Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

1_utilizator

O fi vreo legătura intre alunecarea asta si calitatea proiectului? Daca înțeleg eu bine s-a dorit maximizarea profitului de către Constructor prin pante mari deci mișcări mici de pământ deci utilaje si manopera putina. Greșesc?

Tavi

Thx @alecu26!
Si atunci care este solutia? Inducire panta (cred ca presupune exproprieri aditionale ceea ce ar cam insemna efort din partea statului) sau zid de sprijin (efort doar constructor)?

Ma gandesc ca gabioane sau straturi de roca sparta nu ajuta ca si acelea pot fi impinse la fel de usor de jos in sus.

Sau curatam putin si ramane asa ca merge ... :nono:

alecu26

o sa ma cert acum cu rin tin tin, dar caietul de sarcini spune ceva de genul: Constructorul va proiecta structuri adecvate astfel incat sa nu depaseasca limitele de expropiere. Deci daca trebuia un zid de sprijin si dupa aia pante mai indulcite....era cam treaba si bani constructorului. (nu cred ca e problema asta insa, acolo fiind coridor de 70 metri, plus ca in alte zona au folosit ceva metode de sprijinire...de exemplu in zonele cele mai adanci unde se trece pe sub CF).

As zice ca probabil au vrut sa exchilibreze cantitatea de sapatura cu cea de umplutura, ca sa nu aiba excendent de pamant....si cam asta le-a rezultat. (daca va amintiti la un moment dat LD1 era enorm in intarziere, deoarece au asteptat sa poata sa inceapa sapaturile pe A6 si sa nu faca o dubla manipulare a materialului).

Se stia si de aceste zone inca de la primele alunecari de anul trecut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Partea plina a paharului e ca nu a fost intrerupta circulatia, iar acum, dupa deschiderea Izvin-Sanovita, traficul e nesemnificativ pentru a aparea ambuteiaje la acea ingustare temporara. O sa rezolve TS la un moment dat.

JohannDB

Ca parte plină a "paharului", este de reținut că traficul n-a fost întrerupt și "trimis" prin alte părți, datorită acestori alunecări de pe acest sector de A6.... Dar, eu am trecut prin zonă, în ultimele două luni de 14 ori, în ambele sensuri, iar ca variantă de parcurs pentru a te duce spre Turnu Severin / Calafat / Craiova / Bucuești, sectorul de A1 de la Nădlac la Traian Vuia (capăt de A1...cine știe până când ??), cu ieșirea asta pe această "codiță" de A6 până-n "Centura Lugoj", este varianta optimă pe care-o alege orice șofer de tir sau orice altceva, pentru relația Oltenia / București prin partea de vest-sud/vest-sud a țării.
   Am urcat pe A1 la Nădlac și mai ies de pe ea tocmai la Lugoj, spre Centura Lugoj, dacă nu merg spre Deva, sau...Timișoara, Deta, Reșița, Moravița...
    Pentru moment, nimănui nu-i place să mai iasă pe DN 6, până la Lugoj, dacă nu-i neapărat musai/necesar.....deși se poate sesiza o "golire" a DN 6 între Izvin - Lugoj/centură (zona de conexiune)......Majoritatea preferă ieșirea de aici (prin A6) la Centura Lugoj, pentru a lua-o la Turnu Severin. Și pe undeva este un rău mai puțin rău, că alunecă cu deosebire (sau numai) versantul estic; dar tot este rău că se întâmplă asta, din păcate !!

liviu

N-ar fi mai bine să se demoleze toată "codița" intitulată A6?
Pentru forum ar fi mai simplu: topicurile despre DN6 nu ar mai fi scrise pe A6.

schluppi

Nu cred ca acea rigola este cea de la marginea autostrazii. Se vede din celelalte poze ca rigola de la marginea autostrazii are complet alta forma. Este un sant betonat de la un nivel superior. In acel loc sunt mai multe terase cu rigole de scurgere betonate. pur si simplu a alunecat stratul superior (destul de gros) la vale.

stefanudrea

Quote from: liviu on March 02, 2016, 09:51:07 PM
N-ar fi mai bine să se demoleze toată "codița" intitulată A6?
Pentru forum ar fi mai simplu: topicurile despre DN6 nu ar mai fi scrise pe A6.
Chiar asa, hai sa o inchidem de tot, vindem masinile si ne deplasam cu low cost prin toata tara! A6 s-ar fi vrut o autostrada utila, dar daca aici se surpa, va dati seama ce dreapta ar fi ramas ea in zona Severinului unde se voia trecuta prin dealuri!

Cuneo


adiarc

Harta suporta orice....iar noi suntem plini de autostrazi pe hârtie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Anonymous Rider

Proiectul Via Carpatia e pe bune și e o colaborare europeană începută de Polonia, Lituania, Slovacia și Ungaria încă din 2006. (Łańcucka Declaration) Mai târziu au aderat și Grecia, România și Bulgaria, iar acum sunt interesate/invitate și Turcia/Ucraina. Presa poloneză vuiește deja de o săptămână pe tema asta, cam cu aceiași intensitate ca la noi (în condițiile în care la final de 2014 polonezii au blocat proiectul dpdv politic). Au scris și ungurii și slovacii despre eveniment, dar am găsit articole și în presa ucraineană și turcă. Există un interes comun din partea tuturor participanților, e o rută/autostradă pe foaie într-adevăr, dar dacă celelalte țări încep să miște ceva mai mult în sensul ăsta (Slovacia și Ungaria aproape că au terminat coridorul), mi-e greu să cred nu am putea atrage fonduri în anii următori pentru un A11 + A6.

adiarc

Nu contest asta,dar avem un Master Plan,deja in f.mare intârziere ,iar diferența între intențiile autorităților (nu sunt nici macar intenții ,sunt promisiuni de aruncat praf in ochi ) si practica....o știm cu toții
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Si eu spun ca seriozitatea ca natiune ne-o putem dovedi tinindu-ne de un plan cu care am fost cu totii de acord. Trebuie sa fim consecventi cu ce-am stabilit ca facem. Avem Master Planul si prioritatile stabilite poate ptr o generatie. E vorba de strapungerile Carpatilor pe autostrada, in primul rind cei Meridionali (Sibiu-Pitesti), apoi cei Orientali (TgMures-Iasi). Dupa ce vom fi bifat complet aceste prioritati de grad zero, ne putem gindi si la Via Carpatia. Craiova nu ramine de caruta in lipsa A6, intrucit pe relatia sa cu Pitestiul oricum e scadent macar un DX.
Common sense will get you far !

dcr965

^^ Hai sa fim seriosi. Un DX intre Craiova si Pitesti, dupa cum merg lucrurile acum in tara asta, peste minim 10 ani. Asta, in varianta optimista.