Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Quote from: CinX on January 11, 2015, 03:41:40 PM
Poate ar trebui adaugate si cele 3 noi pucnte de trecere ale frontierei cu Serbia din judetul Timis:
Foeni - Jasa Tomic,  Lunga - Nakovo si Valcani – Urbico

http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-foto-se-deschid-granitele-timisului-3-noi-puncte-de-trecere-a-frontierei-cu-serbia-gata-de-inaugurare-vezi-cum-arata/07/11/2014/

Par a fi de interes local.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

CinX

#346
^^sunt puncte de trecere internationale, nu vad mari diferente cu, de exemplu, Turnu, Arad...
Singura remarca in ceea ce le priveste ar fi ca sunt deschise doar intre orele 08.00-20.00 (cel putin deocamdata).

De pe SSC, o informare legata de drumruiel sarbesti din harta...
Numerle drumurilor corecte sunt si pe Google Maps...

Quote from: Alex_ZR;120540637Road numbers in Serbia shown at this map are outdated. These are current ones:

http://www.putevi-srbije.rs/pdf/regulativa/uredba_o_kategorizaciji_puteva.pdf

adigsm

Modificare in judetul Satu Mare. E mai veche dar acum am vazut ca e in harta gresit.
Fostul DJ 192 Satu Mare - Odoreu - Apa a fost ridicat in grad si se numeste DN 19F.
Calitatea asfaltului este foarte buna, dar are lacune la latime si marcaje. A reasfaltat acum 1 an pentru a scurta mult distanta dintre Satu Mare si Baia-Mare.

vancouver

Multumesc adigsm, am actualizat si apare la urmatorul update. Mai demult, cand am pus DJ192 pe harta si inca prin Apa drumul era neasfaltat, exact la asta ma gandisem: ca ar putea fi o buna scurtatura pentru SM-BM.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut


vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

yetiman

@Vancouver & Ionut: Ati putea pune link-ul in primul post? (ca sa poata fi gasit usor mai incolo)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dr4qul4

foarte probabil, aceasta harta interactiva nu va fi actualizata la fel de des cum o face @vancouver.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

yetiman

@dr4qul4 : de aceea am si sugerat sa puna doar link-ul si nu sa o inlocuiasca pe cea existenta  :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

radutm

Ideal ar fi ca vancouver sa editeze direct pe acea harta, cf. informatiilor de pe forum. Avantajul ar fi ca acea platforma permite un grad de detaliu f.ridicat, ceea ce ne-ar permite sa mergem cu sesizarile pana la nivel de drumuri judetene si comunale. Dezavantajul e ca nu se afla in curtea noastra si fara implicare constanta, cum face vancouver, initiativa se va stinge in scurt timp.
cont inchis

vancouver

Din pacate si timpul meu este limitat. Editarea hartii la un nivel mai detaliat implica si timp suplimetar pentru culegerea si centralizarea informatiilor. In plus devine mai dificil de interpretat pentru cei care nu cunosc prea bine drumurile - adica cei carora li se adreseaza in principal harta. Ma refer la faptul ca aproape orice drum are puncte mai bune si mai rele, iar daca le detaliem, pe toate drumurile vor aparea puncte problema sau zone bune. Dar alegerea se face oricum pe baza aspectului general - acesta este deja suficient de clar pe harta statica - in opinia mea.

Daca va aduceti aminte de harta initiala facuta de frunzaverde: avea mai multe culori (7 daca nu ma insel), eu am redus la doar 4 + gri pt. calitate necunoscuta, din acelasi motiv, de a simplifica utilizarea hartii si luarea unei decizii de traseu de urmat. Si tot din acest motiv am exagerat aspectul serpentinelor - altfel era greu sa sugerez ca un drum traverseaza muntii si este de evitat in comparatie cu altul, care este mai jos.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

BIGRED1984

Se pare ca devine o harta de interes national (daca tot nu fac autoritatile)
Pe Promotor , cu link in Prosport
- http://www.promotor.ro/masini-noi/news/harta-interactiva-a-calitatii-drumurilor-din-romania-13777669

dr4qul4

prefer imaginea statica updatata frecvent de vancouver decat aceasta harta mult mai greu de folosit de pe telefon.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

BIGRED1984

Daca tot am vazut activitate pe topic-ul asta , mi-am adus aminte de un drum , nu stiu daca a fost propus sau nu pana acum :
DJ226 : Lumina - Navodari - Corbu - Istria (se poate ajunge la cetatea Histria) - Mihai Viteazu
Poate fi folosit de la capatul A4 daca vreti sa evitati zona Constanta - Mamaia cand e aglomerat sau cand se lucreaza.
E adevarat, e 3 si pe unele portiuni 4 , dar eu l-am facut cu o masina normala fara mari probleme.

dragonw17

#359
Vedem pe acest forum multe comentarii in legatura cu drumurile.Daca pe autostrada cineva se plangea ca ocolea gropile si pe harta apare tot Albastru,noi revenim la ce am punctat in legatura cu DN  24 Cosmesti-Tecuci  dupa ce l-am decazut la Verde(tinut cont de ,denivelari de la reparatii semnalizate  cu indicatoare pe o distanta de 5-6 Km )Asteptam pana se va reface aceasta portiune din apropierea curbei periculoase de la Cosmesti pana la intersectia cu viitoarea pasarela a centurii de sud a orasului.Drumul este bun calitativ si unde au aparut gropi a fost indreptat si asfaltat.Cat despre Centura Tecuci spre Barlad poate urca la Albastru dupa ce am avut dubii in legatura cu asfaltul dupa ce a fost reasfaltata.Multumim pentru atentie.Drumuri bune sa avem.