Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

ciprinel

E clar. Odata sosit "monstru" sigur nu va sta degeaba. Nu cred ca se ajunge la data de 1 iulie fara a monta macar 1 GRINDA. Spor la treaba tuturor.

Redox

#41086
Este cumva aceiași macara care a lucrat pe A3 la Gilău?



LE: mulțumesc și scuze pentru întrebarea suplimentară, nu am apucat să urmăresc toată discuția anterioară.

zuma80

Asa a specificat Cristi Deme, monstrul de la Gilau se muta pe LD4...
Pentru A6!

trifuhoria

#41088

Dacă tot eram in trecere... câteva cadre
Într-adevăr, înclinația sensului pe direcția Deva este destul de mare

Se lucra anemic cu 2 excavatoare...







Sent from my iPhone using Tapatalk

thinker

Nu escavatoarele sunt problema, ci numarul de camioane. Doua escavatoare daca lucreaza in plin pot face minuni in 2 saptamani.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

dancosta

Quote from: adrian rosca on March 28, 2018, 10:23:57 AM
QuoteÎn legătură cu nodul de la Holdea, ei tot cer bani, dar noi nu le-am dat ordin de începere a lucrărilor.  Ei s-au apucat de el şi l-au construit, iar acum fac tot ce pot să facă, au atras în capcana dezbaterilor şi nişte oameni nevinovaţi, în condiţiile în care nodul n-are nicio valoare fără lotul de autostradă finalizat. Mai au un ecoduct care zic ei că l-au făcut, dar nu se găsesc acte că ar exista ordin de începere a lucrărilor

Nota 2 Serbanescule, stai jos! In urma acestor afirmatii, un ministru al transporturilor dintr-o tara normala la cap ar zbura toata conducerea mizeriei numite CNAIR.

Quote from: Ionut on March 28, 2018, 11:18:36 AM
Aceeasi mizerie, minciuna, manipulare, ineptie mare cat sediul CNAIR, si anume faptul ca s-ar da ordin de incepere per ecoduct/nod etc. Se da ordin de incepere PER CONTRACT. Nu se da ordin pe fiecare pod sau nod sau ecoduct sau rahat.

IN-CRE-DI-BILA MANIPULARE SI MINCIUNA.

Au recunoscut si ei in scris.





soka89

Incerc de ceva timp sa gasesc specificatiile tehnice ale "monstrului" DEME Macarale..nu stiu ce capacitate de ridicare are dar putea si UMB sa inchirieze un Liebherr sau un Mammoet,de cand astept sa vad unul si in Romania  :) :D

perfidus

#41092
Monstrul senilat este un Liebherr. A dat Cristi Deme cateva detalii.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

PS. Nu era o problema inchirierea ci organizarea activităților conexe in paralel si personalul specializat si autorizat. E mai ieftin asa, crede-ma.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Quest

Quote from: soka89 on June 23, 2018, 12:34:50 PM
Incerc de ceva timp sa gasesc specificatiile tehnice ale "monstrului" DEME Macarale..nu stiu ce capacitate de ridicare are dar putea si UMB sa inchirieze un Liebherr sau un Mammoet,de cand astept sa vad unul si in Romania  :) :D

Soka esti mai nou pe forum :) Un colos de Liebherr a pus ptr Salini pe LD2 in 07.2015 grinzile de la podul peste Bega, in vecinatatea Nodului Margina. Iata grupajele de poze pe care le-am facut atunci si pus aici pe forum.






Common sense will get you far !

runner

Pentru Lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva in data de 27.11.2013 a fost emis emis un singur ordin de incepere privind proiectarea si executia autostrazii Lugoj-Deva lot 3 ?  :o
Copy-Paste.

soka89

Multumesc #perfidus si #Quest pt raspunsuri,frumoase poze,e de-a dreptul incantator sa vezi un asemenea colos la lucru..putin off-topic,hai sa va arat cam la ce ma gandeam eu :p.. sigur,nu e nevoie la grinzile astea de la soimus  de asa ceva.


danutzu_1069

#41096
Pai astea sunt macarale fixe, ori la grinzile de la poduri / pasaje trebuie ceva mobil, sa poata fi mutata usor.

Cristi Deme

Quote from: soka89 on June 23, 2018, 12:34:50 PM
Incerc de ceva timp sa gasesc specificatiile tehnice ale "monstrului" DEME Macarale..nu stiu ce capacitate de ridicare are dar putea si UMB sa inchirieze un Liebherr sau un Mammoet,de cand astept sa vad unul si in Romania  :) :D
Este un Liebherr lr 1600-2 600 to si in romania e prezent la noi in flota din 2012

La soimus va fi echipat cu lungimi de brat intre 72 si 84 m , aici "vom depasi recordul "  ca si raza de montaj , la o deschidere grinzile vor fi montate la 48 m raza - 90 to , configuratia fiind mai complexa ca si la Gilau , asemenatoare cu cea de la Aiud si Margina , unde raza de lucru a fost pana in 30 m


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut

Scuze daca s-a mai zis, nu am reusit sa urmaresc ultra-atent. Cand incepeti sa ridicati la lilieci si cat dureaza? Ridicati voi tot sau ce e mai greu peste DN/calea ferata? Daca stau si ma gandesc, doar la lilieci mai sunt grinzi, in rest viaductele/pasajele sunt gata. Imi scapa ceva (ma refer la instalare grinzi)?

Cristi Deme

De luni incepem , sunt 48 grinzi in 2 locatii , nu stiu acuma din cap km de la fiecare locatie
O sa dureze cam 3 sapt


Sent from my iPhone using Tapatalk