Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Ma si miram ca TS sa nu se gandeasca la o mica revendicare. Oricum foarte corect Barsanti dpdv al discursului. Eu as zice ca cel mai simplu aici s-ar merge pe asigurarea de raspundere profesionala ori a proiectantului ori a constructorului. Daca asiguratorul vrea sa se judece mai departe cu CNADNR, pe clauze contractuale....nu are decat.

Rin tin tin?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rin tin tin

Quote from: alecu26 on March 07, 2016, 05:24:19 PM
Ma si miram ca TS sa nu se gandeasca la o mica revendicare. Oricum foarte corect Barsanti dpdv al discursului. Eu as zice ca cel mai simplu aici s-ar merge pe asigurarea de raspundere profesionala ori a proiectantului ori a constructorului. Daca asiguratorul vrea sa se judece mai departe cu CNADNR, pe clauze contractuale....nu are decat.

Rin tin tin?

Mica revendicare? Stai sa vezi!!
O:-)
Oricum sunt de acord cu tine si cu dnul barsanti
:D

alecu26

dar intreb si eu ca prostul: ce e inclus in garantie?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stefanudrea

Planul asta Nord Sud e singura sansa sa mai sper la A6. Altfel nici o sansa.

istvan78

Mie mi se pare ca Via Carpatia se realizeaza mult mai usor pe ruta A3-A10-A1-A5(Giurgiu/Ruse). Pentru noi e mai bine pentru ca prinde si Bucurestiul pe ruta si conecteaza destul de bine si portul Constanta, plus tot Ardealul.

Ruta prin Banat si Calafat/Vidin e oricum paralela cu si prea aproape de ruta deja existenta Beograd-Sofia.

Nu mai reusesc sa vad A6 ca o prioritate...

stefanudrea

#545
Daca noi nu o vedem atunci ce pretentii sa mai avem de la conducatorii nostri? In plus, poate ma uit prea departe la "retelele" aproape paralele de autostrazi ale Germaniei, dar cred ca nu au fost prosti facandu-le si nu se plang ca nu e trafic cum facem noi de pe acum. In plus, categoric noi ne ghidam de interese zonale si asta ne va tine departe de lumea dezvoltata si civilizata! La noi inca functioneaza legea in care "tribul" cel mai puternic conduce!
Nu pariez cu nimeni dar A6 ar aduce dezvoltarea zonei sud vest si poate venirea si a altor "producatori auto"! Vedeti exemplul Mercedes de la Lugoj!

Beowulf

@istvan78, orice deviere de la A0 si Bucuresti va reprezenta o binecuvintare, alfel nu vom scapa niciodata de traficul de cosmar din jurul capitalei.

In plus, cred ca bulgarii vor insista pentru A6, Sofia fiind destul de aproape si, de asemenea, ar fi pacat ca podul de la Vidin -Calafat sa ramina nefolosit in timp ce Giurgiu-Ruse ar fi supra-aglomerat.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

istvan78

A0 trebuie sa se dezvolte la nivelul tehnic necesar. Nu poate fi o solutie pe termen lung sa incercam sa evitam Bucurestiul cu rutele de transport. E singura metropola a tarii, e "centrul nervos" al economiei ("for better or worse") si e o aglomerare de centre logistice acolo.
In plus, "Via Carpatica" pe la Calafat scoate portul Constanta din schema, ceea ce e deasemenea mare pacat.
Bucurestiul oricum trebuie sa aiba o centura completa la nivel de autostrada 3+3 cel putin.

Sofia e deja pe ruta Beograd-Budapesta, si o axa Ruse-Plovdiv au oricum in plan, daca nu ma inseala memoria.

Beowulf

Nu trebuie ca toate drumurile sa duca la Bucuresti. :-)

Nu este dezirabil ca tot traficul, inclusiv cel care nu are treaba cu "centrul nervos" al economiei, sa fie directionat fortat pe acolo, dimpotriva. Este absolut necesar ca Bucurestiul sa nu fie din nou scufundat intr-o aglomeratie inutila. De acord ca A0 ar trebui sa aiba 3 benzi pe sens, dar e aberant ca reteaua de autostrazi sa fie orgainzata ca "un butuc cu spite".

  Via Carpathica nu elimina complet Constanta, care va fi conectata cu usurinta, prin intermediul A2 + A12.

Parerea mea este ca in viitorul indepartat ar trebui sa existe cel putin doua rute N-S care sa nu aiba treaba cu Bucurestiul:
- una in vestul tarii (Oradea -Calafat) si
- una in estul tarii (Suceava-Calarasi).

Cum ar fi sa-i obligam pe cei care vin de la Bors-Oradea si au treaba in Sofia, sa ocoleasca pe la Bucuresti?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

cezar-mario2012

  Acest subiect s-a mai discutat pe topicul (în data de 3 martie 2016):  http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.msg107744#msg107744 îl mai postez și aici.

   Nu, A5,A0, A1, A10 și A3. A fost doar o întâlnire informală ce a avut loc la Sofia. S-a mai discutat și despre o legătură feroviară rapidă între sudul și nordul Europei.



Stirea este de aici: http://www.banker.bg/upravlenie-i-biznes/read/nov-koridor-prekroiava-evropa?recId=478781

  Ce mai am de adăugat, în noul context, Turcia este unul dintre promotori și după ultima reuniune cu UE a obținut deschiderea a 5 capitole pe transport în vederea aderării la UE. Chiar și fără acord, Turcia dorește ca noua autostradă ce trece prin nordul Instanbulului să impulsioneze tranzitul de marfa din Asia către Europa. Ruta către Europa de vest este aproape gata, această ruta având două ramuri: una sudica prin Grecia și alta NV-ică Bulgaria-Serbia. Mai au de acoperit zona de nord traseul fiind prin Bulgaria și România, iar din Romania traseul ar avea două ramuri unul spre Ungaria(A5-A0-A1-A10-A3), iar celălalt spre Ucraina (A5-A0-A7). Traseul prin Bulgaria este A4-Dimitrovgrad-Stara Zagora-Kazanlak-Gabrovo-Veliko Tarnovo-Ruse, de la Ruse la Veliko Tarnovo ar trebuii să avem A8 (este în stadiu de prefezabilitate) și Veliko Tarnovo-Dimitrovgrad să avem DX. Pentru acest DX și A8, cu toate că fac parte din culoarul IX, nu au finanțare europeană, daci slabe speranțe pentru ,,Via Carpatica" în viitorul apropiat.

AdrianB1

Quote from: Quest on March 06, 2016, 06:05:45 PM
Si eu spun ca seriozitatea ca natiune ne-o putem dovedi tinindu-ne de un plan cu care am fost cu totii de acord.
Am ratat eu sau a fost Plenara celui de-al 17-lea Congres? Ce natiune, ce seriozitate, ce trebuie dovedit si cui si care plan cu care am fost cu totii de acord, s-a facut cumva un referendum si a fost votat in unanimitate?

Europa nu mai e un continent de natiuni. Romania inca mai are in majoritate cetateni de nationalitate romana, dar stai sa mai urce un pic economia cat sa devina interesanta pentru Orientul Mijlociu si o sa vezi mai multe burqa in Bucuresti decat costume traditionale. Iar autostrazile nu sunt o chestie de nationalism, mai ales ca sunt platite in parte din fonduri europene (spaniole, germane, franceze, alte nationalitati) si din taxele celor care muncesc in Romania, aia vreo 3 milioane, din care grosul taxelor sunt de la aia care castiga mai mult gen expati sau alti straini. Sa pui tricolorul pe o autostrada facuta in Romania cu banii altora e culmea ipocriziei.

alecu26

Harta asta da. Eu mai degraba as milita pentru asta, daca as fi Romania. Am prinde A3 Suplacu-Turda aici, si am putea sa decontam banii deja cheltuiti, plus probabil decontare de 85% in loc de.....mult mai putin sau deloc.

Rectificare: avand in vedere modul de acordare a contractului cu Bechtel nu cred ca vor rambursa ceva bani. Dar de aici incolo macar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Harta asta nu pare sa ne ajute chiar deloc. Pai deja A3 e inceput intr-un fel sau altul, A10 e finantat, A1 are finantare pe celalalt coridor. Mai ramane Bucuresti - Giurgiu. Iar la Giurgiu ar trebui atunci pod nou. Nu mai bine faci pe A6 si incerci sa faci si A11 cu ocazia asta si folosesti podul de la Calafat care e mai mult gol?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Va rog sa stati ontopic, adica A6. Daca simtim nevoia sa deviem, avem thread-ul de autostrazi. Multumesc!

liviu

Quote from: iuli on March 09, 2016, 04:31:04 PM
Nu mai bine faci pe A6 si incerci sa faci si A11 cu ocazia asta si folosesti podul de la Calafat care e mai mult gol?
Pe ce te bazezi când scrii că e gol?
http://www.vidincalafatbridge.bg/ro/page/117
Unde putem citi o estimare a traficului la principalele puncte de frontieră?