Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tudor

#5145
^
Bretelele existente de la cele doua giratorii pot fi prelungite iar breteaua de la giraoritul din nord sa supratraverseze A10 si eventual chiar si calea ferata asa incat in spatiul ramas sa permita realizarea conexiunii, ca in poza de mai jos.

O varianta partiala ar putea fi macar modificarea conexiunii CJ->SB, si a bretelei de la giratoriul din sud.

Ionut

Va chinuiti sa dati degeaba propuneri pentru nodul A1-A10 acum. Eu stiu ca e aprobat deja de CNADNR. Probleme stiu ca sunt insa in nord, la Alba Iulia.

adi

^^ deci ce e in SF aia va fi in teren?  macar s-au potolit si poate vedem si activitate

vancouver

#5148
Solutia ta Tudor nu este imposibila, dar avem 2 iesiri foarte apropiate una de alta pe A1, spre Sebes/DN1 respectiv spre A10. Greu de semnalizat suficient de bine, ca atare vor fi multi care vor gresi si vor injura. Asta chiar si cu sisteme de navigatie. Apoi tot pe A1 spre vest urmeaza 2 intrari una dupa alta, iarasi posibil, dar periculos. Si nici in sens opus lucrurile nu ar sta mult mai bine.

Una peste alta orientarea in teren ar fi extrem de dificila in orice alta varianta decat cea oficiala. Varianta oficiala este de departe cea mai simpla pentru conducatorii auto.

Singura sansa de a gresi este la iesirea din sensul giratoriu de la nord, spre cele 2 autostrazi. Aici, in ca. 50 de metri, soferii trebuie sa aleaga directia Cluj sau directia Deva. Macar este geografic logic, adica spre Cluj este spre dreapta, spre nord. Dar aceasta intrare va fi folosita 99% de localnici sau oameni care au deseori treaba in zona, care vor invata cum trebuie sa procedeze.

In concluzie e bine ca a ramas asa.

PS. Pentru lamurire la nivel general: intre 2 noduri pe autostrada este bine sa fie minim 2 km. Daca nu sunt, atunci se poate merge pe solutia bretelelor suplimentare de incarcare / descarcare, asa cum se procedeaza la nodurile tip trefla (exemplu A4 / DN3 nod Constanta Vest). Dar la Sebes: una la mana nu este loc pentru bretele de incarcare-descarcare; doi la mana, costul unor bretele este identic cu al unei autostrazi paralele, deci in cazul nostru putem la fel de bine sa facem acea autostrada paralela pe ca. 2 km, ca pret tot acolo se ajunge. Iar claritatea pentru soferi este net superioara cu acea iesire cu 2 km mai devreme.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

A aparut si pe maps lotul 4 din A10.
Cei care se ocupa de editare pot sa modifice traseul DN-ului de la dealul Turda pe noul amplasament (https://www.google.ro/maps/@46.5033675,23.7773383,1815m/data=!3m1!1e3).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

Azi va fi ultima postare legata de lucrarile pe A10. Cel putin atata timp cat aceasta BATAIE DE JOC la adresa noastra (in primul rand al soferilor, dar si al tututor oamenilor din Romania) va continua.
De ce sunt asa vehement? Pentru ca vremea este perfecta pentru lucrari de infrastructura. Dar ce folos???

De ce bataie de joc?
1. In primul rand din cauza lipsei de informare si luare de pozitie oficiala din partea CNADNR si MT. Nu inteleg de ce este asa greu sa se dea un anunt oficial? Nu vorbim de o intarziere de cateva zile (hai saptamani) a lucrarilor. Loturile 3 si 4 trebuiau sa fie gata din 31.03.2016, dar, dupa cum e situatia din teren nici in 31.03.2018 nu stiu daca vom avea ceva. Despre 1 si 2, la fel. Pentru 1 e chiar si mai rau. Au trecut X termene in care trebuia anuntat daca s-au rezolvat disputele sau s-a reziliat contractul.
2. Mai este si bataia de joc a constructorilor. De ce zic asta? Pe lotul 4, conform informatiilor diverse exista si AC pe aproape tot lotul. Dar de lucrat, asa cum ziceam mai sus, lucreaza parca termenul contractual ar fi 2018 si nu depasit de mult. SAU s-a acordat o prelungire la termenul contractual, si ne intoarcem la punctul 1. (PS:daca n-ar fi exemplul UMB de pe Gilau-Nadasel, care, atunci cand au documentele necesare, se mobilizeaza cu adevarat, poate ca nu as fi realizat). (PPS: Chiar si Porr a avut mobilizare la inceput de 2015, cand si eu visam cu ochii deschisi ca acum voi merge pe A10 de la Turda la Aiud)
3. Pentru lotul 3 este full-stop!. Anul trecut se dadea vina pe lipsa AM (care nu permitea sa se dea AC). Parca AM a venit la sfarsit de 2015. Suntem la jumatatea lui 2016 si AC tot NU avem!
4. Pe lot 2 (zic unii) ca se lucreaza. Eu as zice ca sunt departe de o viteza de lucru acceptabila. Si aici AC parca este pe aproape tot lotul. Inteleg ca Aktor nu se grabeste - lotul lor e inutil fara cele adiacente. Dar, la fel, daca nu s-a semnat o extindere de termen, nu exista aceasta scuza. Ei ar trebui sa-si faca treaba, sa livreze lotul lor cat mai rapid, si gata. dar eu banuiesc ca nu se agita, asteapta sa inainteze cu lucrarile la CF din apropiere si abia apoi sa le mute la autostrada.
5. Despre lotul 1 ce sa mai zic.... Aici e totul clar (ma refer la BATAIA DE JOC).

:badday:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Si ca sa pun gaz pe foc lotul 4 e la un pas de reziliere. Nu au exproprierile suplimentare si nu pot intra in forta. Notificarea e ca si redactata.

Si apare discutia facem ca pana acuma si rezolvam AC-ul ulterior, pana in ultima z,i sau stam si actionam doar in litera legii?
In toamna cu asa ceva se va iesi la atac asupra tehnocratilor si a esuarilor repetate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Morosanu

Sa rezilieze tot... Si cei care ati mai ramas faceti-va bagajele. Ca mergem  incet dar sigur tot inapoi.
Politica distruge tot ce atinge.

Silviu

Nu se poate face o solicitare de infomare pulica asupra tuturor loturilor de pe Sebes-Turda?In ce stadiu se afla fiecare atat din punct de vedere al obtinerii AC, cat si al lucrarilor si motivelelor pentru care se intarzie in luarea unor decizii?Asteptam 5 ani dupa Pizzarotti ca sa vina cu o solutie ?

NGC

Quote from: ciprebbe on June 08, 2016, 12:29:14 PM
Si ca sa pun gaz pe foc lotul 4 e la un pas de reziliere. Nu au exproprierile suplimentare si nu pot intra in forta. Notificarea e ca si redactata.

Ba au. :p

http://www.cnadnr.ro/exproprieri/Decizie%20de%20Expr%20396_%2012%2005%202016%20supl%20L4.pdf

In schimb nu au AC pe zonele cu exproprieri suplimentare.

NGC

Quote from: clau on June 08, 2016, 01:48:28 PM
Ce au pazit 7 luni pentru lot 4? E vina celor de acum ca nu sunt expropieri suplimentare! Cine i-a oprit sa expropieze 7 luni... Guvernul trecut a fost dezastru dar nici astia de acum nu sunt mai buni... Daca asa stau lucrurile cu expropierile m-am lamurit...

Aici este decizia si pentru lotul 3, iar mai sus e cea pentru lotul 4.

cutter v-a explicat de cateva ori cum stau lucrurile. Exproprierile suplimentare pentru lot 3 si lot 4 sunt facute, dar nu avem AC.
Trebuie sa intelegeti ca mai sunt niste timpi care trebuie respectati intre anumite etape.

adiarc

Pai e același lucru...tot nu pot lucra
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06

NGC20 si lotul 1?.....ce timpi mai trebuie asteptati? timpul sa treaca si noi sa ne uitam ca prostii cum ne facem de rusine.

dorum


Granata06

Sa fim seriosi....e clar ca Pizzaroti au dat-o bara cand au mers la licitatie si acum nu stiu cum sa se scoata ca sa nu iasa pe minus. Penibil.