News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

rocklee


ovicor

 Cipri, din ce in ce mai profesionist, felicitari, multumim! Te rog sa ma lamuresti tu, sau cei ce cunosc proiectul: in nodul A3/A10, pe sensul spre Sebes, intra, in ordine, 2 benzi dinspre C.Turzii, 1 banda din DN, 2 benzi dinspre Gilau. La mica distanta este un podet, apoi un overpas. Aceste doua " lucrari de arta ", prin sistarea benzii de urgenta, permit intarzierea restrangerii la 2 benzi? Odata cu darea in circulatie a noi tronsoane din A3 spre V si E, va fi tot mai greu.
   Pe podet, sensurile par la fel de late.

ciprebbe

Toate bretelele A3-A10 (4 buc) sunt cu 2 benzi/sens. Doar cele 2 bretele scurte care intra/ies in nodul Turda sunt cu o banda.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovicor

  Cipri, se pare ca intrebarea mea era prea alambicata. Scurt : unde se va restrange la doua benzi A10, sensul spre Sebes ? Cu bretelele e clar !

ciprebbe

Sensul spre Sebes din ce directie? Te referi dupa nod cand se intersecteaza cele 2 bretele de cate 2 benzi/sens?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovicor

Dinspre Turda, evident, dupa benzile Gilau -> Sebes.

ciprebbe

Pune pauza la min7.05. Se vede "din asfalt" pe unde va veni "ingustarea". :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovicor

#7192
Multumesc, asa mi s-a parut si mie, mi se pare foarte scurta distanta in care cele doua benzi dinspre C. Turzii sa poata integra traficul de pe cele trei benzi (una din DN si doua dinspre Gilau)!
  Speram ca de la locul mentionat de tine sa poata continua cu trei benzi pana dupa overpas, prin lipsa benzii de urgenta.

dragos76

În mod similar, nu îmi dau seama cum o să rezolve extinderea la 3 benzi pe A3, pe partea de preselecție înainte de benzile ce se continuă cu A10 (și pe sensul de la Gilău, și cel de la C Turzii). Mai ales că pe acolo sunt și ceva pasaje peste autostradă, și pilele lor cam diminuează plaja de lucru. Dar probabil că pe teren realitatea e mai "blândă" :)

ciprebbe

Se desfiinteaza banda de urgenta facuta de Bechtel si se mai lateste putin :D . E loc suficient.
Nu uitati ca pe bretele va exista limita de viteza.
Cu o semnalizare corespunzatoare eu zic ca acolo nu vor exista probleme. De sus pare intortochiat dar in teren arata chiar bine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovicor

Apropo de semnalizare, daca cei ce intra pe A10 dinspre C. Turzii, inainte si dupa parasirea bretelei, ar avea indicatoare cu "viteza recomandata" mai mare pe banda superioara, acestia ar alege acea banda, facilitand intrarea celorlalti. Similar la toate nodurile. Stiu ca Ionut chiar spunea ca el elibereaza banda1 la noduri, dar montarea unor indicatoare ar determina pe multi sa procedeze astfel .

vancouver

Ovicor, nu vreau sa insist aici, fiind off-topic, dar eliberarea benzii 1 pentru a face loc celor care vin de pe bretele este o mare greseala. Daca vrei sa dezvoltam, scrie despre asta pe topicul de siguranta sau parcare si discutam.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

zorro

#7197
De ieri au inceput lucrul la fundatia celui de-al doilea stilp, pentru relocarea  retelei electrice (ultima) de pe lotul 3;





Pe lotul 4 imediat dupa granita cu lotul 3 au montat stilpii pentru peretii fonoabsorbanti;







Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

voicul

Quote from: zorro on May 09, 2017, 06:13:16 PM
De ieri au inceput lucrul la fundatia celui de-al doilea stilp, pentru relocarea  retelei electrice (ultima) de pe lotul 3;

Pe lotul 4 imediat dupa granita cu lotul 3 au montat stilpii pentru peretii fonoabsorbanti;




Daca nu ar fi acesti pereti, pe cine ar deranja zgomotul de pe autostrada? Nu vad nici o casa si daca este pare deaprte de autostrada.
Intreb pentru ca mi se pare o investitie in plus (presupun ca este mai scump decat instalare de plasa) care nu isi atinge scopul. Si atunci care e rolul?

ciprebbe

Sunt casele din Inoc si hotelul din apropiere de pe DN
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe