Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

zuma80

Poate a analizat "antreprenorul",  "Cel al carui nume nu trebuie rostit", ca daca nu baga traficul pe A10 spre Sebes din acest giratoriu este posibil sa nu scape cu viata cand se apuca de lucru la giratoriul de la Alba Nord!
Pentru A6!

gicu

După cum au desfăcut insula îmi pare că vor să bage ambele sensuri pe breteaua pe care se iese acum. Cum a fost la prima deviere.

TibiV

#26777
Mai ales ca in filmarea lui Adisan se vede ca au reasfaltat breteaua respectiva....

LE
S-ar putea sa fie o varianta de backup, daca colegii de scena (aktorii) nu termina in acelasi timp....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Cum adică în același timp?
Pizza mai are de trasat niște linii pe asfalt și e cam gata. La Aktor mai sunt multe de pus la punct, de la un capăt la celălalt.

vancouver

Posibil sa fie doar o deviere provizorie, de care Pizza are nevoie, ca sa inchida si sa finalizeze breteaua de legatura intre giratoriu si autostrada sens giratoriu spre Sebes. Care arata deja jalnic si probabil mai trebuie un strat de asfalt acolo. Si ca sa nu inchida complet circulatia timp 1-2 saptamani, poate fac aceasta deviere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Duta C

La pizza trasatul citorva linii poate dura fix cit mai au de lucru aktorii...nu ar fi de mirare!

horatiu.cosma

#26781
Am dat o tură scurtă pe ST2. Se lucrează acceptabil, cam cu 160-200 de oameni zilnic la asfalt, parapete, marcaje, rosturi de dilatație, rigole, indicatoare, gabioane, umpluturi, vegetal, sferturi de con și altele. Au vreo 18 km de uzură din 24, 60% parapete instalat, 5 km de marcaje începute săptămâna asta.

La Sâncrai la overpass instanța nu i-a dat dreptate acelui proprietar și nu a suspendat lucrările, ci a solicitat amplasarea de panouri antifonice și asigurarea unui acces la proprietate (Aktor îi construiește acum 2 accese, unul între gard și zidul de sprijin care dă în DJ prin acel underpass de lângă overpass-ul peste autostradă și unul în direcția opusă, care pornește din lateralul casei). Așa că următorul pas e să îi închidă accesul actual în DJ și să termine zidul de sprijin și rampele. Oricum, acolo deocamdată nu e un punct critic, se lucrează la gabioane, umpluturi, nu mai e foarte mult de lucru.

La Teiuș au terminat umpluturile în cele 3 "cutii" cu ziduri de sprijin, deja azi e balast stabilizat în cutia dinspre Turda, la celelalte două încă se mai consumă niște tasări, nu ies testele de capacitate portantă, au pus niște extra-umplutură să ajute la consumarea tasărilor, probabil în următoarele zile o să fie ok și închid și acolo cu stabilizat.

La Oiejdea în deal înclinometrele încă detectează mișcări, se mai fac măsurători, probabil vor îndesi piloții pe care îi execută acum. Deocamdată se merge pe scenariul standard cu deschidere full profile, însă există și planul de backup cu half profile care e deja la nivel de prim strat de asfalt așternut, deci nu e o problemă.

Una peste alta, se vede luminița, nu mai e nimic major care să îi încurce decât doamne ferește surprize extraordinare, ar trebui să fie mari bolovani să se înece în 3 m de parapet și 2 de marcaje și să nu deschidă anul ăsta.

Începem de la limita cu lotul 3, e uzură aici.
(GPS)


(GPS)


Detaliu stâlp parapete. Unde autostrada e în curbă și e nevoie de rigolă mediană au venit cu acest sistem interesant în care bat prima dată parapetele și apoi toarnă rigolele în jurul lor.
(GPS)


(GPS)



Aici va bălti apa... Sunt la ani lumină față de UMB la detaliile astea.
(GPS)


Am ajuns pe podul peste Mureș, privire înapoi spre lotul 3. Pe pod avem primul strat de asfalt (uzura se termină chiar la intrarea pe pod dinspre T3), iar Retter tocmai finaliza ultimul rost de dilatație.
(GPS)


Adică ăsta. E foarte mișto sistemul, pare că o să reziste ceva zeci de ani. Doar că la înlocuirea lui va trebui deviat totul pe celălalt sens, nu se poate da afară pe bucățele.
(GPS)


Se lucrează la gabioanele overpass-ului de la Sâncrai.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


În stânga underpass-ul prin care i se va asigura accesul în DJ proprietarului respectiv.
(GPS)


(GPS)


Rampa dinspre Sâncrai.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Accesul actual al proprietarului.
(GPS)


Viitorul acces spre underpass-ul de care vorbeam mai sus.
(GPS)


În partea opusă.
(GPS)


Accesul din lateral.
(GPS)


(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Ne întoarcem spre underpass.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

#26782
Revenim la autostradă.
(GPS)


Parapete bătut, mai trebuie să vină cu lisa, deocamdată binder câteva zeci de metri până reintrăm pe uzură.
(GPS)


Privire înapoi spre overpass.
(GPS)


Și îi dăm bătaie spre Alba Iulia. Avem uzură, parapete, pre-marcaj și marcaj. Testele pe uzură au ieșit foarte bine, echipele de asfalt aduse din Grecia par profi. În plus folosesc la rețeta de uzură fibre și polimeri. Un alt "plus" e că după 7 ani de șantier s-au cam consumat tasările la terasamente.
(GPS)


Pe câțiva km au început să monteze și antiorbirea.
(GPS)


(GPS)


Continuăm spre Teiuș.
(GPS)


Se bat stâlpii.
(GPS)


Avem și catadioptrii (ochi de pisică) montați.
(GPS)


Ne apropiel de nodul Teiuș, în depărtare prima "cutie", azi e negru acolo cu stabilizat.
(GPS)


Coborâm de pe terasament și mergem pe lateral.
(GPS)


Am trecut pe partea opusă a căii ferate, continuăm. Sus pe pod au betonat capetele, au coborât podul pe poziție, urmează să scoată sprijinirile temporare și să dea drumul la hidroizolație sus.
(GPS)


"Cutia" dinspre Alba Iulia unde au făcut extra-umplutură pentru a mai consuma din tasări.
(GPS)


CIM (centru de intretinere si monitorizare) in dreapta. De aici se va gestiona intreaga Sebes-Turda si Turda-Tg. Mures. Deocamdată pauză completă la lucrări, rămâne pentru 2022.
(GPS)


Din nou sus pe terasament în interiorul nodului, se asfalta pe bretele.
(GPS)

horatiu.cosma

Continuăm spre Alba Iulia. Se lucra și la portalele pentru semnalizare/WIM.
(GPS)


Uzură.
(GPS)


Se betonau sferturile de con la overpass-ul de la Oiejdea.
(GPS)


Ne apropiem de curba de la Oiejdea.
(GPS)


Se lucra la rosturi pe pasajele mici.
(GPS)


Și am ajuns în deal. Era pauză sus din cauza ploilor din ultimele zile. Pe stânga e primul strat de asfalt.
(GPS)


Ne întoarcem spre Turda. Se lucra și aici la rosturi.
(GPS)


Uzură.
(GPS)


Rosturi.
(GPS)


Sferturi de con.
(GPS)


Aranjare vegetal.
(GPS)


(GPS)


Parapete.
(GPS)


Echipa de asfalt. Deocamdată zilele astea mai închid sectoarele mici cu bază și binder, că e stricată pentru a 1000-a oară una dintre cele 2 stații de asfalt și ca să poată merge în tandem cu 2 finisoare la uzură la o viteză minimală au nevoie de ambele stații funcționale.
(GPS)


Nod Teiuș.
(GPS)


Breteaua de coborâre spre Teiuș dinspre Alba.
(GPS)


Sferturi de con și aici.
(GPS)


Coborâm sub autostradă pe bretea.
(GPS)


Și revenim pe ea pe partea cealaltă.
(GPS)


"Cutia" dinspre Alba în dreapta.
(GPS)


Podul peste calea ferată.
(GPS)


Culeea podului dinspre Turda.
(GPS)


"Cutia" mică în prim plan și cea dinspre Turda (cu balast stabilizat) în depărtare.
(GPS)


Au finalizat și aici sfertul de con.
(GPS)

horatiu.cosma

Rigola mediană.
(GPS)


Uzură, parapete, catadioptrii, rigolă mediană, pre-marcaj, overpass finalizat.
(GPS)


Echipele de parapete.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Antiorbire, marcaje pe dreapta (au vreo 5 km până acum).
(GPS)


Parapete pe pod.
(GPS)


Antiorbire, parapete, catadioptrii, marcaje pe dreapta.
(GPS)


Imediat podul peste Mureș de la Rădești, aici e cam totul gata, mai lipsesc marcajele.
(GPS)


În continuare marcaje pe dreapta, pre-marcaj pe stânga.
(GPS)


Pe laterale mai e de lucru la vegetal, rigole, bazine de retenție. E o problemă și cu pânza freatică care e sus, bazinele de retenție mare parte din timp vor fi inundate.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Fosta plantație de hamei.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Overpass-ul de la Sâncrai pentru acces agricol.
(GPS)


O ultimă poză cu casa de la Sâncrai.
(GPS)


Podul peste Mureș, prim strat de asfalt pe pod, rosturi (azi) gata, parapete, iluminat.
(GPS)


Uzură până la limita cu lotul 3.
(GPS)


(GPS)


Retter în acțiune. Cam atât.
(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

bogdymol

Multumim de poze si informatii!

Aici proprietarul nu cred ca va avea suficient spatiu sa iasa cu masina din curte (ai nevoie de mai mult spatiu pentru un viraj brusc la 90°). Cred ca va trebui si el sa isi reamenajeze poarta.

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

papibabone

Multumim de poze si informatii,
mai edificatore de atat nu se puteau .
Acum incep si eu sa cred ca se termina anul acesta ,se pare ca asteptarea va lua sfarsit

Europiu

^^ Dar eu am înțeles că i se va mai tăia din curte. Sau nu?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

gicu

Mulțumim Horațiu.

Eu nu sunt atât de optimist. Mai sunt multe mărunțiușuri care necesită timp, și mai sunt 11 săptămâni de lucru. Să vedem.