[GJ] Centura Targu Jiu

Started by GDPR, March 29, 2018, 02:04:58 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AdrianRO

https://www.tvsud.ro/nou-termen-pentru-centura-targu-jiului-data-de-25-iunie-a-fost-depasita.html

din 2016...ce iti mai sunt doua saptamani peste cele doua saptamnai :))) fabuloasa realizarea acestei centuri. cred ca scrii cateva doctorate pe mai multe materii.

gruia88

Hai ca cica maine se deschide  :D

Mâine, 16 iulie 2024, ora 14.00, se deschide integral circulația pe Varianta Ocolitoare #TârguJiu!

În lungime de 19,987 km la care se adaugă un drum de legătură cu #DJ665 de km 1+385 km, acest nou obiectiv de infrastructură deschis circulației va permite autovehiculelor de mare tonaj să tranziteze zona fără a mai traversa orașul și va asigura legătura cu #DN66 (#Filiași - #TârguJiu), #DN67 (TârguJiu - #RâmnicuVâlcea) , #DN66 (#TârguJiu - #Petroșani).

Varianta Ocolitoare Târgu Jiu are profil de drum național cu o bandă pe sens, iar pe traseul ei au fost construite inclusiv:

-  12 poduri și pasaje
-  2 parcări
-  3 noduri rutiere

Valoarea totală a proiectului este de 165,3 miloane de lei (fără TVA), sumă asigurată prin #FonduriEuropeneNerambursabile.

#CNAIR #dezvoltare #Gorj #infrastructura #CristianPistol

voicul

Cu chin si mult chin ... am scapat de 1 proiect!

Oleee! O:-)

gruia88

Saptamana viitoare posibil sa folosesc o mica parte din ea :) vedem cum e!

Cuneo

Mâine, 16 iulie 2024, ora 14.00, se deschide integral circulația pe Varianta Ocolitoare #TârguJiu!

The Romanian


IonutPad

Îmi răspund singur: s-a deschis astăzi, 16.07.2024, de la ora 14. Integral.

voicul

CNAIR: Circulația pe Varianta Ocolitoare Târgu Jiu este integral deschisă de astăzi!


Vad ca mai au de lucru, dar e de bine.

gruia88

Oricum mare lucru ca au facut intersectiile denivelate , cred ca asa ar trebuii gandite majoritatea ... nu mai dau exemplu de la Craiova care e jale pe giratorii , sau de la Bucuresti unde s-au desteptat tarziu si au facut acele pasaje.

Prima centura deschisa pe anul acesta sa speram ca ajuta orasul Tirgu Jiu nu stiu cum era cu traficul de tranzit ca nu este pe o axa principala dar acum orice se duce spre Valea Jiului nu mai intra in oras plus ca au ridicat si limita de tonaj de pe Valea Jiului o data cu inaugrarea podului de la Lanici .

JohannDB

   """............ nu mai dau exemplu de la Craiova care e jale pe giratorii... """ Nu numai că-i jale "Craiova-centura de vest/nord/est recte DN 65 F" dar este și împodobită de unul foarte isteț în gândire cu acele gărdulețe gălbejite, care să-ți scoată peri albi și apoi și troznite de toți.... la bordura giratoriilor....

JohannDB

 """.....  orasul Tirgu Jiu nu stiu cum era cu traficul de tranzit ca nu este pe o axa principala...""" Din contră, colegule de forum, mai ales pe perioada în care DN 6 la Plugova a fost restricțonat la  lățime și greutate, până sau câcâit să-l refacă, cât-de-cât, tot traficul era dirijat de la Caransebeș la Oțelul Roșu - Hațeg - Petroșani - Tg. Jiu - Filiași - Craiova - Calafat (sau Tg Jiu - Tr. Severin)... Și intrarea de nord, dinspre Petroșani era așa de bine semnalizată, încât chiar în miez de noapte, fără trafic (!!) te trezeai în... centru !!

dr4qul4

Toate resedintele de judet au nevoie de o centura. Macar pe directia principala de trafic. Aici au facut inel complet (ma rog, bucata existenta din N-V numai centura nu e), dar DN67 are la fel de mult trafic ca DN66 (E79). 
Orasul nu este mare, dar este inghesuit. Si are si giratoriile ale contra-inteligente.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Traficul probabil nu justifica neaparat investitia (comparat cu alte trasee, mai urgente), dar trebuie sa dai sanse de dezvoltare la toate zonele.
+
Tg Jiu are 73.545 de locuitori, deci merita si oamenii sa aia sa nu respire tot DPF off existent.

reed

Totuși are intersecțiile denivelate,pasaje.Facuta greu dar proiectata cu cap

JohannDB

 Stimate coleg :: """Tg Jiu are 73.545 de locuitori, deci merita si oamenii sa aia sa nu respire tot DPF off existent. """ N-aaareee nicio legătură; dacă autoritățile sunt "pleașcă" și dacă stăm la un semafor, sau ne "aerisim intestinele", cam tot același drac este.... Tg. Jiu era, oricum, un "nod al lui Pepelea".. Deși... și actuala ocolitoare este o amărâtă de..., 1+1..... Și de mult timp traficul (așa cum am mai spus-o) după surparea de la PLUGOVA, DN 6 KM 367-365, a fost dirijat pe aici, prin Caransebeș - Hațeg - Petroșani - Tg. Jiu - Filiași și derivatele de la Tg. Jiu...... Fiecare "merită" după cum o rezolvă responsabilii VOTAȚI..... Deja mi-e lehamite , cu tot respectul pentru voi toți cititorii...............

dr4qul4

@voicul, la ce valori de trafic ar fi justificata o centura 1+1?
DN66 are MZA 7200, iar DN67 9200. DN67D mai are si el 2000. Si asta e media, langa Tg Jiu cifrele sunt mult mai mari pentru ca este cel mai mare oras din zona.
Din proprie experienta, iti pot spune ca se circula in coloana pe toate cele 4 intrari principale. Fluent, dar in coloana.
Crezi ca Radauti-ul merita mai mult? Sau Tecuci, Barlad, Sf Gheorghe, Carei, Sacueni, Caracal, Stei-Beius?
Orice centura este binevenita. Orice drum care scoate traficul dintr-o localitate este folositor.
Orice intersectie denivelata se justifica prin siguranta. Daca este cu o cale ferata, primeste un plus mare de tot.
Nu avem nevoie de proiecte faraonice, dar mai putin de 1+1 ce ar fi trebuit sa faca? Sa puna asfalt pe stradutele de la periferie si sa mute tirurile pe acolo? (cum era la Bacau)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist