News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 52 Guests are viewing this topic.

cristi5

#33450
Quote from: TibiV on March 21, 2017, 10:55:58 AM
Probabil ca relocarea conductelor nu o va face UMB-ul, ci CET Mintia...

Voiam numai sa remarc ca Mintia nu e CET (centrala electrica de termoficare, a Devei cum ar veni), e a treia termocentrala din Romania dupa Turceni si Rovinari. Produce aproape la fel de multa energie electrica cat cele doua reactoare nucleare de la Cernavoda. Asa ca vara, iarna pe acolo vine steril. Sa vedem cat de prietenosi vor fi cu autostrada, cat de repede se vor misca :)

TibiV

Corect.
Nu este CET, este CTE.
Dar de regula oamenii vorbesc despre "CET-uri", chiar si in cazul celor care nu produc si energie termica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

grig73

Daca relocarea tevilor revine CTE Mintia avem o problema grava. Intrarea si iesirea din insolventa plus situatia financiara delicata in care se afla nu cred ca dau sperante intr-o investite de asa natura si de o valoare destul de ridicata pentru bugetul lor. Astfel mai teama mi-e de aceasta relocare decat de cea a liliecilor.

dumbravaandrei

Atentie ca relocarea nu este investitie a companiei ci serviciu prestat contra cost. Singurul lucru de care trebuie sa ne facem griji este daca au toate hartiile semnate. Nu are treaba cu insolventa (care nu inseamna faliment ci doar restructurare a activitatii financiare sub administrare juridica speciala, cum a fost si cazul HE)

TibiV

Corect.
Iar daca "serviciul prestat contra cost" este la un cost suficient de mare (si sunt convins ca va fi...) s-ar putea chiar sa ii ajute....
Si uite asa infrastructura rutiera ajuta companiile energetice falite...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nrb

Aici poate fi o problemă, Mintia nu cred că dispune de suficient personal pentru lucrări suplimentare, iar achizitia de lucrări poate pune "probleme specifice" (birocrație=timp)

cristi5

Sa nu lasam entuziasmul pentru LD4 sa ne faca sa uitam de Holdea... Se mai intampla ceva? Sau doar se asteapta dupa exproprieri si AC? Merci!


bogdix

Exproprierile sunt prima parte a "problemei Holdea". Urmeaza apoi AC, apoi modificarea in contract (sau variatia), scoaterea  zonelor cu padure din circuitul forestier si lucrarile in sine.

cutter

Adică șanse minime pentru LD3 să fie gata anul acesta. Deja cele menționate cam trebuiau să fie rezolvate pînă la data curentă.

disney

Scriu aici pentru ca vreau sa ma ajutati sa scriem intrebarile pentru CNAIR pentru lotul 4 Lugoj - Deva.

Pentru lotul 2 am adresat deja aceste intrebari.

Pentru lotul 3 am adresat deja aceste intrebari.

Va rog sa scrieti intrebarile in topicul dedicat comunicarii oficiale cu CNAIR si le voi trimite in acest weekend.

Multumesc pentru ajutor.

ovicor

   Oare la intrarea in tunele, dinspre Margina, n-ar fi necesara o "bucla de intoarcere", in caz de blocaj al traficului in tunele ? Poate sa fie prinsa in caietul de sarcini la licitatie, sa nu se trezeasca ulterior. Sa nu radeti de mine, nu-i vorba de "drobul de sare", dar trebuie luata in calcul si-o asemenea "perspectiva".

dr4qul4

probabil se va pune doar parapete demontabil. Iar nodul Margina va fi extrem de aproape.
In plus, vor fi 2 tunele. Doar nu vom face bucle de intoarcere /iesiri de urgenta la fiecare dintre ele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovicor

#33462
@Dracula, aminteste-ti  discutia despre deschiderea Traian Vuia - Margina, cand s-a opinat ca tirurile ar vira greu daca ar intra pe banda Margina -> Deva, virand apoi spre stanga, in scopul diminuarilor conflictelor de trafic. Acolo erau, nu 4 benzi, spatiu median si 2 benzi de urgenta. In locul benzilor de urgenta erau benzile de accelerare + decelerare, plus ca tirul venea dinafara acestora.
Daca nu se justifica investitia , macar latirea benzii de urgenta in zona de intoarcere ar trebui prevazuta.

dr4qul4

@ovicor, acolo era vorba de o iesire care ar fi fost folosita 1 an de toate tirurile. Acum vorbim de o situatie exceptionala care poate nu se va intampla niciodata.
Si chiar daca se intampla, intai se va opri circulatia dupa nodul Margina, si cele cateva zeci de tiruri si masini mici care vor apuca sa treaca de nod, vor intoarce.
Te rog sa nu compari o situatie obisnuita de trafic cu manevrele pe care le poate executa un tir intr-o situatie exceptionala.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pbh

Cred ca se va adopta solutia folosita in toate tarile. Tunel sau nu, la orice inchidere a unui sens, se va face o "bresa" in parapetul despartitor si se va circula pe celalalt sens pe o singura banda cu limita de viteza la 80km/h. Este cea mai simpla si logica solutie.