News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 33 Guests are viewing this topic.

alecu26

Pe tm arad încă nu e facuta recepția? Se asfaltează pe distante lungi. Și am impresia ca erau utilaje astaldi și fcc. În final o sa ajungă sa reasfalteze tot. Poate și de doua ori.
Drumurile noastre POATE;

clau

Super! Sa asfalteze tot pe banii lor! Asa le trebuie...

bogdix

Quote from: alecu26 on April 13, 2016, 05:11:51 PM
Pe tm arad încă nu e facuta recepția? Se asfaltează pe distante lungi. Și am impresia ca erau utilaje astaldi și fcc. În final o sa ajungă sa reasfalteze tot. Poate și de doua ori.
Nu e făcută recepția finală. Doar recepția la terminarea lucrărilor. Lucrarea are teoretic perioadă de notificare a defectelor ("garanție") de 2 ani care a expirat în 2015, dar tot nu s-a făcut încă recepția finală datorită defectelor apărute.

Lucrează Astaldi.

transmis via 4G


Ionut

In premiera, probabil (desi NU e normal asa ceva), va prezint varianta 7 din AMC A1 Sibiu-Pitesti. Este doar zona care difera de varianta 1. Acestea sunt cele doua variante ramase (1, cunoscuta deja si 7, actuala, care este la fel ca varianta 1 cu diferentele prezentate mai jos). Este foarte posibil zilele acestea sa mai apara mici modificari pentru ca s-au discutat cateva aspecte la CNADNR si Jaspers legate de suprastructuri si arheologie. Multumim sursei! (NU este vorba de Catalin, de data asta.)

Traseul variantei 7 A1 Sibiu-Pitesti, doar zona care difera de varianta 1 - zoom out:


Zoom in, de la nord la sud:












Pentru detalii si mai bune, mai jos, atasat de acest mesaj, gasiti fisierul KMZ - Google Earth. Daca nu aveti Google Earth, puteti sa puneti fisierul in Google Drive si sa folositi acest site pentru a-l vedea in browser! Enjoy!

GDPR

Multumim Ionut. Daca s-ar face viaduct la Baiasu cred ca s-ar mai scurta din lungimea primului tunel. Si nu inteleg de ce tunelul nu se opreste chiar la Cucoiu, urmatorul delusor spre Titesti pare a fi pretabil la debleu sau alte solutii mai ieftine decat tunelul.

Ionut

#28070
^ Daca vorbim de tunele lungi, un motiv important ar fi ursii. :) Dupa mine, e bine ca se lungesc tunelele. Stricam rau de tot peisajele si habitatele pe-acolo. Prea fugim de tunele, macar prin creierii muntilor sa facem cum trebuie si sa avem un impact minim pe partea de mediu. Plus ca am scris si in mesajul de mai sus, posibil sa mai apara mici modificari (CNADNR, Jaspers).

@delacroix: crezi ca ne poti rasfata cu niste randari? O:-)

dr4qul4

Tunelul de la Baiasu la Cucoiu va avea 3-4 km!!!   Nu e chiar atat de usor de scurtat deoarece valea e locuita, iar padurea e plina de ursi (la Salatrucu au avut probleme cu ursii primavara trecuta, zona e plina de asa ceva....). Cred ca saunt aproape 300 m diferenta de nivel acolo

Pe valea Baiasu nu e nici un tunel prevazut (vedeti planul variantelor 1 si 2 ). Dar nu am o preferinta pentru cele 2 variante.

DJ 703M este reabilitat. Are asfalt chiar bun. drumul care trebuie sa fie reabilitat, si unde trebuie facut nod (in cazul in care se alge varianta 7) este DJ703G (drum pietruit acum) cu nod la Suici/Valeni. De acolo avem 20 km pana la Calimanesti si 33 pana la Brezoi!!

La Baiasu/Perisani nu e nevoie de nod. De acolo pana la Brezoi am avea 20 de km, + inca vreo 23 pe autostrada. 

13 km pe un DN liber se fac la fel de repede ca 23 pe autostrada. In plus ajuta enorm Calimanesti-Caciulata si Traficul Rm Valcea Nord-Sibiu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mikidutzaa

In loc de tunelul de 4km nu s-ar putea merge la suprafata prin dreapta DN7D (la est) si sa se faca tunel pe sub Spinu doar de 2km?

dr4qul4

Ba da, dar...s-ar lungi traseul (1 km), 2 viaducte in plus, si ceva demolari in plus pt ca va trece exact prin Perisani. Plus o curba de 100 de grade la Baisu-Perisani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: cristi5 on April 11, 2016, 10:46:07 PM
Quote from: bogdix on April 11, 2016, 08:53:36 AM
1. Şi Spaţiul de Servicii din zona Ohaba, şi DC-ul spre Holdea sunt în zonă protejată Natura 2000.

Pai acolo e deja un drum tehnologic. Ala nu a fost aprobat? Vreau sa spun ca la Ohaba exista o sansa ca spatiul respectiv sa fie deja cuprins in acordurile de mediu, etc. Si daca nu, sa nu uitam ca vorbim de vreo zece metri. Chiar si pt 10 m dureaza 6 luni?

Asta este situatia acolo cu exproprierile si Natura2000, iar mai jos este situatia actuala.







mikidutzaa

Quote from: dr4qul4 on April 13, 2016, 08:56:03 PM
Ba da, dar...s-ar lungi traseul (1 km), 2 viaducte in plus, si ceva demolari in plus pt ca va trece exact prin Perisani. Plus o curba de 100 de grade la Baisu-Perisani.

Pai si nu e mai bine decat un tunel de 2 ori mai lung? 4.3km de tunel e destul de mult si ca bani si ca timp de constructie si ca pericol in exploatare (pe mine tot timpul ma ia somnul in tunelele lungi).

Denis

Pentru portiunea dintre Tigveni si Valeni chiar credeti ca e nevoie de 3-4 ani de executie?

GDPR

Ce ursi fratilor?  :D

Daca va uitati pe harta topo 1:25000 de pe https://portal.geomil.ro intr-adevar dupa Cucoiu apare o padure, dar pe Google Earth se vede ca e de mult disparuta. Si daca ne uitam la cotele de pe harta topo, la Baiasu cotele sunt intre 450-500m iar la Cucoiu de 500m, delusorul urmator fiind de sub 550m. Daca se ridica putin si linia rosie cred ca putem vorbi de o scurtare a tunelului de cca. 1km.

Iar lipsa tunelului pe valea Baiasului este clar o eroare, intrucat am fost pe acolo si cunosc relieful din zona defileului. In plus, nu cred ca ar accepta autoritatile de mediu niste derocari masive pe acolo, avand in vedere si proximitatea parcului national.

alecu26

#28078
Nu mai vorbiți fără profilul în lung ca vorbiți degeaba. Nu poți analiza fără unul dintre ele. Sau poate aveți voi așa imaginație bogata. În plus în foarte multe zone ai nevoie inclusiv de profile transversale.
Curbele alea de la greblesti si caineni sunt aiurea. Inclusiv doua traversări de Olt. Acolo trebuia un tunel serios. În nici una din variante nu a fost analizat?
Drumurile noastre POATE;

bogdix

#28079
Quote from: alecu26 on April 13, 2016, 11:34:50 PM
Nu mai vorbiți fără profilul în lung ca vorbiți degeaba. Nu poți analiza fără unul dintre ele. În plus în foarte multe zone ai nevoie inclusiv de profile transversale.

Nu m-am legat de subiectul PiSi până acum, dar serios: cum s-au stabilit locațiile tunelurilor fără o ridicare topografică (fie ea şi făcută prin metode mai puțin precise, gen fotogrametrie aeriană) ?

În mod normal, ai nevoie de o analiză 3D pentru a putea "amplasa" un tunel (adică în plan, profil longitudinal şi profiluri transversale).

Aşa că dacă se stabileşte un traseu, eu aş face o ridicare topo la sol pe axa respectivului traseu şi atunci ar fi datr suficiente pentru lucrările de artă (poduri, viaducte, tuneluri, eventuale lucrări de sprijinire etc.)

le: Iar odată ştiute lucrările de artă se pot estima şi cantități (în mare, la nivel de SF) şi se poate estima şi o durată realistă de execuție. Altfel, ne dăm cu părerea despre ce-i pe Marte.

transmis via 4G