Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

florin74

Unghiul parca e mai ascutit, plus ca in continuare trebuie sa mai urce un pic, plus faptul ca va fi si ceva breatea, plus relocarea DN. E mult mai complicat decat ce a facut TS la Decea.

TibiV

Unghiul este clar mai ascutit.
Dar tocmai de aia, cu cat unghiul este mai ascutit cu atat grinzile "clasice" trebuie sa fie mai lungi.
Solutia TS permite grinzi mai scurte (dar este drept, mai multe...)

Mai tii minte cat s-a discutat despre solutia asta ?!?!...

Ma rog, noi discutam acum despre "sexul ingerilor".
Proiectul aprobat este ala care este, asa ca...

Eu analizam problema strict din pdv al costurilor.
Pur si simplu mi se pare mult mai scump ceea ce fac ei acolo decat o solutie tip TS.
Dar, deh, imi dau doar cu parerea. Nu sunt de meserie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Filmare avion 19.04.2018 by Iceman. Asa cum stiti de cand am publicat fotografiile din avion, am prins plafonul de nori foarte jos. De la Aiud am avut probleme mari, asa ca nu a iesit cine stie ce. Dar pentru loturile 3 si 4 intre Turda si nod Aiud filmarea este OK. Am facut un upgrade substantial in ceea ce priveste camera si acum filmarile din avion sunt aproape la nivelul celor din drona.

Enjoy!


prd.marius

Superba filmarea!
Superba autostrada!
Din pacate, doar din avion  :((

SILVIUFG

Nici nu ma uit!!! Imi pare rau....  :(( :(( :(( Am vazut autostrada asta din aer de mi s-a urat. In timpul lucrarilor  a fost ok si chiar va multumesc pentru toate imaginile si filmarile. Dar locul ei acum e sub roti. Nu conduc des pe acolo, nici nu vreau sa ma gandesc ce sentimente i incearca pe cei ce fac drumul acela zilnic si stiu ca autostrada e gata.

voicul

Si marcajul pe cei 300 de m de lotul 3?
Cum sa se faca receptia unui lot atat de imperfect?

Ionut

Directorul adjunct al firmei Impresa Pizzarotti, Eusebio Caretta, care construiteşte pe lotul 1 al autostrăzii Sebeş-Turda, de la Sebeş până după Alba Iulia, a declarat că locuinţa blochează parţial lucrările pentru că încă nu poate fi demolată. "Casa este expropriată. Expropriatorii au operat în mod corect. Problema acolo e de natură strict juridică-cadastrală, în sensul că au fost contestaţii în ceea ce priveşte suprafeţele construite, suprafeţele curţii. Au mers mai departe în instanţă şi este în curs de a fi emisă o hotărâre de guvern pentru a reglementa specific acest punct la care momentan nu avem acces. Casa este încă în picioare, urmând după ce vor fi reglementate aceste chestiuni juridico-cadastrale să o demolăm şi să construim pilonii podului. Este expropriată de la bun început", a spus Eusebio Caretta.

Adevarul

SILVIUFG

Atat se mai discuta de casa aceea din Oarda de parca restul lotului 1 e ,,la cheie" si totul sta in acea expropriere. Pana gata ei nodurile Sebes si Alba Nord vor demola acea casa de 20 de ori. Eu ii doresc proprietarului sa obtina pretul corect pentru ce pierde acolo si autostrada sa mearga mai departe.

GDPR

^^^Eu nu inteleg de ce nu au refacut marcajul pe zona reasfaltata. Sa dea satisfactie CNAIR-ului??? Pe lotul 4 vad ca mai au trei puncte unde fac lucrari, iar in ritmul de lucru actual totul ar trebui sa fie gata luna viitoare. La subtraversarea de la min. 0:52 din filmare, pe langa inierbarea taluzului drumului secundar, ar trebui sa monteze si parapet, curba este periculoasa. In zona cu alunecarea de la min. 4:02 e si o foreza, sau doar mi se pare?

ciprebbe

Este Zublin-ul deja acolo la alunecare si rezolva rapid.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR


alexV

Quote from: adrian rosca on April 23, 2018, 01:59:03 PM
La subtraversarea de la min. 0:52 din filmare, pe langa inierbarea taluzului drumului secundar, ar trebui sa monteze si parapet, curba este periculoasa.

este parapete. uite ce asfalt si marcaje i-au tras Porr. acest drum agricol duce la o stana si pasune, trafic aprox 0.



Dati-i drumu odata ca de nu merg cu bicicleta pe A

GDPR

#10737
Este, dar trebuie completat in zona unde se inierbeaza taluzul. Atunci cand mergi la stana cu caruta, poate o ia calul la galop si ajungi drept in sant, daca lipseste parapetul. ;) Plus ca virgula catadioptrii de pe parapet se potrivesc de minune la caruta.  :)

Ionut

Dati mai departe daca vreti sa circulati pe A10...

API pe Facebook

În continuare loturile 3 și 4 ale Autostrăzii A10 Sebeș-Turda sunt pregătite să preia traficul rutier, dar ne uităm la ele ca la piese de muzeu! Săptămâna trecută am făcut o filmare aeriană din avion între Turda și Aiud. Autostrada este gata, se poate circula, așa cum am spus de foarte multe ori! Însă autoritățile încă analizează, încă negociază cu antreprenorii generali și nimeni nu-și asumă responsabilitatea recepției.

Deși se pare că avem stabilite datele pentru recepție - 24 mai pentru lotul 3 (Tirrena Scavi, între Aiud și Decea) și 15-16 iunie pentru lotul 4 (Porr, între Decea și Turda), nimic nu este sigur! Nimeni nu știe când se va da drumul la trafic. Orice se poate întâmpla, inclusiv să stăm cu autostrada închisă multe luni de acum înainte.

Pe lotul 3 lucrările sunt la 100%, fapt recunoscut chiar și de CNAIR. Dar autoritățile încă se ceartă cu antreprenorul general pentru bănuite neconformități și nimeni nu-și asumă greșelile. Cine suferă? Noi, șoferii. Pe lotul 4 (stadiu progres 99%) sunt două puncte unde taluzul a alunecat și constructorul remediază problema. Aceste lucrări se puteau face, așa cum am explicat de zeci de ori, sub trafic, cu autostrada deschisă, în condiții de siguranță.

Vorbim degeaba. Noi ne riscăm viața pe DN1. "Responsabilii" din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și din Ministerul Transporturilor România nu știu ce să facă, nu vor să facă sau pur și simplu sunt atât de incompetenți și rău-voitori încât nu mai văd soluțiile simple care stau sub nasul lor. Nicio problemă, timpul trece, leafa merge! În loc să vedem soluții eficiente, suntem mințiți și manipulați în fiecare zi.

Mai așteptăm?! Oare câți oameni trebuie să mai moară pe DN1 ca oficialii (i)responsabili să înțeleagă că trebuie să aplice legea în interesul cetățenilor?!

alecu26

Quote from: horatiu.cosma on April 20, 2018, 04:32:22 PM
La structuri cel puțin proiectantul nu e în niciun caz de rahat. E cam singurul proiectant care mai proiectează structuri pe infrastructura de transport în țară. Podul peste Mureș de pe Deva-Orăștie este recunoscut la nivel internațional, cred că are brevet pentru soluție.

Cred ca Delacroix vorbea de proiectantul care seaman cu Mos Craciun si face nunti prin Italia si petreceri in toiul viscolului la cabana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).