Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Iceman

Superba flmarea..TS mai are putin si termina  :thumbsup:..Cat despre lotul 1 si 2...Lotul 2 este durerea mare...Pacat ca birocratia este atat de mare la noi si pentru tot cea ce se face dureaza in timp ...Ani de zile..Eu personal as rezilia contractul lui Aktor pe lotul 2 daca as sti ca in max.6 luni un alt constructor ar intra mai serios in constructia acestui lot...Sa faca totul la capacitate maxima

vasile.silion

Să înțeleg că la 1 decembrie 2018, Alba Iulia nu va fi legată nici de Cluj și nici de Sibiu cu autostrăzi?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

horatiu.cosma

Cip, mare greșeală că ai publicat filmarea, o să vadă Baiazid acei kilometri întregi de ramblee peste 6 metri... Conform lui, TS probabil trebuia să utilizeze doar ramblee de 1-2 metri, Mureșul urmând să supratraverseze autostrada  :lol:.

AkaManah

Quote from: vasile.silion on October 08, 2017, 10:02:50 PM
Să înțeleg că la 1 decembrie 2018, Alba Iulia nu va fi legată nici de Cluj și nici de Sibiu cu autostrăzi?

Aveam sperante reale pentru urmatorul centenar... :lol:

dumbravaandrei

Aseara pe la 19:45 se lucra pe lotul 4 (camioane si utilaje cu proiectoare de lumini pe lot in apropiere de subtraversare si la Stejaris).

carutasul

Pe lotul 1 au mai rămas porţiuni neatacate? Că eu la ei sper, mai ales că ar rezolva nişte probleme delicate, Alba-Iulia măcar are centură, cât de cât se circulă....

Ionut

Quote from: carutasul on October 09, 2017, 11:34:02 AM
Pe lotul 1 au mai rămas porţiuni neatacate?

Glumesti, nu? :)
Nodurile Alba Iulia Nord si Sebes nu sunt atacate nici macar asa un pic.

Daca la Alba Iulia Nord teoretic o sa vedem in curand ceva miscare, la Sebes... vai de noi.
Am avut si pozitie recenta:

Pozitie API @ Facebook

La începutul lunii iunie 2017, după 2 ani (!) de întârzieri nepermise, a fost avizat într-un final în cadrul CNAIR proiectul tehnic al nodului rutier Sebeș, parte din lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, tronson supranumit "Autostrada Macilor".

Construcția acestui nod ar face posibilă decongestionarea traficului de pe DN 1 între Sebeș și Alba Iulia, un tronson de drum pe care se circulă bară la bară în cea mai mare parte a timpului.

Pentru emiterea autorizației de construire și începerea lucrărilor în acest punct critic, mai erau necesari doi pași birocratici: (1) exproprierea terenurilor suplimentare survenite prin modificări ale proiectului tehnic și (2) o notificare a CNAIR la Agenția Națională pentru Protecția Mediului (ANPM) prin care cei de la mediu să fie înștiințați de modificările aduse de noul proiect, aceștia urmând să actualizeze acordul de mediu.

Deși atât directorul general al CNAIR (Ștefan Ioniță), cât și ministrul Transporturilor (Răzvan Cuc) se laudă public cu fiecare ocazie că au deblocat toate proiectele principale de infrastructură, se pare că au omis nodul Sebeș de la deblocare. Nici documentația pentru exproprieri suplimentare nu a fost pusă pe circuitul de avizare (care durează din experiența noastră de anul acesta 5-6 luni) și nici notificarea spre ANPM nu a fost redactată și transmisă.

Au trecut degeaba 4 luni de la avizarea proiectului tehnic. Acest timp a fost utilizat de decidenți în alte direcții: vizite sforăitoare pe șantiere, declarații optimiste, chiar mincinoase, promisiuni peste promisiuni fără acoperire în realitate.

Domnule Cuc, domnule Ioniță, șoferii care petrec zilnic ore din viața lor pe un drum național blocat aproape non-stop între Sebeș și Alba Iulia nu au nevoie de promisiuni fără conținut sau de spectacole penibile pe șantiere! Vor conducători responsabili, profesioniști, care să lase populismul la o parte și să se apuce serios de treabă!

carutasul

Nu glumeam, credeam că s-a deblocat, probabil am citit în diagonală. Exact la asta mă gândeam şi eu, n-am mai circulat de ceva vreme prin zonă dar ştiu că "satul în care s-a născut veşnicia" era dintre cele unde îţi lua o veşnicie să traversezi, ca să vezi cum e cu literatura asta română :)
Spre Alba-Iulia, având în vedere că va fi capăt, se poate improviza ceva la nevoie, dar nodul cu A1 e critic, dacă nu pot porni acolo structurile acum evident că nu au cum să rezolve într-un an...

horatiu.cosma

Să nu uităm că de o săptămână avem deja AC la Alba Iulia Nord (doar pentru terenurile expropriate inițial, nu și pentru suplimentare, deci aliniamentul autostrăzii și 2 bretele din 4 au autorizație), deci să urmărim atent zona asta fiindcă ar trebui ca Pizzarotti să intre în teren în orice moment.

carutasul

Da, capătul ăsta l-am "bifat" deja, dar am impresia că "durerea" e la celălalt capăt.... eu credeam că s-a rezolvat.

Ionut

Nu l-am bifat deja (nodul Alba Iulia Nord). Sunt doua bretele din 4 autorizate, nu e tot nodul autorizat. Deci mai e de tras la birocratie. Dar da, de acord, ar trebui sa vedem miscare in teren pe aliniamentul autostrazii si pe 2 bretele.

Va aduc aminte ca la Margina (A1) s-a stat pana in ultima clipa dupa autorizatia pentru un giratoriu amarat (si breteaua care ducea in el). E primul exemplu care-mi vine in minte. Trebuie presiune in continuare.

Trebuie presiune si efort de transparentizare pana in momentul in care deschid autostrada. Atunci am terminat "misiunea".

Sorinus

E vreo sansa ca Tirrena sa subcontracteze de la Aktor, ca tot sunt acolo?

horatiu.cosma

^^
Nici măcar la deschiderea autostrăzii nu terminăm misiunea, Ionuț. #ParapețiAccidentațiNeînlocuițiCuAnii #ÎntreținereZero #CatadioptriiLipsă.

Ionut

^ Corect, Horatiu.

Quote from: Sorinus on October 09, 2017, 01:15:55 PM
E vreo sansa ca Tirrena sa subcontracteze de la Aktor, ca tot sunt acolo?

Am mai auzit si noi zvonuri dar nu s-a concretizat nimic. Ba mai nou noi am auzit ca nu (nu se baga Tirrena).
Daca stim ceva sigur va anuntam. :)

carutasul

Poate or fi tocmit vreun subcontractor de-al lor mă gândesc, că tot au terminat ....