News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Magistrala M606 Pascani-Targu Frumos-Iasi

Started by Ionut, February 13, 2019, 08:06:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Despre magistrala Pascani-Targu Frumos-Iasi.

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Aici avem un singur tronson care este gandit "la pachet" cu tronsoanele (4) de pe M500 (Ploiesti-Pascani-Darmanesti-Frontiera).

Sectorul M606 Pascani-Iasi-frontiera este in acelasi stadiu acum ca proiectele de pe M500, si anume:
- nota fundamentare POIM aprobata
- se lucreaza la documentatia de achizitie pentru SF
- se doreste modernizarea/reinnoire asemanatoare ca pe Coridorul Rin-Dunare dar nu cu atat de multe variante de viteza si toate cele

Important este sa fim implicati la nivel de SF.

Puteti inca de pe acum sa scrieti cum vedeti voi modernizarea magistralei.

Balto

Pe sectorul Pașcani - Iași se circulă bine, cel puțin trenurile de călători au VS=120km/h pe distanțe considerabile. Trafic de marfă posibil noaptea, ziua am văzut doar stații goale cu linii părăsite, nici urmă de manevre sau marfare pe traseu.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

AlexxC

Daca putem influenta in vreun fel SF-ul cred ar trebui sa facem lobby pentru eliminarea trecerilor la nivel cu CF , in special cele de pe DN si DJ; ex:Albesti Paleologu,Mizil s.a.m.d

Ionut

Noi putem dezbate orice. Putem sa influentam. Direct, la intalniri, in birouri. Indirect, public, prin presiunea publica/prin mass media. Important este sa dezbatem noi, sa ajungem cat-de-cat la niste concluzii intre noi si apoi sa mergem cu ele la decidenti. Noi trebuie sa ne facem temele foarte bine pentru ca altfel nu vom fi bagati in seama. Daca are sens ce propunem, sunt sanse sa ne asculte. Deci spor la discutii/dezbateri.

(PS: precedente sunt, solutia/descarcarea Holdea de pe A1 s-a nascut aici, in comunitate, printre pasionati, si a fost promovata de niste persoane cheie, se stiu ele care.)

TibiV

La fel de off... ;)

Holdea a fost probabil primul si cel mai mare succes al nostru.

Daca am reusi (macar de test) si cu DN2 2+1 cu separator, as zice ca chiar SUNTEM o forta

:cheers:
Ionut,
am scris aici ca o continuare logica, si ca sa nu imi sara prea repede in cap tabara "2+2 sau nimic!"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Deci morala este: PROPUNETI. Acum este momentul, la nivel de SF, am cerut sa fim implicati si nu prea pot sa ne ignore. Deja avem putere, credibilitate si chiar avem o sansa sa influentam in bine ce se intampla. Inclusiv pe Pascani-Iasi, ca sa fiu ontopic. Deci astept propuneri pentru Pascani-Iasi. :D

AlexxC

#7
Un pic SF propunerea urmatoare de scurtare a traseului intre Bacau si Iasi


Balto

A venit momentul sa vedem organizata licitatia pentru SF  :D

[CN1013590] - "Reabilitarea liniei de cale ferată Roman - Iaşi – Frontieră" – Studiu de Fezabilitate
Termen limita: 10.09.2019
Valoare estimata: 19.411.623 RON


Proiectul este prevăzut în Master Planul General de Transport al României, Anexa 10.35 – ,,Surse de finanțare pentru infrastructura feroviară 2020-2030" cu sursa de finanţare Fond de Coeziune (FC)

Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

Trei companii și asocieri au ofertat pentru studiul modernizării liniei Roman – Iași – Frontieră

A fost încheiată perioada de depunere a ofertelor pentru ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Roman – Iaşi – Frontieră" – Studiu de Fezabilite", cu valoarea de 19,4 milioane lei și un termen de realizare de 23 de luni. Au fost depuse 3 oferte de la companii și asocieri. (detalii in articol)

mobilitate.eu
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

alecu26

Foarte interesant. CFR pune accent foarte mare pe arheologie inca de la faza de SF.

Ar fi interesant de vazut ce exact trebuie facut de cei de la Muzeu.
Drumurile noastre POATE;

AlexxC

Poate modificari de traseu pentru cresterea vitezei...indulcit curbe.posibil motiv

NGC

""Reabilitarea liniei de cale ferată Roman - Iaşi – Frontieră" – Studiu de Fezabilitate"

Ofertantii:

1. INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
2. CONSIS PROIECT S.R.L.
3. Asocierea S.C. TPF INGINERIE S.R.L. - S.C. I.S.P.C.F. S.A.


Balto

Studiu de Fezabilitate:  "Reabilitarea liniei de cale ferată Roman - Iaşi – Frontieră"

Castigator: TPF INGINERIE SRL
Valoare contract: 16499990 RON
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Sorinus

De 3 milioane de euro, eliminau ceva restrictii pe zona asta.