se stie despre ce vorbesti. Nu e nevoie de tot mesajul anterior. Merci!

Ionut

Pentru comunicare cu CNADNR (si orice alte institutii) avem si thread special aici, am sa va rog sa folosim acel thread pentru intrebari/raspunsuri. :cheers:

timisoreanul

Quote from: nenea_hartia on January 22, 2013, 11:29:17 PM
Quote from: timisoreanul on January 22, 2013, 10:18:20 PM
Lamentarile pentru depunerea contestatiilor se datoreaza istoriei atribuirii lotului 2 Tm-Lugoj. La prima tentativa, rolul Selina l-a jucat Tehnologica Radion, care era pe ultimul sau penultimul loc. A contestat de doua ori la CNSC, a castigat de fiecare data, iar castigatorii de atunci (Tirrena Scavi) au ramas fara contract.
Mă întreb ce-ar fi fost dacă Tirrena Scavi câștigau și Timișoara-Lugoj Lot 2, când pare că abia reușesc să se descurce doar cu Lugoj-Deva Lot 1.


Eu cred ca s-ar fi descurcat. Pe Lugoj-Deva s-au urnit mai greu, dar acum se pare ca au situatia sub control. Asa cum sunt convins ca si UMB s-ar descurca foarte bine, mai ales ca au deja organizarea de santier. Eu ma intreb ce facea Tehnologica Radion, sau ce ar face Selina.
In general, firmele mari au lucrat totusi repede si bine: Strabag, Max Boegl, Astaldi, Alpin, chiar si FCC (desi TM-Arad nu e de cea mai buna calitate) etc. Exceptia a fost Colas.
Dintre firmele romanesti, UMB este exemplul cel mai fericit de seriozitate. Au lucrat excelent și ca timp de realizare, facand si lucrari de foarte buna calitate, atat pe Bucuresti-Ploiesti, cat si pe Tm-Lugoj lot 1. Straco, desi are probleme, se straduieste sa duca lucrurile la bun sfarsit.
Cat despre ceilalti, Romstrade si Euroconstruct sunt in insolventa.
Ar fi minunat sa avem firme mari romanesti care sa execute aceste lucrari. Din pacate, pana cum, doar UMB s-a evidentiat, chiar prin comparatie cu firmele mari straine.