Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

E pe drumul cel bun, doar ca estimativ nu pupam AC anul acesta. O sa stam dupa mediu si exprop.suplim.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

AC la nod Sebeș vine peste vreo 6 luni. Poate dau înainte AC pe unele bucăți.
Mai vedem prin 2019 cum stăm.

dr4qul4

6 luni pt un AC?  :((

Va rog sa nu ma luati cu AM revizuit. Chiar nu inteleg de ce ar fi nevoie sa se revizuiasca AM din moment ce nodul se face in aceeasi zona. Chiar nu cred ca mediul va suferi ingrozitor daca nodul se face la 100 m mai departe de cat era planificat initial.
Sau poate avem si pe acolo vreo rezervatie unica in tara si noi nu stim.
Comisia de taiat hartii se pare ca taie frunza la caini.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Daca bine am inteles, SF prevedea acolo bretele cu o banda pe sens, si cand a venit sorocul proiectarii, pe buna dreptate CNAIR a cerut doua. Daca e asa, nodul e o alta victima a SFului "bine" facut lansat la licitatie hei-rup.

yetiman

Eu nu inteleg altceva. Parca anul trecut s-au dat niste ordonante tocmai ca sa se simplifice si sa se grabeasca procesul de eliberare avize. Unde este efectul lor?

Ca eu nu vad nici o modificare in bine in tot procesul asta stufos de acorduri, avize, autorizatii...

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

perfidus

Eu am inteles invers, ca a fost ceruta de la bun mentinerea a doua benzi pe sens si constructorul a incercat sa propuna unele economii (realizare proiect la o banda pe sens). Cum e de fapt?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma

Sunt cateva modificari relativ mici in PT ul nodului Sebes fata de SF. Procedura e ca mergi la ANPM si ii notifici de modificarile astea. La fel ca pe sectiunea B (nodul Alba Iulia Nord), ANPM ar trebui sa spuna ca nu e necesara revizuirea acordului de mediu si doar sa se completeze documentatia existenta. Problema nu e in lege, ci la ANPM, pe sectiunea B le-a luat vreo 4 luni sa zica ca nu e nevoie de revizuirea AM.

Exista exproprieri suplimentare, anul trecut ar fi trecut in maxim 2 luni, din experienta de anul asta, va dura 6-7 luni.

Ionut

^ Să observăm cel mai important aspect. Avem PT aprobat la nod Sebeș. Conform vrăbiuțelor. :)

Bulwyn

Veste excelenta. Multumim vrabiutelor. Acum hai cu urmatorii pasi :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


andrei0305

Astazi se da H.G. pentru exproprieri pentru amplasamantul suplimentar - lot 1, sectiunea B ( nod alba iulia nord ).  8)

horatiu.cosma


Ionut

Teius-Alba Iulia nord gata în 2018 la Unire? :) Ar fi util?

Bulwyn

Daca nord va fi gata, de ce nu chiar sud? Teoretic e posibil...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


ciprebbe

Si sud poate fi gata, poate vom folosi giratoriul de la Lancram daca rezolva repede si cu lacul :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Nodul Alba Iulia Nord in 16 luni, cu relocari de utilitati, cu deviere DN1, cu ditamai viaductul peste CF ar fi... normalitate, sa zicem asa. Sa speram.