News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[SB] Centura Medias

Started by Bogdan_Cluj, October 30, 2018, 07:07:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

^ O sa ma ocup de planse, vad cand. Sunt in urma si cu monitorizarea pe centuri (tabele). Mda.

horatiu.cosma

Geiger vs Strabag probabil. Oricum, SF din 2004, AM din 2004, toate avizele expirate, structura rutieră complet depășită, 2 treceri peste Târnava, 2 peste CF, multe relocări de utilități. Sunt curios dacă se vor încadra în buget.

nenea_hartia

Quote from: horatiu.cosma on January 31, 2019, 12:32:27 PM
Oricum, SF din 2004 [...]

Capătul dinspre Sighișoara o să radă complet aceste terenuri, pică exact pe ele (vezi fișierul atașat). Imediat lângă era Ocolul Silvic, care are ditamai curtea, dar e mai ușor să-i dăm în cap privatului.

adiarc

Mulțumesc pt centura Medias.

Totusi sa vedem plansele.Daca iarasi va fii ca la DN14 ( drum asa zis modernizat ),atunci e un alt proiect facut pe min 30 de ani si din start esuat pt ca e gândit pt traficul si mașinile din sec 19...cand au aparut.

Reiau un minim standard pt aceasta centura
- sa inceapa dinainte de Tarnava,dinainte de curba " piese de masina" ( sunt accidente aproape zilnic si sunt piese auto peste tot pe margine )
- sa treaca spre Tarnaveni undeva aproape de iesirea din Blajel
- sa inglobeze si Brateiu
- sa aiba expropieri si poduri la 2 benzi pe sens
- sa aiba separatoare de sens ,macar in curbe
- curbele sa aiba viteze decente de proiectare,fara clasicele curbe de carute
- 2 benzi la urcare
...mai sunt...acestea de mai sus ar fii un minim decent pt 2024-2025,cand va fii gata si pt masinile din acel an nu pt cele de acum o suta de ani.

As vrea sa fiu optimist,dar...stiti voi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

@adiarc: Păi vezi în atașament varianta de pe SICAP, n-o să-ți placă :(.

NGC

VO Medias



Proiect "matur", de pe vremea lui Pazvante.

Ionut

Planse si detalii interesante Centura Medias.

Caietul de sarcini (atasat). Cateva elemente:

Situatia existenta.


Traseul. Profil longitudinal.




Intersectii/noduri. Lucrari de consolidare.




Pasaje, viaducte, poduri.





Ionut

#22
Profile transversale tip.










Ionut


Ionut

Poduri, pasaje, viaducte.

Pasaj peste CF300, km 1+115


Pod peste Tarnava Mare, km 2+139


Viaduct, km 4+987


Viaduct, km 5+359


Pod peste Tarnava Mare, km 6+405


Pasaj peste CF300, km 7+925


Gata. Puteti discuta.

pasadia

Giratoriu la intersectia cu DN14A reprezinta un dop de trafic usor de anticipat inca de acum.

AlexxC

#26
la iesirea spre Sighisoara exista o trecere la nivel unde se formeaza cozi destul de lungi.
Ar fi o solutie desfiintarea acestei treceri si  constructia unei iesiri direct in centura ?(linia rosie ingrosata)

rota

S-a scos la licitație proiectarea și execuția Variantei de Ocolire a municipiului Mediaș
 
CNAIR SA a publicat pe platforma informatică de achiziții publice (SICAP) anunțul de participare pentru procedurade achiziție publică pentruproiectarea și execuțiaVariantei de Ocolire a municipiului Mediaș în lungime de 8,5 km.

Durata contractului va fi de 30 luni din care 6 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și minim 36 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

Valoarea estimată a acestui proiect este de 125.739.114 lei fără TVA.

Necesitatea acestei investiții constă în descongestionarea traficului în municipiul Mediaș, al doilea municipiu din județul Sibiu. Acest municipiu este situat la intersecția a două drumuri naționale importante în rețeaua de drumuri (DN 14 și DN 14A). Mediașul este afectat semnificativ de traficul de tranzit ușor și greu, național și internațional care se desfășoară în interiorul municipiului, pe arterele principale situate inclusiv în zona centrală a orașului.

CNADNR
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Ionut

Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 10:34:24 PM
[...] iar la VO Medias doar credite de angajament.

^ Adevarul e ca nici nu e nevoie de bani, abia s-a lansat licitatia.

Ionut

API pe Facebook

Joi, 31.01.2019, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a lansat licitația Variantei de Ocolire Mediaș cu o valoare estimată de 125,7 milioane RON (fără TVA) pentru 8,425 km de drum cu o bandă pe sens. Contractul prevede 6 luni de proiectare și doi ani de execuție în teren. Pe forum găsiți planșe și dezbateri: http://bit.ly/2MZ3HnS.

Studiul de fezabilitate a fost aprobat în urmă cu aproape 15 ani, în 2004. În 2014, CNAIR a încercat să-l actualizeze dar a anulat licitația în 2016. Surprinzător, acum acest studiu este considerat corespunzător pentru licitația de lucrări în 2019...

Centura se desprinde din DN14 în apropierea ieșirii din Mediaș spre Sibiu, traversează printr-un pasaj suprateran de 300 de metri calea ferată Brașov-Alba Iulia, continuă spre nord-est cu un pod de 140 m peste Târnava Mare și se intersectează cu un drum local printr-un giratoriu.

Pe aproximativ 2,5 km, traseul șerpuiește de-a lungul Râului Târnava Mare și chiar pe digul acestuia, fiind prevăzute două viaducte de 135 și 177 de metri și o intersecție cu DN14A. În continuare avem un alt pod peste râu și un nou pasaj peste calea ferată Brașov-Alba Iulia. Sfârșitul proiectului este în DN14 la est de oraș, spre Sighișoara.

Așa-zisa Variantă "de Ocolire" trece prin mijlocul Municipiului Mediaș, urmând cursul Râului Târnava Mare, la fel cum Autostrada Comarnic-Brașov ("derulată" în parteneriat public-privat de Comisia de Prognoză) croșetează un traseu prin mijlocul stațiunilor de pe Valea Prahovei, de-a lungul (și prin albia) Prahovei.

Rămâne de văzut dacă viitorul antreprenor general va putea obține toate avizele și acordurile necesare unei construcții care este neprietenoasă cu mediul. Nici nu mai vorbim de exproprieri și relocările de utilități.

Așa cum am spus de nenumărate ori, un studiu de fezabilitate de proastă calitate va duce inevitabil la blocaje și întârzieri în execuția lucrărilor din teren.