Material rulant: discutii diverse si proiecte

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 10:23:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


alin_simeriaveche


alin_simeriaveche



RaduC

E bine ca se va putea valorifica potențialul trenului. Ce categorie de tren vă avea? Nu se spune nimic însă de cine îl va exploata? CFR nu l-a cumpărat, nu? E închiriat? Softronic îl va exploata printr-o firma proprie,  contribuind astfel la dezvoltarea capitalului de imagine? Cam care va fi treaba?

Eu unul sunt ffff mulțumit de cum arata,  asa "funky" cum e. În sfârșit se apropie de conturul siglei CFR.  :D

alin_simeriaveche

 O poza de facebook -ul Locomotivele Electroputere Craiova, cu urmatoarele explicatii:

QuoteO raritate as sputea spune EA-009 in Trelleborg ( Suedia ) pregatita sa urce pe ferryboat pentru a ajunge in Romania 1966

reed

Poate ar trebui sa postez pe alt thread dar nu ma pot abtine;Vad zilnic in Iasi plecand si venind de la pascani/roman cate 2 locomotive legate de doar 2 vagoane,ambele cu pantograful ridicat,ba mai rau,chiar si ambele legate la un singur vagonPare bataie de joc.Nu cred ca e vorba de Remarul Pascani.vad configuratia asta si de 2-3 ori pe zi

frunzaverde

Quote from: reed on August 20, 2014, 12:30:50 AM
Poate ar trebui sa postez pe alt thread dar nu ma pot abtine;Vad zilnic in Iasi plecand si venind de la pascani/roman cate 2 locomotive legate de doar 2 vagoane,ambele cu pantograful ridicat,ba mai rau,chiar si ambele legate la un singur vagonPare bataie de joc.Nu cred ca e vorba de Remarul Pascani.vad configuratia asta si de 2-3 ori pe zi

Nu e stupid. Ai de transportat o locomotiva izolata din A in B - sa zicem ca ai folosit locomotiva sa traga un tren (sa zicem un marfar cu containere) de la Pascani la  Iasi, si acum trebuie s-o duci inapoi la Pascani, pentru ca n-ai ce tren sa tragi inapoi inspre Pascani.

Daca o legi la un tren deja format (ori "la roata", ori la tractiune), te costa mult mai putin decat s-o trimiti izolata, pentru ca platesti TUI (taxa de utilizare a infrastructurii) doar pentru un tren, nu pentru un tren + o izolata. Si iti trebuie o singura trasa, nu doua.

Acum, de ce e nevoie sa tragi un tren de doar doua vagoane, mai ales daca vorbim de un tren de calatori, asta e alta poveste. Dar faza cu doua locomotive e operare cu cap, nu stupizenie.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

anacronox

#38
Tansmontana 14 si Transmontana 15 si un nou Phoenix in hala la Softronic



sursa facebook

anacronox

hyperion 2 pe banda de productie



sursa facebook

District EA

Nu e romaneasca, e electrica si cu motor diesel, mie imi pare foarte interesanta, pe cand si la Softronic asa ceva?

frunzaverde

Quote from: District EA on November 17, 2014, 07:07:33 PMpe cand si la Softronic asa ceva?

Cale lunga... De-abia acum Softronic incepe sa-si ia avant si sa paraseasca, incet-incet, conceptul de baza al EA-urilor (care, pana la urma, e o varianta de Rb suedez, un produs conceput acum 50 de ani). Mai au mult de lucru pana cand vor avea cu adevarat un produs de baza competitiv (nu vad o piata prea mare pentru locomotive >100t). Dupa care, cand vor avea ceva cu adevarat competitiv, se pot gandi la luxuri gen propulsie diesel-electrica + electrica.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

istvan78

http://www.zf.ro/companii/softronic-craiova-si-compania-ungara-lac-vor-sa-construiasca-in-comun-locomotive-13723928

Quote from: ZF
Producătorul de locomotive Softronic din Craiova şi compania ungară LAC Holding au semnat o scrisoare de intenţie pentru construcţia unei fabrici de locomotive în Ungaria

SB76UFO

#43
Muzeul Locomotivelor cu Abur Sibiu

1885 Viena Neustadt



1890 Societe Franco-Belge de Materiel de Chemins de Fer


1894 Henschel
 

1908 August Borsig Wien


1917 MAV


1908 Florisdorf Viena


1914 Schwartzkopff




1923 Orestein Koppel Berlin


1924 plug Henschel


1924 Henschel


1930 Uzinele Malaxa


1938 Domeniilor Resita


1939 macara Ardelt Eberswald



Sursa















"Prostia este eternă și invincibilă"

istvan78