Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

ar trebui totusi sa puna ceva izolatie peste grinzile alea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

De ce? Crezi ca nu rezista la ploaie?  Ale lui Bechtel sunt în plata domnului la suplacu de vreo 10 ani de zile. Câtă vreme..dar chiar și atunci...nu ajunge apa cu sare și îngheț la ele...tipul de beton din care unt făcute ar trebui sa facă fata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

fiind langa autostrada, va ajunge sarea la ele.
10 ani nu vom avea nici o problema. Poate nici 30. Dar o simpla izolatie le poate dubla viata.
Nu cred ca facem pasaje doar pentru 30 de ani. Iar inlocuirea unei singure grinzi inseamna inchiderea circulatiei atat pe autostrada cat si pe cf.
Daca ii costa prea mult cateva predale si ceva smoala, atunci sa-i dea macar o vopsea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Quote from: Europiu on August 05, 2017, 10:03:48 PM
Acuma, stiu ca e prea tarziu, dar ceva ma deranjeaza la nodul asta: jonctiunea bretelei A10->A3 - despre care, nota bene, voi ziceti ca va fi cu doua benzi - este mult prea din scurt, dupa gustul meu.
Pe filmare la 0:13 se vede ca, practic, zona de "merge" (scuze pentru termenul in engleza) se termina la cealalta supratraversare A10->A3. Cat sa fie acolo, 3-4 sute de metri?

Am testat-o e ok. Virajul de pe A10 spreA3 va avea limita de viteza. Chiar daca e cu 2benzi pe sens sa nu crezi ca in A3 va intra cu 2.Eu cred ca  va exista ingustare din marcaj la 1 banda inainte de a intra in A3(asa pare in teren )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

^ Ase este, intrarea va fi cu o banda.

AdrianB1

Atunci ce sens are sa inceapa cu 2 benzi si sa faca ambuteiaje de la ingustare? Din ce am observat un drum care se ingusteaza de la 2 benzi la 1 are capacitate reala mai mica decat unul cu o banda la aceeasi viteza, asta pentru ca masinile franeaza la ingustare si se face dop.

Europiu

Quote from: ciprebbe on August 06, 2017, 07:59:02 PM
Chiar daca e cu 2benzi pe sens sa nu crezi ca in A3 va intra cu 2.Eu cred ca  va exista ingustare din marcaj la 1 banda inainte de a intra in A3(asa pare in teren )

Sigur ca da, dar normal ar fi fost sa fie in doi pasi, cu distanta destul de mare intre ei: intai trecere de la doua benzi la una si apoi jonctiunea cu autostrada. In cazul A10-A3 mie personal mi se pare trecerea 2->1 foarte pripita, cum zice si Adrian. Ca sa intelegi la ce ma refer (sau la ce ma asteptam), uita-te, ca un exemplu, la intersectia A3-A1 de langa Leverkusen, si urmareste legaturile directe din sudul nodului. Ideea e sa le dai oamenilor ceva timp sa ruleze paralel cu autostrada in care intra. Bine, s-ar putea ca in urmatorii 10-15 ani traficul sa nu o ceara.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

adi

poate o banda din bretea poate fi fosita drept banda de urgenta, si doar una sa fie de curculatie, cea care va merge singura in A3!

Fiind bretea intre A-uri imi pare normal sa aiba si acestea banda de urgenta!

Allex

Eu zic ca va fi folosit modelul des intalnit in Ungaria  (ca aici). Mie personal mi se pare destul de ok.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dumbravaandrei

Exact Alex. Fix la nodul ala mi-a zburat si mie gandul.
Mai sunt astfel de configuratii si prin Germania si Franta. Il consider mult mai bun decat cu doua benzi. Nu am vazut coada pe o astfel de bretea.
De exemplu, in zona Nuremberg-Erlangen-Furth sau Dusseldorf-Koln acolo unde era "merge" pe 2 benzi, de obicei dimineata erau tamponari (bine, si cifrele de trafic pe acolo sunt cu totul si cu totul altele)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Prinde contur totul ! Superb ! Cip Skymaster :)  :cheers: :popcorn:
You're in Steelers Country

Earthchild

Felicitari Cip! Imi place faza de la 1.27 (hint: in stanga imaginii).
La 5.04 se termina lotul Porr si incepe Tirrena? Daca da, observ si aici diferenta de latime intre terasamente, la fel ca pe Lugoj Margina, intre loturile 1 (Tirrena) si 2 (Salini); am impresia ca Tirrena Scavi construieste terasamente mai late, cu panta mai mica.

Iceman

Good job Ciprebbe :cheers:.......Por are cale libera sa finalizeze cat mai rapid....In zona alunecari de teren de ce nu se lucreaza?

marianmarian

La lotul 2 Aktor-Euro-Construct de ce nu veniti mai des Domnule Ministru sa vedeti ca nu au bani de Motorina si Salariile Oamenilor care stau de Dimineata pana seara in canicula ?
In ritmul acesta va fi gata pana in 2020 Felicitari !!!