Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


GIV

oare ce data de "fabricatie" au aceste ceasuri?

tom_sawyer

http://www.ceasuripentruromania.ro/ceasuri.php?id_article=223


Modelul din Gara Barboși (și Ploiești Vest) eu zic că e după 1920. Gara a fost bombardată puternic în Primul război mondial și refăcută.

TibiV

Indiferent ca au fost fabricate in 1910 sau 1920 (aka inainte/dupa WWI) ceasurile astea sunt piese de muzeu...

Interesant ca exista atatea "site-uri" ale "pasionatilor feroviari". Si pe toate le doar in c...r.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#709
Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Modernizarea/Reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" – SRCF Timișoara, Lot 2 Stația Petroșani, lucrare de utilitate publică de interes național

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) 134.034 mii lei
Durata de execuţie a investiţiei: 23 luni

Finanțarea obiectivului de investiții de utilitate publică de interes național se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport 2021-2027, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,C.F.R." SA, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT

tom_sawyer

Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Modernizarea/Reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" – Modernizarea/Reabilitarea – Stația Cf Baia-Mare, lucrare de utilitate publică de interes național

Obiectivele specifice ale investiției:
• Modernizarea/reabilitarea clădirii din stația de călători cu accentul pus pe spațiile destinate serviciilor pentru călători, pe zona comercială cât și pe asigurarea facilităților pentru persoanele cu mobilitate redusă, handicap vizual sau auditiv, asigurarea cu sisteme noi de ventilație/încălzire, înlocuirea instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
• Ridicarea nivelului peroanelor în conformitate cu standardele europene în vigoare și reabilitarea copertinelor, reabilitarea/ modernizarea pasajelor, pasarelelor și asigurarea accesului la peroane intermediare, reabilitarea liniilor din stație, modernizarea echipamentului de telecomunicații, inclusiv a celor de informare a publicului călător;

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) 144.268 mii lei
Durata de execuţie a investiţiei: 20 luni

Finanțarea obiectivului de investiții de utilitate publică de interes național se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport 2021-2027, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,C.F.R." SA, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT

tom_sawyer

Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Modernizarea/Reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România" – Modernizarea/Reabilitarea – Stația Cf Satu-Mare, lucrare de utilitate publică de interes național

Obiectivele specifice ale investiției:
- Modernizarea/ reabilitarea clădirilor din stația de călători cu accentul pus pe spațiile destinate serviciilor pentru călători, pe zona comercială cât și pe asigurarea facilităților pentru persoanele cu mobilitate redusă, handicap vizual sau auditiv, asigurarea cu sisteme noi de ventilație/încălzire, înlocuirea instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
- Ridicarea nivelului peroanelor în conformitate cu standardele europene în vigoare și reabilitarea copertinelor, reabilitarea/ modernizarea pasajelor, pasarelelor și asigurarea accesului la peroane intermediare, reabilitarea liniilor din stație, modernizarea echipamentului de telecomunicații, inclusiv a celor de informare a publicului călător.

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) 121.324 mii lei
Durata de execuţie a investiţiei: 20 luni

Finanțarea obiectivului de investiții de utilitate publică de interes național se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport 2021-2027, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,C.F.R." SA, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT

tom_sawyer

Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții "Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații din România – 6 stații pe raza SRCF Craiova: Târgu Jiu, Alexandria, Caracal, Filiași, Roșiori Nord, Piatra Olt" – Stația Târgu Jiu, lucrare de utilitate publică de interes național

Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA) 107.928 mii lei
Durata de execuție a investiției: 17 luni

Finanțarea obiectivului de investiții de utilitate publică de interes național se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport 2021-2027, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,C.F.R." SA, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT

Konter

" Contractul pentru modernizarea clădirii de călători din stația Ciulnița este o investiție în valoare de 27,39 milioane de lei, fără TVA, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile, prin Programul Transporturi, și de la bugetul de stat.
Contractul a fost semnat cu Asocierea Construct I.N.G. – SC ISPCF SA – SC Arcada Company – Spiact Craiova SA – Pro Ami's Consulting S.R.L și are o durată de implementare de 22 de luni, din care patru luni pentru elaborarea proiectului tehnic și 18 luni, de la emiterea autorizației de construire, pentru execuția lucrărilor de modernizare"
Sursa

montaniardul

La gara din Deva s-au reluat lucrarile, iar acum sunt la etapa ramforsarii structurii de rezistenta si a fundatiei. Am intrebat pe cineva de acolo (personalul CFR) si mi-a spus ca lucrarile vor dura aproximativ trei ani. Am cateva poze, dar nu stiu cum sa le incarc pe platforma.

Konter


kitsune

Update pasarela Fetești 27.06.2024. Pare aproape gata. La peroane se plimba un utilaj, dar nu prea am văzut agitație.




Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

montaniardul

#717
"A început demolarea gării din Deva, după ce o bună perioadă de timp aceasta a fost lăsată în paragină de constructori. La finalul săptămânii trecute, muncitorii au dat startul demolării, iar în această dimineață clădirea în care a funcționat gara era de jumătate pusă la pământ."

Muncitorii vor demola doar clădirea în care a funcționat stația CFR. Imobilul lipit de aceasta, cel în care, la etaj, era un magazin cu obiecte chinezești, nu va fi demolat.

Cateva poze si filmulete gasiti in articolul din link.


sursa



Sursa: canal youtube VirtualPress

Cuneo

Gara Deva


Sursa: frameD Future PRODUCTIONS

montaniardul

Ca si in alte gari modernizate pentru traversarea liniilor la Deva s-a ales ca solutie tehnica pasarela cara va fi invelita cel mai probabil cu placi din plexiglas care se vor face urate in cel mai scurt timp mai ales daca vor fi transparente. Mai bine se facea un pasaj subteran daca tot s-a sapat si s-a schimbat integral calea de rulare.

Sunt curios daca noua cladire va arata la fel ca in vechiul proiect de modernizare. Stie cineva mai multe despre acest lucru?