Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 42 Guests are viewing this topic.

Iceman

Rocklee :gj: :gj: mister...Sa facut ceva fata de data trecuta ,,pasi mici dar importanti,,, :)

raulbogdan23

QuoteDupă ce s-au făcut tot felul de speculații legate de traseul viitoarei autostrăzi dintre Pitești și Sibiu, în sfârșit se știe oficial pe unde va trecere aceasta. Costurile pentru amenajare sunt estimate la 1,6 miliarde de euro.

http://www.oradesibiu.ro/2016/07/25/se-stie-in-sfarsit-pe-unde-o-sa-treaca-autostrada-sibiu-pitesti-va-costa-16-miliarde-de-euro/

Ionut

^

Se va pleca de la capătul Autostrăzii A1 Bucureşti-Piteşti, continuând către Curtea de Argeş pornind de acolo către nodul rutier la Tigveni care se va intersecta cu DJ 678A, (drumul județean leagă în prezent localitatea Curtea de Argeş de orașul Râmnicu-Vâlcea).

Dinspre Nord, din satul Văleni, traseul autostrăzii cotește către Vest, pentru a fi construite două tuneluri, după care traseul intră pe Valea Oltului, la Călimăneşti, traseu care va lega şi Râmnicu-Vâlcea la autostradă. Valea Oltului va avea cea mai lungă succesiune de tuneluri, cel mai mic având 600 m, iar cel mai mare 2.800 de metri. Lângă localitatea Racoviţa va fi următorul nod rutier, apoi drumul continuă pe Valea Oltului până la Boiţa (aici va fi construită în viitor legătura cu autostrada Făgăraş-Sibiu). Următorul nod rutier va fi la Veştem și se va intersecta cu actualul drum Sibiu-Braşov, după care se va realiza conexiunea cu actuala centură a Sibiului construită deja.

pasadia

1. N-am incredere deloc in articolele de pe acest site (si nu e primul pe tema asta). Cu atat mai mult cu cat nu indica nici o sursa si nici un nume al autorului.

2. Chiar daca nu sunt eu cel mai mare fan al VO, tot mi se pare ciudat ca traseul descris sa fie cel mai prost (adica cel care are cel mai mare impact asupra Parcului National Cozia) si nu vreo varianta dintre cele studiate in trecut, care ar fi strabatuta Tara Lovistei.

Dan74

Exact asta e problema, traverseaza Parcul National Cozia, ceea ce ma face sa cred ca nu este varianta oficiala, sau daca totusi este, atunci cine a decis acest traseu chiar nu vrea sa se construiasca prea repede aceasta autostrada.

ciprebbe

Nu este varianta oficiala. Rellax.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Dar ce,  exista o varianta oficiala ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Poate exista varianta oficiala cata vreme nu e gata SF-ul? Atunci oamenii aia de ce mai sapă ? :)

Horațiu 87

#29423
Daca tot e vorba iar de varianta finala am gasit si eu un articol de pe 13.06.2016.

SURPRIZĂ de proporții în realizarea autostrăzii Pitești – Sibiu. După 26 de ani, SALVAREA vine de la Nicolae Ceaușescu. Cum a fost posibil așa ceva

După ce la finalul anului trecut, CNADNR a prezentat o hartă în care apăreau cinci propuneri de variante de traseu pentru autostrada Sibiu-Pitești, se pare că actuala conducere a ajuns la concluzia că tot planurile lui Nicolae Ceaușescu sunt mai bune.

Traseele europene importante s-au stabilit în 1972, atunci când a fost semnat acordul TIR, iar România lui Nicolae Ceaușescu a semnat acest acord, mai ales că pe teritoriul țării noastre a fost trasat unul din cele mai importante culoare europene – IV, sau actul TEN –T

Era vorba de traseul prin care Europa Occidentală era legată de Orient, iar, la acea oră, cei mai mari transportatori de marfă din Europa de Est care aveau nevoie de infrastructură erau turcii.

Nicolae Ceaușescu s-a apucat de A1 și A2, reușind să finalizeze sectorul București – Pitești, iar proiectanții fostului dictator au reușit să traseze și segmentul Pitești – Sibiu, care, în realitate, pe Valea Oltului, nu are nimic comun cu cele cinci variante desenate de către CNADNR în toamnă și este cu mult mai ieftin.

Acesta deja se află depus într-un memoriu transmis la București de directorul de investiții, Alin Goga, din cadrul DRDP Craiova. Este traseul pe care îl proiectaseră, până în 1989, specialiștii lui Ceaușescu.

Pornind de la Sibiu, acesta coincide cu studiile postdecembriste, până la Câineni. Însă nu coboară pe Valea Oltului, ci merge spre Greblești, pe Valea Boia, spre Boișoara, pe la nordul satului Podeni și al satului Mlăceni, spre Valea Topologului, ,,zona fiind foarte bună pentru edificarea acestui tronson", spune Goga.

,,Tronsonul are o lungime aici de 20 de km față de 30, varianta 1 a CNADNR, fără să mai fie nevoie de 3 tunele și un pod peste râul Olt, ci doar de un tunel în zona de după satul Mlăceni, spre Sălătrucu (economia ar fi de circa 150 de milioane de euro)."

Acest drum a fost folosit și de armata română în Primul Război Mondial.

Memoriul a fost depus la CNADNR și la Ministerul Transporturilor, demonstrându-se că specialiștii de pe vremea lui Ceaușescu se informau la fața locului și nu desenau hărți colorate pentru divertisment

http://comunitatea.stampenet.com/2016/06/13/surpriza-de-proportii-realizarea-autostrazii-pitesti-sibiu-dupa-26-de-ani-salvarea-vine-de-la-nicolae-ceausescu-cum-fost-posibil-asa-ceva/

Io

#29424
Hory1987, vezi ca ceva nu-i in regula cu acel articol. Mie-mi pare o petarda de presa pentru ca:

1- Conventia TIR nu are vreo legatura cu vreun traseu, oriunde ar fi el acel traseu.
2- Numitii "specialisti ai lui Ceausescu" e doar o expresie fara sens, perfect irelevanta si atunci si  acum: facultatile din Romania produceau si atunci si (cred) acum oameni cu dragoste de meserie.
3- vezi ca apare pe-acolo o persoana fara vreo competenta in materie de drumuri...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

AdrianB1

Traseul ala a fost discutat si aici acum luni de zile :) L-a vazut cineva tot pe teren, nu in birou privind o harta :p

dr4qul4

Tot comunistii au desenat si traseul rosu. Oricum nu prea conteaza pe unde o ia intre salatrucu si boita.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

"Noi întârzieri la Sibiu-Piteşti, cea mai aşteptată autostradă din România? Firmele care făceau foraje au abandonat lucrările"

http://www.economica.net/noi-intarzieri-la-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-firmele-care-executau-foraje-au-abandonat-lucrarile_123122.html#n

QuoteFirmele care au executat foraje în cadrul studiului de fezabilitate pentru autostrada Piteşti- Sibiu au părăsit amplasmentul pentru că nu au fost plătite, au declarat pentru ECONOMICA.NET mai multe surse apropiate situaţiei. Astfel, ar putea apărea noi întârzieri în proiectul celei mai aşteptate autostrăzi din România.

Germany

E ceva tipic....

De firmele românesti ne batem joc, cä deh....merge si dacä întârziem sau "uitäm" sä plätim :( iar pe "broscari" îi plätim în avans ca pe cu...ve! Ne ia si banii si nici lucru calitativ nu fac!! Braaaavo CNADNR! Un lucru pozitiv nu aude omu de voi :(

As dorii sä întreb pe cei din domeniu, dacä, din punct de vedere tehnic&fizic, ESTE REALIZABILÄ FINALIZAREA CELOR 225 M (GROAPA DE GUNOI) ÎN CELE DOUÄ LUNI RÄMASE (pânä pe 30 Septembrie). ??


Ionut

#29429
Se va alege intre variantele 1 si 7, asa cum stiti. O sa aflati sigur de la noi cand va fi cazul.
Va pusesem eu in aprilie diferentele dintre v1 si v7:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg113160#msg113160