News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Ionut

Zona supratraversarii Caii Ciugudului (DJ107) (A10 peste DJ107), fix inainte de podul peste Ampoi.





^ Ceata, calitate proasta... :(

Ionut

Zona Ampoi. Inainte de pod (a se vedea grinzile), podul in sine si apoi zona de dupa, spre nodul Alba Iulia Sud (a se vedea asfaltul).














Ionut

Imediat in continuare... Nodul Alba Iulia Sud.










Ionut

Si ultimul set de poze este cu podul peste Mures de la Oarda/zona nodului Alba Iulia Sud.



















^^ Si gata. Plafonul de nori de aici si pana in nodul Sebes a fost groaznic, nu am reusit sa vedem nimic. Nicio problema, vom reveni in curand... :) Sper ca v-a placut plimbarea prin nori... puteti comenta acum.

voicul

Chiar e asfalt inainte de Alba Iulia S?

Stii mai bine ca ai filmarea, dar si asa cu nori, daca postezi video cu ST1 si 2 ... tot o sa fie ceva vizualizari.

Ionut

Da mai, este asfalt inainte de Alba Sud. Ce, nu mai crezi ce vezi cu ochii tai? :lol: Adevarul e ca la cum se prezinta autostrazile acum... da, cam greu de crezut. Totusi, e asfalt.


dr4qul4



Pentru ce sunt grinzile din zona Ampoi? La pod pare ca le-au ridicat pe toate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Si inca mai lucreaza dupa ce au tras 100 de m de asfalt pe 2 SENSURI?!!

Wild! ... ce sa mi zic  :lol:

rocklee

Porțiuni de proba  la terasamentul și asfalt  :)

neobluenet

@dr4qul4 Grinzile acelea sunt pentru podul peste Mures si cel peste Sebes. Le-au depozitat acolo pentru ca in organizarea de santier / locul unde le fabrica nu mai este loc. Probabil s-au apucat de facut grinzile pentru nodul de la Sebes, ca as incaseze usor bani. Daca tineti minte, printre primele lucruri pe care le-a facut Pizzaroti au fost grinzile. Multe grinzi. Nici nu primisera AC pe tot lotul, aveau doar proiectul tehnic avizat si se astepta dupa exproprieri si ei aveau un stoc imens de grinzi si un procent de finalizare aparent departe de realitate.

reed

Dubioasa perspectiva...pasajuluipodetului.Pare mult mai inclinat decat ar fi normal




Powered by API/PUM imgur uploader

ddfab

^^^  acele structuri nu sunt "legate" una de alta. este o subtraversare pentru drum judetean( plan indepartat) si culeea podului peste Mures. intre ele vine terasament. te fura putin unghiurile, ele intradevar au in unghi intre ele, dar daca tragi o linie dreapta intre partea dreapta a culeii si a structurilor podului si partea dreapta a structurii peste dj, vei observa ca sunt aliniate.

AlinC

Foarte bune fotografiile. Un BIG like.

La podul peste Mures, din cate observ, nu au mai prea facut mare lucru. Probabil sunt forati cei 2 piloni dinspre Ciugud (Limba), dar cu grinzile nu au mai prea inaintat.

delacroix

Lot 2 = Asociere de rahat, proiectant de rahat, firme de rahat, consultant de rahat, beneficiar de rahat.
Lipsa de vitamina C.

horatiu.cosma

La structuri cel puțin proiectantul nu e în niciun caz de rahat. E cam singurul proiectant care mai proiectează structuri pe infrastructura de transport în țară. Podul peste Mureș de pe Deva-Orăștie este recunoscut la nivel internațional, cred că are brevet pentru soluție.