Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#22740
Venind dinspre A10




Spre A10




In celalalt capat al nodului (catre autostrada) asfaltau. Observati luminile masinilor din chenarul rosu.


Atat pentru moment. Va doresc multa sanatate !

oldtimercraiova


cristi5

@simotm
Romania are nevoie de 3000 km de autostrazi ca LD3 si ST1 si ST3 si pe unde s-a mai gasit "gresia din baie"

Chiar daca intra in reparatie a doua zi dupa inaugurare, reparatia aia va fi pe o banda sau pe un sens. Pe restul se va circula de 5-10 ori mai sigur decat pe un DN. Ca plateste Pizza in garantie sau plateste bugetul, nu e asa important. Viata e mult mai pretioasa de atat.

Din partea mea ar trebui sa fie alegeri din 2 in 2 ani, sa se aleaga jumatate din parlament la 2 ani cum e in SUA. Daca asta e singura forta care face statul roman sa se miste, sa emita autorizatii, sa mute utilitati, sa-si plateasca datoriile, atunci asta sa fie. E ingrijorator ca e asa, acolo e problema, nu la asfalt.

Comparatia cu examele nu cred ca e relevanta pt ca la examene nu aveam garantie, adica nu aveai a doua sansa. Picai examenul, trageai dupa aia toata viata.

Stefan01

Se anunță ninsori la Alba Iulia. Sursa o găsiți aici.


prd.marius

Wow, asfalt fara hidroizolatie ....  :o .. superb

O intrebare legata de marcaje.
Zicea un coleg inainte ca s-au facut provizorii (desi eu cred ca asa o sa ramana mult timp, sper sa ma insel) pentru ca nu permite vremea de afara.

Dar totusi de ce s-a marcat pana langa pasajul peste CF de la Alba Nord sensul Sebes-Turda? Ca oricum pe acolo nu se va circula curand.
Sau se are in vedere darea in circulatie si pe acel sens in viitorul foarte apropiat?

areal51

oare sunt singurul care am senzatia de inconfort la 130kmh pe banda a 2(3)-a cum o am si pe A3?
nu tin minte prin vest sau vechile A-uri din Ro sa fie o distanta asa de mica fata de parapetul din stanga...

voicul

Cu hidroizolatia  :horse: Si asta o sa se vada probabil dupa expirarea garantiei.

Eu am zis ca sunt de acord cu derogari sa grabeasca treaba, dar nu sa sara etape cu totul!


Peste tot e la fel cu parapetele.
Intradevar se putea baga mai inauntru (adica sa se schimbe normativul), ca oricum nu se face nimic cu spatiul dintre sensuri, dar banda e de 3.75 m ceea ce ar trebui sa fie destul de relaxant.

ciprebbe

#22747
Sunt 50 cm acolo si banda de circulatie are 3.75m.
Faptul ca nu a surprins AlinC aplicarea hidroizolatiei nu inseamna ca nu s-a facut. Nu putem nici acuza nici nega.....( un indiciu e in filmarea de ieri de la Oarda, sec 18, suluri ramase pe bordura din dr)
La fel cum se trage pe A10 se trage si pe A7 si pe A3 la BV doar ca pe acolo nu avem un AlinC ca sa va aduca material de discutat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Granata06

Si eu am un sentiment de claustrofobie cand merg pe banda 2, mai ales cand depasesc un tir.

prd.marius

Nu zice nimeni ca pe A7 sau A3 e ok cum se lucreaza. Nu e pe nicaieri.

Dar, las ca merge si asa...

bacovia

Cu siguranta si alte santiere sunt praf la executie, doar ca nu-i filmeaza nimeni.

vancouver

@areal51, nu esti nici pe departe singurul cu acest sentiment. Pe vechile A, gen A1 Buc-Pitesti NU ESTE ASA, si ca atare se merge mult mai confortabil din acest punct de vedere. Nici in afara Romaniei nu am mai intalnit aceasta IDIOTENIE, iar in Germania prin noile norme spatiul aceala tocmai a fost latit de la 50cm la 1 metru - dar oricum deseori era deja 1 metru, ca unii oameni mai si gandesc in lumea asta.

In Romania problema e agravata de stilul absolut cretin al majoritatii soferilor de pe banda 1 de a merge la limita cu banda 2, aproape incalecand marcajul median. In loc sa se respecte codul rutier, care spune ca trebuie sa stai cat mai pe dreapta cand esti depasit.

Cand autostrada este goala (noaptea) e inca o data mai nasol, multi cu camionul nu sunt foarte atenti si camioanele serpuiesc usor dreapta stanga si nu stii cand depasesti daca nu cumva tocmai o sa faca o manevra din asta la stanga - dupa care eventual isi cere scuze ca nu te-a vazut - mersi, dupa ce am luat si parapetul cu mine, sau daca am scapat, dupa ce mi-a stat inima in loc.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marco_ms

Hidroizolatia pentru podul mic de la Oarda s-a facut sigur pe un sens. Se poate vedea pe filmarea din 5 octombrie
Iar pt celalalt sens e doar indiciul cu sulul ramas pe bordura de care zicea mai sus ciprebbe

SILVIUFG

Nu are nicio relevanta cred. Hidroizolatia aia se putea face ft rapid apoi asternut asfalt pana sa apuce Alin sa filmeze. E totusi un podet mic nu cred ca ar fi durat ft mult sa hidroizoleze un sens.

mateisn

@areal51 Pentru mine senzatia cea mai nasoala e cand trece acel parapet de la 1m -> 0.5 m, iar de obicei trecerea se face dintr-odata. M-am speriat o data si am tras putin de volan cand am vazut parapetele ca "vine inspre mine" si am observat asta si la alti soferi. Insa am intalnit aceeasi situatie si pe A din tari cu "apa calda", nu doar la noi