Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

#720
@montaniardul care vechi proiect de modernizare? Exista vreunul nou?

Lucrarile au fost oprite pentru ca expertii nu intelegeau cum sta cladirea in picioare. Nu mai gaseau nici planse, vedeau materiale proaste de anii 80...

Pana la urma (dupa indelungi expertize) au hotarit sa o demoleze si sa o ridice din nou. Dar proiectul ramane acelasi, ala cu liftul panoramic cu vedere la cetate...

Daca bine retin liftul ala e minunat dar nu are nicio legatura cu pasarela peste linii. Parca am comentat pe topicul coridorului. Probabil pt pasarela va fi un lift separat, cu cheia la sefu garii. Macar la Arad (si in viitor Timisoara cred) au pus niste scari rulante pt acces la pasarela. Inca functioneaza la Arad...

Posibil sa se gaseasca proiectul in ProiectArhiva CFR, lotul 3, capitolul Arhitectura.

https://cfr.ro/proiect-arhiva/?dir=library%2FProiectArhiva%2FReabilitareCurticiSimeria2c-3

montaniardul

@cristi5 stiu de proiectul de reabilitare a garii Deva. Ma gandeam ca daca tot au demolat cladirea principala vor face un alt proiect care sa nu fie identic cu cel anterior.

Xenos

De ce să reconstruiască o clădire urâtă, care nu era nici monument istoric? Comoditate mentală...

dan tm

Pentru ca acum se fac cladiri mai urîte. Atunci măcar incercau ceva forme, arcade etc sa iasă din uzual la unele cladiri.

montaniardul

Arhitectura comunista nu are nimic in comun cu estetica.

tom_sawyer

#725
Lansate astăzi:

[CN1071965] "Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" - Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti - staţia ADJUD

[CN1071982] Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" - Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti - staţia MĂRĂŞEŞTI

[CN1071983] Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" - Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti - staţia RÂMNICU SĂRAT


Acum câteva săptămâni:

[CN1071400] Modernizarea/reabilitarea a 47 de statii de cale ferata din Romania – Lot SRCF Craiova statia Caracal (proiectare si executie lucrari)

tom_sawyer

[CN1071970] Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" - Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti - staţia FĂUREI

Konter

" După o licitație anulată, la a doua procedură lansată de SRCF Brașov pentru finalizarea lucrărilor de modernizare în gara Brașov a fost depusă o ofertă.
 a fost depusă o singură ofertă, din partea firmei Gdo Mov Impex SRL, aceeași care va moderniza Gara de Nord din București, fapt ce a dus la izbucnirea unui imens scandal."

montaniardul

"Inspectoratul de Stat în Construcții a controlat modul în care a fost demolată gara municipiului Deva și a descoperit că demolarea s-a făcut ilegal, fără să existe o autorizație valabilă. A fost dispusă oprirea lucrărilor, până la intrarea în legalitate."

,,În urma controlului în teren, a analizei proiectului tehnic, a documentelor încheiate până la data controlului și prezentate de executantul lucrărilor, în prezența reprezentantului beneficiarului, s-au dispus măsuri de oprire a continuării lucrărilor la acest obiectiv, de înștiințare a emitentului autorizației de construire în vederea actualizării DTAC, iar după caz, dacă se impune, se va emite o altă autorizație de construire/desființare, în vederea intrării în legalitate.

Față de abaterile legale întâlnite în timpul controlului, vor fi luate măsuri" – a transmis, într-o adresă din 19 august 2024, Inspectoratul Județean de Construcții Hunedoara, citat de publicația zhd.ro.

sursa: https://newshd.ro/ba-esti-nebun-au-daramat-gara-din-deva-fara-sa-aiba-autorizatie-lucrarile-au-fost-oprite/#google_vignette

Konter

"La începutul lunii august, Sucursala Regională de Căi Ferate Galați a postat în sistemul electronic de achiziții publice anunțul de licitație cu titlul "Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" – Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti – staţia Mărăşeşti". Valoarea estimată a contractului era de 22.558.926,49 lei, adică 4,5 milioane de euro.
Potrivit anunțului din SEAP, până la termenul limită, a fost depusă o singură ofertă, din partea Asocierii Gdo Mov Impex SRL (lider), Infra System Proiect, CMA Construct Development, Velmanit Impex SRL.

Tot la începutul lui august, în SEAP a mai fost postat și anunțul de licitație cu titlul "Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" – Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti – staţia Râmnicu Sărat". Valoarea totală estimată a contractului este de 25.129.779,69 lei, echivalentul a peste cinci milioane de euro.
Și în acest caz, a fost depusă o singură ofertă, din partea Asocierii CMA Construct Development (lider), Gdo Mov Impex SRL, Velmanit Impex SRL, Infra System Proiect, așa cum se menționează în SEAP.

Câteva zile mai târziu, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat și anunțul de licitație ce avea ca obiect "Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România – Lot SRCF Galaţi, stațiile Râmnicu Sărat, Adjud, Făurei, Mărăşeşti – staţia Făurei". Valoarea totală estimată a contractului este de 80.233.940,25 lei, echivalentul a puțin peste 16 milioane de euro
Până la termenul limită, potrivit anunțului din SEAP, a fost primită tot o singură ofertă, din partea Asocierii CMA Construct Development (lider), Velmanit Impex SRL, Gdo Mov Impex SRL, Infra System Proiect.

Aceeași Mărie a depus ofertă (unica) și la licitația pentru modernizarea gării Adjud, nod feroviar la intersecția Magistralei 500 cu secția de circulație 501, procedură lansată tot de SRCF Galați. Așa cum am scris recent, oferta a venit din partea Asocierii Gdo Mov Impex SRL (lider), 3D Arhigrup, CMA Construct Development, SC Velmanit Impex SRL. Gdo Mov a depus de curând și unica ofertă pentru executarea lucrărilor rămase la modernizarea gării Brașov.
Gdo Mov este firma care va realiza, în asociere cu SC Omega Cert Sistem  SRL (o societate cu doi patroni și un singur angajat) și prima etapă a modernizării Gării de Nord din București, contract a cărui atribuire a iscat un mare scandal."
sursa

tom_sawyer

Aceeași asociere la toate licitățiile, fiind și singura ofertă. Îmi aduce aminte de licitațiile pentru nave de căutare/salvare de la ARSVOM.

Cuneo


Sorinus

Foarte bine, nu e vreo capodopera arhitecturala, dar arata curat si civilizat.

tom_sawyer

[CN1075113] MODERNIZAREA/REABILITAREA A 47 DE STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA – LOT SRCF CRAIOVA, STATIA ROSIORI NORD (PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI)

Data publicare: 05.11.2024
Autoritate contractanta: C.N.C.F. "C.F.R." S.A. – SUCURSALA REGIONALA C.F. CRAIOVA

Valoarea Estimată Totală a contractului (inclusiv servicii/lucrări similare) este în intervalul 19.155.172,32 lei fără TVA – 20.902.456,14 lei fără TVA.

tom_sawyer

#734
[CN1075147] Modernizarea/reabilitarea a 47 de statii de cale ferata din Romania – Lot SRCF Craiova statia Caracal (proiectare si executie lucrari)

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 6.862.260,22  si 7.490.089,29  Moneda: RON

Reabilitarea cladirii existente include lucrari de consolidare recomandate de expertul tehnic si rezultate in urma modificarilor de compartimentari interioare si de reconfigurare a golurilor in pereti si plansee, lucrari concepute in scopul refuncionalizarii si modernizarii cladirii si refacerii instalatiilor.



[CN1075114] Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA – Lot SRCF Craiova stația FILIAȘI (proiectare și execuție lucrări)

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 21.128.605,40  si 23.055.484,83  Moneda: RON

Se propune demolarea parțială a clădirii existente, păstrând corpul destinat instalației CED și realizarea unei noi clădiri de călători dimensionată pentru necesarul real de spațiu destinate funcționării stației. Noua clădire va fi poziționată pe același amplasament pe care se află clădirea existentă. Prin reconstruirea clădirii de călători, se va facilita accesul la peroane, iar din punct de vedere urban, se va obține un nou punct modern de interes. Din punct de vedere funcțional și planimetric, ideea de bază este aceea de a încorpora toate spațiile necesare funcționării gării, dimensionate și poziționate atât pentru confortul călătorilor, cât și pentru cel al personalului. Astfel, este vizată separarea zonelor pentru publicul călător (sala de așteptare, case de bilete, grupuri sanitare, magazine), față de zona personalului feroviar și spațiile tehnice, pentru a nu intersecta fluxurile. Construcția va avea regim de înălțime parter și etaj și va încorpora toate funcțiunile tehnice și pentru călători.

Se execută un peron nou la linia 1 cu o înălţime de +0,55m faţă de NSS proiectat având lungimea de 230,00 m şi lăţimea de 3,00 m. Distanţa de la marginea peronului la axul căii ferate va fi de 1725mm. S-au prevăzut rampe pentru persoanele cu dizabilităţi şi scări de acces la peroane. Adiacent peronului din faţa gării se prevede o alee pietonală pe toată lungimea acestuia.