Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Aktor, ca si Pizzarotti, ar trebui să se concentreze pe tot lotul. Ca tot lotul trebuie făcut.

Ionut


alecu26

Aktor are le lot unele din cele mai avoluate solutii tehnice din romania la momentul actual dpdv proiectare poduri.
Armatura e multa...dar e multa pentru ca trebuie sa preia niste eforturi foarte mari, cauzate de faptul ca nu vor exista aparate de reazem pe acele pile.
Cateva idei care daca nu ma credeti ca sunt asa inovative, puteti sa cautati exemple prin românia,  sau de ce nu la nivel european:
- piloti grupati cate 5, sub fiecare elevatie de pila....evitand un radier general pentru ambele pile
- acele armaturi sub forma de foarfeca care se vad iesind din elevatia unor pile. Puteti intreba ce specialisti in poduri cunoasteti....nu cred ca vor stii sa raspunda 50% din ei.
- acele blocuri paralelipipedice de armtura si beton unde este deja turnat.....din fata culeilor (mai corect in fata zidului de garda, ca culee nu prea exista (tot asa...intrebati pe cine vreti voi ce sunt chestiile alea).

Inca una greu de explicat: primele elevatii sunt cate 3 pe.fiecare sens, dupa aia cate 2. Intrebare....de ce???!!!

Cat despre podul peste cf...este simpla solutia. Podul de pe o cale e cumva in oglinda de doua ori cu podul de pe cealalata cale. In final deschiderile sunt identice....dar aranajmentul e complet  de la o cale la alta. Mai exact....cum privim la poza pe poul din dreapta avem o singura deschidere mare, direct pana dincolo de cf. Pe poul din stanga...o deschidere mica...si dupa aceasi deschidere mare pana dincolo de cf.

Aaaa...si sa nu uit. Foarte interesanta va fi deschiderea principala peate Mures. 80 de metri. Record pt acest tip de exeutie. La aciliu au fost tot 80 m dar a fost lansat tablierul. Aici si eu sunt  curios cum va face Aktor montajul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

elion

#7983
Quote from: elion on February 24, 2017, 05:43:27 PM


Ce rol are grupul piloţilor foraţi dintre cele două pile? Prefigurează un pod hobanat? În imagine  este podul de la Rădești, nu știu dacă pe malul opus se regăsește o structură similară, dar deocamdată pe malul stâng nu sunt sigur că au ieșit din pământ.

elion

#7984
Quote from: Stefan01 on August 15, 2017, 09:44:17 PM
Imagini cu structurile aflate pe malul dinspre Turda





În pozele lui Stefan01 parcă apare ceva.

perfidus

Quote from: alecu26 on August 19, 2017, 12:49:15 AM

Cat despre podul peste cf...este simpla solutia. Podul de pe o cale e cumva in oglinda de doua ori cu podul de pe cealalata cale. In final deschiderile sunt identice....dar aranajmentul e complet  de la o cale la alta. Mai exact....cum privim la poza pe poul din dreapta avem o singura deschidere mare, direct pana dincolo de cf. Pe poul din stanga...o deschidere mica...si dupa aceasi deschidere mare pana dincolo de cf.


Daca am inteles bine va fi ceva ca mai jos? Cu sau fara pile in dreptul segmentelor galbene?

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Exact. Probabil fără pile galbene...ca S-ar vedea ceva în pământ deja. În acest mod...totuși proiectezi doar un singur pod...chiar dacă par doua complet diferite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marianmarian

Pe cand vom circula pe lotul 2 ca termenul e pana la anul in septembrie dar dupa cum se vede va fi gata in septembrie 2020 :))

Teo

Pe lotul 2 nu se vad progrese semnificative. Pana si terasamentele de la Oiejdea dureaza foarte mult pana le executa. Am vazut si primele grinzi tot in acea zona.

Pe lotul 3 se continua lucrarile la panourile fono absorbante, parapeti samd. La nodul Decea parca mai este un pic de lucru, mai trebuie asfaltate bretelele.

In sfarsit am vazut ce fac forezele la Stejeris. Sunt deja ridicati cel putin 3 piloti forati, ale caror capete urmeaza sa fie sparte in curand, cred. Raman rezervat cu timpul de executie pentru acest lot. Termenul nu creed ca va fi respectat. In schimb, la Dumbrava par gata lucrarile, inclusiv bordurile sunt puse si bretelele terminate. In zona CIC e de asemenea aproape gata.

La nodul de la Turda inca se lucreaza. E asa de complex! Cel mai mare din tara, nu?

delacroix

#7989
Quote from: perfidus on August 19, 2017, 09:17:20 PM


Daca am inteles bine va fi ceva ca mai jos? Cu sau fara pile in dreptul segmentelor galbene?

?m 130-140 m

danutzu_1069

Iata ceva din solutia folosita de Porr, pe lotul 4, la Stejaris:
"Sistemul de fundare din saltele Stratum (cunoscut anterior ca sistem saltele geocelulare din geogrila Tensar).
Este utilizat la imbunatatirea si cresterea capacitati portante pe Autostrada Sebes-Turda Lot4. Constructor Porr.
Suprafata instalata in prima etapa 2.500 mp in trei zile si o sa se extinda pana la 15.000 mp"


perfidus

#7991
^^^^ multumesc delacroix de info. Eu ma gandeam la vreo 100m dar perspectiva poate insela. Intre consolele CFR sunt 50m.
Bine ai revenit!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

atunci e mult 130 de metri. Hmm...o sa fie noi infrastrucutri poate facute...dar inca nu s-au putut apropia asa mult de linia CF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mariansb

#7993
O veste buna :pe lotul 1 au început de azi dimineață să lucreze de la giratoriul provizoriu din zona LUKOIL spre Lancram. Se lucrează și la ora asta.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

Ca veni vorba de giratoriul de la Lukoil Lancram...
Sunt intr-o scurta excursie in Ardeal, ocazia cu care am intrat pe "domeniul" colegilor  din Alba/Cluj.
Nu este un reportaj, ci mai degraba "perceptia" calatorului asupra lucrarilor.

Cateva poze cu giratoriul de la Lukoil facute duminica, 20 august. sens Sebes->Alba.











Sa stim cine face...

In mod neasteptat, se vede destul de bine o parte din traseul autostrazi si de pe DN1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)