Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hercule

Am parcurs des Camarasu - Taga pana in 2012. Confirm calitatea destul de proasta a asfaltului, drumul virajat si ingust. Daca prinzi dimineata mai ies si vacile din curte. Seara plin de biciclisti si oameni beti. Deci daca vrei sa il parcurgi ca drum turistic ar fi ok (desi nu sunt cine stie ce peisaje, poate lacurile pt pescuit) dar daca vrei sa economisesti 10-15 km pentru a ajunge altundeva atunci nu merita sa o iei pe aici.
Deșteaptă-te române!

DanielC

Ma puteti ajuta, va rog, cu informatii despre starea drumului DN 28B Targu Frumos-Botosani? Am de mers de la Bucuresti la Botosani si vreau sa stiu daca e ok sa o iau pe acest drum sau sa ocolesc prin Suceava. Multumesc!

ovideatza

#842
E asa ca pe harta.
Nu cred ca merita sa treci prin Falticeni-Suceava si sa pierzi timp pe acolo, desi drumul e mai bun, dar ai de la Motca aproape doar localitati pana la Falticeni de mers, pe cand pe dincolo e mai rarefiat semnificativx

Nu am mai fost de un an si ceva, dar nu era de speriat ca si calitate.

vancouver

#843
Harta drumurilor si in varianta .pdf  :)

In mod normal se deschide in editorul de previzualizare al browserului (dar aici zoom in si zoom out s-ar putea sa mearga f. greu). De aici mai departe dati "download" sau "open with Adobe Reader". Numai descarcat pe calculator si deschis cu Adobe functioneaza cum trebuie.

Probabil apare si o reclama, mie nu-mi apare ca eu sunt titularul fisierului. Daca e deranjanta reclama sa-mi spuneti si caut alta modalitate de upload a fisierului .pdf.

https://www.keepandshare.com/doc17/8172/2016-05-10-ro-road-qm-v894-pdf-582k?da=y

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

DanielC

Am fost in weekend pe DN28B. Este ca pe harta, cu mici portiuni reabilitate. Cel mai rau sta portiunea Flamanzi-Botosani, destul de valurit.

Schumy

Quote from: gruiarew on May 31, 2016, 05:23:37 PM
Sebeș până la intersecția de la Cunța e impecabil. Poate cel mai bun drum pe care am mers în ultima perioadă.

Merită un albastru foarte închis.  :)

De meritat merita albastru fiindca e stratul de uzura nou, dar alunecarile de teren de la intersectia cu DJ106F sunt tot acolo. Totusi, chiar impecabil nu e.

Time-and-Space

morcovi cu reflectorizante nu se monteaza in Romania?

vancouver

Nu, pentru ca la nivelul celor care fac legi sau normative (aka parlamentari, politisti, angajati CNADNR) nu s-a gandit inca nimeni ca in Romania se poate circula cu masina si pe timp de noapte.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

slai

Botosani Stefanesti, 29D, nu e in nici un caz rosu. E galben, poate chiar verde.

dumbravaandrei

#849
Quote from: ovideatza on May 26, 2016, 10:00:55 PM
E asa ca pe harta.
Nu cred ca merita sa treci prin Falticeni-Suceava si sa pierzi timp pe acolo, desi drumul e mai bun, dar ai de la Motca aproape doar localitati pana la Falticeni de mers, pe cand pe dincolo e mai rarefiat semnificativx

Nu am mai fost de un an si ceva, dar nu era de speriat ca si calitate.
Tg Frumos - Botosani e DEZASTRU!!!! Eu cand merg la tara prefer sa ajung la Dorohoi pe ruta Roman-Motca-Falticeni-Suceava-Siret-Dersca-Dorohoi. Pentru cei care vor sa ajunga in Botosani recomand Suceava-Botosani. La Falticeni au fost rezolvate problemele, din centrul orasului si pana la intrarea in Bunesti totul e ca in palma. S-au finalizat lucrarile acolo. Ceva gropi inainte de Spataresti (dinspre Vadu) si mai sunt cateva pe culmea dealului la Cumparatura. In rest drumul lin si drept ca in palma. De la Tetcani e mers de convoi (multe camioane), in schimb mergi constant cu 80-90 purtat fiind de coloana :)
De la Tg Frumos la Botosani drumul este plin de gropi si valurit in ultimul hal. Cu exceptia portiunii de la intrare in Harlau si cea de la Flamanzi e jale tot drumul. Nu mai zic de la padure de la Draxini pana in Botosani cum e. Ramai fara masele. Drumul este nemarcat, copacii din curbele de la Cotnari au disparut... prin sate noapte numai carute nesemnalizate si oameni beti (negri de la munca campului)... E jale acel traseu. Un galben maxim i-as da.
Si o situatie pentru tot ceea ce inseamna DN29:
DN 29 (Suceava-Botosani) - Aproapi tat ii ghini si frumos. Albastru spre verde. Unele curbe inca sunt complet nesemnalizate desi sunt cate 5-6 cruci pe marginea drumului (dupa culmea de la Corni) . Daca treceti prin Dumbraveni va recomand o inghetata de la mos.
DN 29 A (Suceava - Dorohoi) Prin martie am zis sa incerc DN 29A (Suceava-Dorohoi). Pana la Vf. Campului am facut 40 de minute, pana la Suceava inca 30 ( banii de amortizoare si flanse nu cresc in copaci). Rosu. Asfaltul nu are gropi de asfalt ci adevarate fantani. De la Dorohoi pana la Bajura (intrarea in Darabani) un galben. Prost semnalizat, suficiente gropi si peticiri. De la Bajura pana la iesirea din Darabani spre Paltinis e asfalt nou. De la iesirea din Darabani si pana la Cuzlau rosu. Si multe limitari de 30 (datorita starii drumului). De cand s-au dat drumul la toate balastierele alea din zona Prutului au facut aia praf toate drumurile. Si numai cu Iveco-uri din alea de 20 de tone trec pe acolo. De la Cuzlau la Radauti un Galben spre rosu.
DN 29 B (Botosani - Dorohoi). Din Dorohoi pana la iesirea din Vaculesti e verde (asfalt ca in palma dar fara marcaje). Dupa Vaculesti pana la Botosani un galben spre Rosu. La Cervicesti deja alunecarile sunt prea mari astfel incat si cu 30 la ora poti sa te rastorni foarte lejer. Inainte de Leorda gropi multe pline de pamant iar la iesirea din Braesti spre Botosani daca nu esti atent la valurile din asfalt risti sa te trezesti in sant.
DN 29 C (Siret-Botosani). Pana la Mihaileni e galben spre verde. La intrare in Mihaileni cateva gropi mai serioase. De la intrare in Mihaileni pana la Cucorani e un galben spre rosu. peticele la petice deja devin insuportabile. Daca acum 8-9 era plin traseul de lume, acum e folosit doar de localnici. Dezastru. Nu recomand viteze mai mari de 70.
DN 29 D (Botosani - Stefanesti). Mici probleme pe la padure la Soldanesti si inainte de Guranda (vesnicele alunecari de teren). In rest un verde spre galben (judetul asta sta al naibii de prost la tot ceea ce inseamna semnalizare rutiera. Noaptea, daca mai si ploua, in mare parte trebuie sa ghicesti pe unde ar trebui sa fie drumul). Atentie la intrarea in Stefanesti. Cateva gropi mai sanatoase si mici alunecari de terasament.
DN 29 E - E bun. Nu-i nici chiar asa de lung, inainte de baraj privelistea frumoasa in special toamna cand ruginesc copacii.

Si DN 24 C - Radauti-Miorcani doar URME de asfalt. Miorcani-Liveni e piatra in continuare. Liveni-Romanesti - Drum bun, fara semnalizari in schimb. De la Romanesti la Iasi drumul e o idee mai bun (pana in apropiere de Popricani). Oricum, mult mai bun decat Botosani - Dorohoi.

sylvestre_29

Salutare si o prima postare pe acest forum din partea mea. 

Am facut saptamana trecuta un tur de la Tg Jiu - Tismana - B.Herculane- Cheile Nerei - Oravita - Moldova Noua - Cazane - Drobeta - Motru - Tg Jiu si as vrea sa aduc cateva actualizari pentru harta, de utilitate pentru turisti mai degraba.
DN67D in baile Herculane a inceput sa fie asfaltat de-a lungul intregii statiuni, in apropiere de intersectia cu DN6 fiind deja finalizat si calitate buna [albastru].

DN57 intre Moldova Noua si Orsova este in intregime de calitate buna spre foarte buna. Nu stiu de ce a fost mentinuta pana acum o portiune marcata cu rosu la mijloc, dar pot spune ca nu am intalnit gropi, denivelari sau stanci pe carosabil si l-am parcurs (din graba) cu viteze intre 90-120kmh pana la Eselnita. Exista pe alocuri cateva petice de asfalt dar bine puse si nu se simt denivelari. Dupa parerea mea la prima parcurgere i-as acorda un verde de la Moldova Noua pana la Chipul lui Decebal. 

DN67 pe acei 10 km de la iesire din Drobeta spre Motru sunt mai degraba de rosu. in zona satelor Colibasi-Malovat denivelarile puternice in asfalt pe acele curbe, plus acea alunecare a drumului fac zona periculoasa mai ales pe timp de noapte. Nu recomand viteze mai mari de 30kmh si atentie sporita.

In rest calitatea pe portiunile nementionate din traseu se pastreaza in continuare la calitate foarte buna si il recomand oricui, mai ales ca e lipsit de trafic.




dr4qul4

DN67D mai are doar o portiune de portocaliu, in rest e de verde. E un drum superb.
Daca tot esti din Tg Jiu, da si tu o fuga la centura. Eu mereu cand ajung pe acolo sunt pe fuga
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Pe DN57 exista o portiune fara asfalt, de aceea era rosu acolo. Daca s-a reabilitat si asfaltat, inseamna ca este de albastru acum.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: dr4qul4 on June 14, 2016, 08:04:04 PM
DN67D mai are doar o portiune de portocaliu, in rest e de verde. E un drum superb.
Daca tot esti din Tg Jiu, da si tu o fuga la centura. Eu mereu cand ajung pe acolo sunt pe fuga

Pe harta exista albastru, verde, galben, rosu si gri. Nu exista portocaliu. Si chiar daca ar exista, de unde vrei ca eu sa inteleg din postul tau unde anume este acea zona mai putin buna. Seriozitate ...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Era msj pt colegul din zona.
E ok cum e acum pe harta. Doar ca in portiunile de galben avem si bucati reparate si cateva zone scurte cu gropi spre herculane care alterneaza cu zone plombate si zone reasfaltate.
Cum spuneam, lasa-l asa. Nu merita rosu pt 3 gropi in munti, dar nici verde.
Acum 3 saptama insa se asfaltau zone mai lungi intre Tg Jiu si Tismana. Doar bucata aceea ar putea fi upgradata la verde, dar doar cand ne co firma cineva ca au terminat cu reasfaltarea si au facut treaba buna.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist