Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#195
Un A6 complet ar strange si traficul bucuresti timisoara.
Momentan de unde trafic ? Dinspre timisoara nu se poate intra iar intre deva si lugoj nu prea avem trafic. Daca vrei deva- calafat mai bine o iei pe valea jiului.
Sa o faca pana la drobeta macar si sa termine turda lugoj si vedem dupa aia.

Sper totusi sa aleaga un traseu drept calafat Craiova bucuresti cu drum de legatura catre alexandria sau, de ce nu, calafat craiova caracal rosiori alexandria si sa se opreasca la jumatatea distantei intre bucuresti si giurgiu.
Atunci chiar ca va lua tot traficul de pe dn7
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut


Goldmund

Apropo de trafic:
azi am numarat 61 masini/minut/sens la ora 14,30 si 81 masini/sens/minut la ora 17,00. A, pe DN1, la Otopeni. Si intrarea in Bucuresti a A1 a fost azi toata ziua relativ aglomerata.
Acum traficul de pe A6 nici nu poate fi ridicat din moment ce A6 masoara deocamdata doar cativa km de autostrada si doua sau trei iesiri/intrari. Si ce localitati mari leaga A6 deocamdata?!
Exista autostrazi de tranzit care preiau un trafic dintr-o zona intr-alta si asta va fi A6 pana la urma, cand va fi gata.

radutm

Imagini din satelit din luna august 2013, cu A6 si A6 + A1 in zona Lugoj:
Detaliu:

Ansamblu
cont inchis

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

Intotdeauna a existat un decalaj intre Earth si Maps.
cont inchis

sursasecreta

Astazi, A6, CIC din apropierea nodului Paru/Tipari. Se lucra, dupa cum vedeti.

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

user201

Oricum, spre deosebire de Alpine, bună ideea de a termina întâi autostrada și apoi CIC-ul.

nenea_hartia

^ Nu e chiar așa :). Austriecii sunt singurii care lucrează cu cap. Alpine erau aproape în grafic cu totul, lucrări de drum, semnalizare, ITS și CIC. Faptul că firma mamă a intrat în insolvență și apoi în faliment este cazul de forță majoră care i-a oprit. Dar politica de a termina totul odată e cea mai corectă. Dacă nu mă înșel, în afara de bypass-ul Arad, făcut de Porr și Alpine, noi nu avem nicio autostradă completă în acest moment. Cele mai strigătoare la cer cazuri sunt București-Ploiești și Arad-Timișoara, neterminate de ani buni (inclusiv unele noduri!), iar Companiei de Drumuri nu îi pasă.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alin_simeriaveche

superb. iar acele diguri de pamant inierbate arata superb. nu am mai vazut nici unde asa ceva

alecu26

centura Cluj...e plina.

Apropo...ce s-a mai intmplat cu centura CLuj? E deschisa de la un capat la altul? Am pierdut firul povestii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

O sa incarc o filmare recenta, rezista chiar bine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe