Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DanCld

Quote from: Quest on November 18, 2013, 10:24:22 PMCIC-ul de la Paru/Tipari acopera ce zona de autostrazi ? Unde mai exista sau sint planificate CIC-uri pe autostrazile noastre ? Asta e primul de care aud.
Pe A2 e in primul spatiu de servicii dupa Bucuresti, unde e si sediul politiei autostrazii. Pe A3 e la Snagov. Pe A1 vechi pana la Pitesti nu exista asa ceva  8)

Sargon1806

Pe A1 se construia un CIC si la Pecica, chiar langa DN7. Chiar si acum, la cateva luni dupa ce Alpine si-a strans jucariile, tot pare mai avansat decat CIC-ul de la Paru. Ultimele poze, facute de user201, aratau cam asa:

Quote from: user201 on July 17, 2013, 08:55:35 AM






MHN

De la Nadlac la Lugoj ar trebui sa fie 3 CIC-uri: Pecica, Ortisoara si Paru.
Binenteles ca pana la Sibiu vor mai fi. Inca 2 sau 3.

vchira

Quote from: MHN on November 19, 2013, 03:05:55 AM
De la Nadlac la Lugoj ar trebui sa fie 3 CIC-uri: Pecica, Ortisoara si Paru.
Binenteles ca pana la Sibiu vor mai fi. Inca 2 sau 3.

dar de ce ma rog asa de multe si mai ales asa de mari? Ce scop au ele mai exact? de la Pecica pana la ortisoara is vreo 30 Km...chiar trebuie sa fie asa de apropiate? mi se pare sincer ciudata pozitia lor...da no...

Archi

Pai de obicei in CIC stau utilajele de dezapezire, si cele de mentenanta.

vchira

Quote from: Archi on November 19, 2013, 04:03:41 PM
Pai de obicei in CIC stau utilajele de dezapezire, si cele de mentenanta.

da asta am inteles...dar daca aceasta mentenanta sau dezapezire o vor face firmele private, atunci de ce sa le construiasca statul sedii si parcari pentru utilaje???

iuli

Pai si vrei ca fiecare sa isi construiasca dupa cum ii taie capul? Statul are doua optiuni, ori isi cumpara si angajeaza singur partea de intretinere ori inchiriaza acele locatii unor firme care vor castiga contract de intretinere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Sargon1806

Si mai intreb si eu ceva. Afisajele electronice nu sunt controlate tot din astfel de locuri? Prin Germania am ramas surprins de cat de repede se misca in caz de incidente. Ai zice ca apar indicatoarele inainte sa se intample accidentul sau Stau-ul.

vchira

Quote from: Sargon1806 on November 19, 2013, 10:24:24 PM
Si mai intreb si eu ceva. Afisajele electronice nu sunt controlate tot din astfel de locuri? Prin Germania am ramas surprins de cat de repede se misca in caz de incidente. Ai zice ca apar indicatoarele inainte sa se intample accidentul sau Stau-ul.

in germania dupa cate stiu eu sunt foarte multe indicatoare care se schimba automat bazat pe o masuratoare automata si continua a traficului...

vancouver

In Germania ce spui tu se intampla pe zonele extrem de aglomerate, unde au loc zilnic ambuteiaje sau incidente. Adica in jurul marilor orase.
In rest, pe autostrazile din Germania nu sunt instalate astfel de sisteme. Germania nu-si permite sa arunce banii ca sa anunte un ambuteiaj la 6 luni si un accident pe luna.

Dar noi suntem atat de *****, incat am vazut panouri electronice in Germania si hop sa ne punem si noi. Fara sa le intelegem rostul. Rostul lor este de REDUCERE A AMBUTEIAJELOR. UUUUUUNDEEEE avem noi in România ambuteiaje, ca sa avem ce reduce?

Pentru a functiona asa cum ai spus, aproape instantaneu, in Germania zonele cu reglaj electronic al traficului sunt EVIDENT supravegheate permanent si AUTOMATIZAT. Restrictiile de viteza sunt afisate instantaneu de un computer care analizeaza datele fluxurilor de trafic si de stare a vremii. Operatorii umani intervin si ei la nevoie, in caz de lucrari de intretinere, asfaltare, etc.. sau in caz de accidente.

Asadar pentru a afisa ceva logic si util pe panourile electronice, TRAFICUL TREBUIE URMARIT CONTINUU pe sectiuni de minim 10-20 km. Ideal traficul trebuie urmarit pe o zona intreaga in jurul unui oras mare, pentru a indica eventuale autostrazi alternative... Unde sunt in România autostrazile alternative? Unde avem noi increngaturi de autostrazi????

TOATE panourile electronice din România sunt doar de fandoseala pe banii nostri. Expresie a prostiei si fuduliei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sargon1806

Acum imi dau seama ca am fost un pic confuz in postarea anterioara. Voiam sa ma refer in principal la indicatoarele normale, fizice, care rasar ca ciupercile in secunda in care se intampla vreun accident, mai ales ca vitezele de la care se decelereaza sunt si mult mai mari. Amu, accidentul se intampla unde se intampla, iar indicatorul cu "Unfall" apare acolo unde este cazul, nu acolo unde vrea statistica. Cei care se ocupa de astfel de interventii nu se "cazeaza" tot prin CIC-uri?

Apoi paza autostrazii, intretinerea (tuns iarba pe margine, etc.), nu tot pe acolo poposesc? Daca se fac CIC-uri din 30 in 30 de km, inseamna ca in caz de accident, CIC-ul ar fi la cel mult 15 km distanta, ceea ce e bine.

Cei care stiu mai exact ce se intampla in aceste CIC-uri si cu ce se ocupa, poate ne ajuta si pe noi sa intelegem.

chr

Fie-mi iertata ignoranta, sunt la primul post pe acest forum.
Desi am citit cu mare atentie tot topicul, nu prea vad legatura cu A6.
Se discuta in principal despre A1 Lugoj - Timisoara.
Ce inteleg eu, dar poate gresesc, este ca undeva pe la Tipari A1 va avea o ramificatie spre sud, tot in regim de autostrada, care va face legatura cu centura Lugojului, aceasta bucatica fiind parte din viitoarea A6.
E corect ce spun? Are cineva o harta, ceva?

Ionut

Te iertam de data asta. Uite harta mai jos.



Partea de la nord (orizontala) este A1. Partea perpendiculara pe ea, partea verticala, este A6. Acum e clar? :) Bine ai venit!

Goldmund

#133
Quote from: vancouver on November 20, 2013, 01:02:34 AM
.......

Dar noi suntem atat de *****, incat am vazut panouri electronice in Germania si hop sa ne punem si noi. Fara sa le intelegem rostul. Rostul lor este de REDUCERE A AMBUTEIAJELOR. UUUUUUNDEEEE avem noi in România ambuteiaje, ca sa avem ce reduce?
.......

TOATE panourile electronice din România sunt doar de fandoseala pe banii nostri. Expresie a prostiei si fuduliei.

Eu cred ca exista o explicatie mai simpla:
mai ales in Transilvania avem deseori(mai ales toamna) ceata care poate fi f. periculoasa, mai ales pe o autostrada(din cauza vitezei de deplasare) Ar fi f. important ca si conducatorii auto sa stie atunci cand e ceata(sau se apropie un banc de ceata) sa existe avertizari electronice(viteza adaptata intemperiilor, 'pastrati distanta', etc). Aceste panouri mai sunt importante la avertizarea poleiului, sau pe timp de ploaie cu viteza redusa mai ales la pericolul de aquaplaning.
Si, da, ambuteiaje pot apare chiar si la traficul din Romania, de ex. un grav accident...Alternative sunt mereu nu alte autostrazi ci acele 'U'-uri de la Umleitung', care in 99,99% sunt soselele locale sau regionale('B'-urile, etc.)...Am observat ca panourile electronice din Ungaria mai atenzioneaza obligativitatea ....vinietei

dorum

panourile noastre electronice sunt proiectate astfel incat sa afiseze in stanga un semn de circulatie sau o limitare de viteza, iar inspre dreapta au trei linii matriciale pe care se afiseaza text...eu zic ca sunt ok, cu toate ca nu sunt RGB...si sunt luminoase, vezi Arad bypass unde deja sunt functionale....se pot afisa info importante gen limitari de viteza, probleme sau ambuteiaje aparute in trafic, etc....vor fi gestionate de centrele de coordonare...