[SJ] Centura Zalau

Started by kumar, March 29, 2018, 06:22:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tom_sawyer

Anunt de participare simplificat: [SCN1071598] Contractul de servicii pentru achizitia serviciilor de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizării lucrării de utilitate publică "Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C"

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 171.570,00  si 257.355,00 lei

Depunere oferta Data limita: 07.08.2020 15:00

kumar

Primul contract de execuție de drumuri câștigat de o companie din China: Sinohydro, desemnată câștigatoare pe Centura Zalau

Oferta chinezilor de la Sinohydro a fost desemnată câștigătoare în cadrul licitației pentru execuția a 5,5 kilometri din Centura Zalău, cu o ofertă financiară de 185 milioane de lei, a anunțat ministrul Transporturilor. Astfel, chinezii ar putea în sfârșit semna primul lor contract de execuție de drumuri în România.

"A fost declarat câștigătorul pentru proiectarea și execuția celor 5,5 kilometri necesari finalizării Variantei de Ocolire a Municipiului Zalău", anunță ministrul Transporturilor Lucian Bode, pe pagina sa de Facebook. Astfel, în cursul zilei de joi, a fost declarat câștigătorul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Proiectare și execuție ,,Varianta de ocolire a municipiului Zalău între DN 1F km 79+625 - DJ 191C" .Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea SYNOHIDRO CORPORATION LIMITED (China) – GOOD PROD S.R.L. (România), cu preţul de 185.538.106,56 de lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 60 de puncte pentru componenta financiară și 40 de puncte pentru componenta tehnică, precizează ministrul Transporturilor. Durata contractului va fi de 114 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioadă de garanție a lucrărilor de 84 de luni. Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru constructia Variantei de ocolire a Municipiului Zalău între DN 1F, km 79+625 şi DJ 191C, în lungime de 5,535 km, care include proiectarea şi execuţia a 5 viaducte şi 2 poduri, precum şi a intersecţiilor giratorii cu DN1F şi cu DJ 191C.

"În perioada imediat urmatoare Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutier va demara procedura de semnare a contractului de achiziție publică. În consecință, în cursul zilelor următoare, consorțiul amintit are obligația să pună la dispoziția CNAIR toate documentele prevăzute de lege, necesare semnării contractului", a continuat Bode.

Economica.net

rocklee

baaai ....da lungai centura asta la Zalau....5,5 km.....pentru atata ...o trebuit sa vina cineva .....hattt din CHINA....Sa le faca ditamai centura ..... :o  :lol: :lol: :lol:

dargauda

24 luni perioada de execuție a lucrărilor,aoleuuuu se face autostrada :o

horatiu.cosma

Cu ocazia asta se va demonta și mitul românului atotștiutor "chinezii ar fi făcut totul în 2 timpi și 3 mișcări".

alexV

Chinezii construiesc si oras nou, langa centura. Zha Lao


kumar

CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția Variantei de Ocolire a Municipiului Zalău.

Vineri, 31.07.2020, CNAIR a semnat contractul având ca obiect "Proiectare și execuție Varianta de ocolire a municipiului Zalău între DN 1F, km 79+625 - DJ 191C" cu ofertantul declarat câștigător Asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - S.C. GOOD PROD S.R.L.

Valoarea contratului este de 185.538.106,56 Lei fără TVA.
Traseul are o lungime de 5,535 km.
Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.
Durata contractului este 6 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru construcția Variantei de ocolire a Municipiului Zalău între DN 1F, km 79+625 şi DJ 191C, în lungime de 5,535 km, care include proiectarea şi execuţia a 5 viaducte şi 2 poduri, precum şi a intersecţiilor giratorii cu DN1F şi cu DJ 191C.

comunicat cnair

dargauda

Chinezii vor să construiască centura Zalăului cu forţă de muncă locală şi utilaje închiriate

Asociarea româno-chineză (China Good Prod SRL – Synohidro Corporation Limited) care va construi tronsonul II al centurii municipiului Zalău va asigura din China doar partea de management şi utilajele specializate, forţa de muncă necesară lucrărilor urmând a fi angajată de pe plan local, de unde vor fi închiriate şi o parte din utilaje.

Reprezentaţii companiei chineze au ţinut că combată, la finalul săptămânii trecute, în cadrul conferinţei de presă prilejuite de semnarea contractului de proiecte şi execuţie, informaţiile apărute în mass media privind capacitatea firmei de realiza lucrările prevăzute în contract. Aceştia au precizat că Synohidro are în acest moment, în România, cinci angajaţi, toţi ingineri, dar că la nivel mondial au 200.000 de angajaţi.

"Ţinând cont de faptul că firma noastră este o firmă cu experienţă în toată lumea, noi vom aduce doar personalul de management chinez, cei ce vor coordona cu experienţa lor. Restul, toţi inginerii de şantier, toţi muncitorii vor fi locali şi vom avea resurse locale deoarece angajaţii muncitori chinezi pentru noi ar fi un cost foarte mare. Noi avem utilaje în Serbia, Polonia, Macedonia. Vom avea în România tot ce este utilaj special. Camioane şi alte utilaje le vom subcontracta. (...) Pentru partea de lucrări de artă vom aduce echipamentele noastre, pentru că sunt echipamente speciale care nu pot fi închiriate", a subliniat unul din inginerii români angajaţi de compania Synohidro.

În acelaşi context, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat că dacă vor exista întârzieri în derularea contractului se vor aplica penalităţi, iar dacă se ajunge la rezilierea contractului, cele două firme din asociere nu vor mai putea lucra în România.

,,Noi avem un contract – şase luni de zile. În şase luni de zile proiectarea trebuie să fie gata, după care trebuie să înceapă execuţia. Dacă nu începe nici proiectarea la timp şi nici execuţia la timp, avem toate pârghiile în mâna beneficiarului de a aplica penalităţi. Dacă nici atunci nu se întâmplă acest lucru, sigur vom ajunge la variata rezilierii. Dar vă spun aici, că dacă ajungem la variata rezilierii, în următorii ani aceste două companii nu vor mai lucra pe niciun tronson de infrastructură din România, pentru că vor primi <certificat negativ>. Nu ne dorim să ajungem aici. Atâta timp cât sunt împlinite toate condiţiile legale în a semna acest contract, eu cred că nicio companie, oricât ar fi ea de criticată, pe drept sau pe nedrept – nu e treaba mea să spun acest lucru, nu-şi doreşte să facă exerciţii nici măcar de imagine. Poate de imagine negativă", a subliniat Bode.

Mariana Ioniţă, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a precizat la rândul ei că în conformitate cu legislaţia europeană, nu se pot pune condiţii privind numărul din angajaţi din România la licitaţii organizate la noi în ţară, dar că reprezentanţii CNAIR au analizat oferta la nivel de detaliu şi au fost mai multe solicitări de clarificări.

,,Vom fi foarte atenţi, din prima zi, cum se va lucra la acest obiectiv, în aşa fel încât să nu ajungem cu lucrările aflate în derulare mult întârziate", a declarat Ioniţă.

Contractul vizând proiectarea şi execuţia celor 5,5 kilometri necesari finalizării variantei ocolitoare a Zalăului a fost semnat, la finalul săptămânii trecute, la Zalău, de către reprezentanţii câştigătoarei licitaţiei, respectiv asocierea Synohidro Corporation Limited din China şi Good Prod SRL, din România, pe de o parte şi Mariana Ioniţă, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), de cealaltă parte, în prezenţa ministrului Transporturilor, Lucian  Bode.

Traseul centurii Zalăului are o lungime de 5,535 kilometri şi este unui sinuos, cu cinci viaducte, două poduri şi 15 podeţe. Drumul va avea o lăţime de 10 metri, cu şapte metri partea de carosabil şi trei benzi de circulaţie în zonele cu pantă accentuată.

Valoare contractului de proiectare şi execuţie este de 185.538.106,56 de lei fără TVA, durata fiind de 114 de luni, din care şase luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi o perioadă de garanţie a lucrărilor de 84 de luni. Hotărârea urmează a fi aprobată de către Guvern, în perioada imediat următoare.

Ministrul Transporturilor a anunţat cu acest prilej că a semnat recent Hotărârea de Guvern pentru exproprierea terenurilor în vederea realizării variantei de ocolire a Zalăului, fiind vorba de 272.324 metri pătraţi de teren, cu o valoare totală de 860.000 lei.


http://www.graiulsalajului.ro/chinezii-vor-sa-construiasca-centura-zalaului-cu-forta-de-munca-locala-si-utilaje-inchiriate-a-123301

kumar

Ordin de incepere a proiectarii cam pe cand?

kumar

Continuăm așadar implementarea proiectului VO Zalău pentru care a fost aprobat Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C".
Este o etapă importantă pentru parcursul proiectului atât de mult așteptat de către locuitorii județului Sălaj, și nu numai.
Astfel, a fost aprobat amplasamentul lucrărilor de utilitate publică conform variantei finale a studiului de fezabilitate, precum și declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor aflate pe traseul viitoarei variante de ocolire, pentru un număr de 123 de imobile, în suprafaţă totală de 272.324 mp de teren. Sumele individuale estimate pentru exproprieri sunt în cuantum de 860,3 mii lei și sunt alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii si Comunicațiilor.

Bode pe facebook

voicul

Lucrări de foraje pentru efectuarea studiilor geotehnice pe Varianta de Ocolire Zalău.

https://www.facebook.com/1555709434689130/videos/1068121940271164

dargauda

Pot începe lucrările la șoseaua de centură

Vineri, 25 septembrie, a fost semnat Ordinul de începere a lucrărilor pentru cel de-al doilea tronson al variantei de ocolire a municipiului Zalău. In 31 iulie, s-a semnat contractul de proiectare și executie a lucrărilor la cea de-a doua etapă a centurii, iar în data de 31 august, au fost demarate procedurile de expropriere.

Cu alte cuvinte, odată cu semnarea Ordinului de începere a lucrărilor, antreprenorul are obligația contractuală ca în următoarele 32 de luni (8 luni proiectare și 24 de luni execuție) să finalizeze lucrările la acest obiectiv cu o lungime de aproximativ 5,5 kilometri si o valoare de peste 185 milioane de lei fără TVA, au anunțat autoritățile.

http://www.graiulsalajului.ro/pot-incepe-lucrarile-la-soseaua-de-centura-a-125874

kumar

Finanțare asigurată pentru centura Zalăului

Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, împreună cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, au semnat contractul de finanțare pentru proiectul ,,Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, intre DN1F, km 79+625 – DJ 191C", a anunțat ministrul Transporturilor, Lucian Bode. Valoarea totală a proiectului este de 240.466.412,05 lei, din care 172.153.936 de lei reprezintă valoarea totală eligibilă aprobată din Fondul European de Dezvoltare Regională, iar 30.380.106 de lei reprezintă cofinanțarea beneficiarului.

Sursa