Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Allex

Tot rosu. Denivelari mari in urma alunecarilor, petece multe, gropi si lipsa marcaje. Plus foarte mult trafic greu cu lemne. De parcurs doar daca e obligatoriu.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Multumesc frumos! Deci ramane atunci doar drumul pe chei. :)

dumbravaandrei

DN 29A de la Dorohoi la Darabani poate fi trecut verde. Este covor asfaltic turnat + marcaje. Nu merita albastru din motive de siguranta si securitate (trecerile de pietoni de ex prin localitati sunt prost semnalizate, unele curbe inca sunt foarte periculoase cum ar fi cea de la iaz de la Dragalina sau de la iesire din Mlenauti spre Hudesti).
Cu poze revin in septembrie.

staude6

Update DN18 Baia Mare - Sighetu Marmatiei (13.08.2017)

Baia Mare - Baia Sprie e albastru
Baia Sprie - Mara e de galben sau verde (strat de uzura pe 80% din drum, lipsesc marcaje, indicatoare, parapete)
Mara - Sighetu Marmatiei e de verde sau albastru (strat de uzura pe intreg drumul, parapete montat pe 30-40% din drum, marcaj alb provizoriu pe mijlocul drumului, lipsesc indicatoarele)

staude6

Si cateva poze intre Mara si Sighetu Marmatiei

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


vancouver

Multumim staude6.

Arata binisor spre foarte bine.  :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

#1491
Am fost până la urmă pe DN12C Gheorgheni-Bicaz Chei. Este o salată cu de toate drumul. Porțiuni albastre (scurte ce e drept), combinate cu verde și mult galben și chiar roșu în vreo 5 zone unde fuge terenul.

Gheorgheni plus 5 km - galben
Iesire Gheorgheni plus 5 km - galben verde
Următorii 7 km - verde albastru (reabilitat); per total verde cu porțiuni albastre
Următorii 7 km - galben până la intrarea în Lacu Roșu
De la intrare Lacu Roșu și până la ieșire - galben
De la ieșire Lacu Roșu, porțiunea cu Cheile Bicazului până la Bicaz Chei - verde cu porțiuni albastre (reabilitat) dar si cu portiuni galbene

Faceți voi media. Un ghiveci de drum.
Per total este practicabil. Nu este rosu. Ar putea fi galben per total ca să te facă atent. Dar clar este practicabil.  Trebuie să ai grijă la acele zone unde sunt gropi mari de la alunecări. Sunt și multe, multe zone foarte ok.

alexcrist

#1492
Din câte știu, porțiunea cheilor de care tot ziceți voi că e reabilitată e așa de cel puțin 2 ani. Anul ăsta a fost doar peticită pe zonele cu gropi apărute peste iarnă.

Cât despre alunecările care te-au speriat pe tine :), dacă presupun bine la care te referi, nu sunt alunecări, ci podețe la care s-a lucrat anul trecut, și erau complet decopertate. Înainte de iarnă au aruncat un strat subțire de asfalt temporar peste ele, că oricum nu mai puteau lucra iarna. Speram să le termine anul ăsta, dar uite că vine toamna și nu s-au mai atins de ele. Și asfaltul ăla temporar nu poate rezista o veșnicie...

O alunecare permanentă e fix în Lacu Roșu, în fața primei parcări.

Ionut

Zona podetelor, da. Din masina mie mi s-a parut ca sunt plecate la vale. Acolo trebuie să încetinești mult, drumul e practic rupt. Nu stiu ce asfalt temporar au pus ei ca nu e deloc asfalt în acele gropi. :) o zonă de vreo 50 de metri este la nivel de drum forestier. :) unii intră foarte tare acolo. Eu am mers cu viteza 1 și tot era rau. Sunt capcane urâte astea ca in rest drumul e practicabil. Dar iei un podet turbat în freza de nu iti mai trebuie.

Ah si nu apar pe Waze toate ca nu e semnal în zona și nu poți pune report. Eu cel putin am inercat si nu mergea.

alexcrist

Păi... da. :) Cum ziceam, anul trecut erau complet decopertate, toate. Acum e chiar lux față de cum era. Asfaltul temporar a fost in strat subțire, direct peste pământ și pietre. Și peste asfaltul ăla au trecut de-atunci o iarnă cu zeci de înghețări, o vară cu furtuni și ploi torențiale cum au fost peste tot, și probabil mii de mașini, inclusiv autocare grele. Normal că asfaltul s-a cam dus. Anul trecut chiar se lucra cu spor, păcat că nu s-a continuat :(

De-asta spusesem și eu mai în urmă: toată zona aș pune-o galbenă, nu mai mult. Te induc în eroare zonele bune, și poc un podeț de-ăsta.

Ionut

Corect. Asta ziceam si eu sa fie galben peste tot ca medie. Sa fii atent. ;)

alexcrist

În alte știri, DN 2E, Băișești-Păltinoasa (giratoriul spre Gura Humorului/Suceava) a fost reasfaltat, cu marcaje și tot ce trebuie, de albastru. Dar doar ultimii 15 km până la giratoriu.



Primii 15 km (Spătărești-Băișești) au rămas cu asfaltul vechi. Dar e ok, l-aș pune verde, nu galben.

rizzuh

Podurile de peste Dunare de pe A2 au praguri mari la intrare/iesire si denivelari pe toata distanta lor. Ar trebuie marcate cu galben pe harta.
Nu am observat nicio diferenta intre Fundulea - Drajna si restul pana la Constanta, cred ca poate fi albastru tot.

In schimb, Bucuresti - Fundulea...  >:( vai de suspensie, eu nu mai circul vreodata pe aici, prefer DN3 pana la Fundulea. Si asa este pustiu in sezonul estival, toata lumea se inghesuie pe A2 :D

Cuneo

#1498
Merg aproape săptămânal pe DJ 691, Timișoara - Alioș și pot să spun că nu mai este de verde, e de galben, cel puțin pe sensul de mers Alioș - Timișoara, din cauza autobasculantelor de mare tonaj, care duc piatră de la cariera Pătârș și balast sau nisip, de la balastiera Ususău.
Pe sensul de mers Timișoara - Lipova, asfaltul e destul de bun, căci autobasculantele merg goale, dar pe sensul opus, s-au format șleauri în curbe, iar în zona pădurii Bencec - Pișchia, s-au format câteva gropi foarte periculoase, adânci de vreo 10 cm.
Despre porțiunea din județul Arad, Alioș - Neudorf, n-are rost să mai amintesc...e Kosovo!  >:(

TibiV

Cuneo,
foarte interesanta problema...
Rareori ne gandim la faptul ca sensurile aceluiasi drum pot fi supuse unor solicitari complet diferite.

Sunt curios - oare exista normative tehnice care sa prevada situatia in care pe un drum trec zilnic zeci de camioane, pline pe un sens si goale pe celalalt ?...
Adica posbilitatea ca pe un sens terasamentul sa fie realizat la un standard de "trafic greu intens" iar celalt sens la un standard "normal" ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)