News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Europiu

Quote from: TibiV on September 20, 2015, 09:43:15 PM
Exact aceeași poză m-a impresionat şi pe mine, rocklee...
Parcă nici la Mintia nu e aşa rău...

Ditto! Mai in gluma, mai in serios: ai zice ca SF-urile si PT-urile urmaresc cu buna stiinta liniile de inalta tensiune. Poate pentru ca deja sunt pe traseul optim?

Apropos oarecum de A10 (well mai degraba de DN1 Turda-Cluj) si traseul optim am o poveste interesanta istoric. Next time...

@horatiu si @elion: excelent lucrat, ca de obicei, multumiri! Si... aveti grija de voi, sa nu va alegeti cu cucuie numai din cauza unor ...//...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

mihain

puteti detalia un pic ce probleme ati intampinat la intrarea in santier? observ ca ziceati ca ati avut probleme...

alecu26

#3602
Quote from: horatiu.cosma on September 19, 2015, 10:49:23 PM




In aceasta poza se vede modul ""ca la carte"" in care TS abordeaza constructia unui debleu, chiar daca e unul relativ mic.
- consturctie santuri de garda
- inierbare si asteptat vegetatie prima treapta
- depunere sol vegetal urmatoarea treapta
- si doar dupa aia se executa urmatoarele trepte.

asta in contradictie cu abordarile Impregilo-Salini nu doar de pe OS3 dar si de pe LD2. Daca Salini nu baga viteza la santuri si sol vegetal pe Dumbrava-Margina...va fi destul de nasol la primavara. Chiar daca rezultatul final va fi OK, vor avea de pus mult mai mult asflat in ultimile straturi pentru a compensa eventualele denivelari si tasari care apar in timp, chiar si sub traficul de santier sau sub actiunea  factorilor naturali.
Drumurile noastre POATE;

cezar-mario2012

 In aceasta poza latimea autostrazii este foarte mare, presupun ca acolo fac un spatiu de servici.

horatiu.cosma

Mai au de scazut nivelul vreo 7-8 metri, o sa scada si latimea. Ar fi o aroganta sa faci spatiu de serviciu acolo, practic fiecare metru in plus la latimea autostrazii acolo inseamna mii de metri cubi de pamant in plus ce trebuie escavat.

mihain

in partea stanga a pozei va fi parcare...asa e trecut pe proiect.

alecu26

atunci asta chiar e tampenie sa faci spatiu de serviciu intr-o groapa. Nu cred ca e asta motivul.

Probabil mai este inca mult de sapat pana la cota din proiect. Are cineva proiectul din faza de licitatie sa vedem cam cat e de adanc? Oricum ca taluzul debleului este lin...asta e clar. E stil Bechtel. Probabil 1:3.
Drumurile noastre POATE;

Aiud.dan

Da , in acel loc o sa fie parcare pe ambele sensuri,tot pamintul escavat a fost folosit la terasament si nu a trebuit adus din alta parte, maretie prima la fata locului, e avantaj mare pentru TS.

mihain

parcare va fi doar pe partea stanga.Pe partea dreapta parcarea va fi mai jos (in partea din spate a fotografului)

Europiu

Eu ma bazez doar pe informatiile pe care le-ati publicat voi sub acest thread si acolo figureaza cu adevarat un spatiu de servicii.

Ce nu inteleg: este absolut necesar ca acesta sa fie la nivel cu autostrada? Pentru ca, in opinia mea de necunoscator, niste bretele cu aceeasi panta ca cele ale unui nod nu ar fi imposibile. E tampenie mare ce zic? :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

probleme majore cu amplasarea acolo ar fi:
- toata vederea e blocata. Din contra...aceste spatii trebuie gandite in locuri unde poti admira ceva.
- dificultati in asigurarea evacuarii apei.

Ma mir ca Search a putut face asemenea greseala.

Pentru TS...evident e aur curat. Depinde un pic cat de dura e acea roca care apare de la a-2-a treapta incolo...dar e clar ca au impuscat vreo 2-3 iepuri dintr-un foc.
Drumurile noastre POATE;

Aiud.dan

#3611
Nu e roca dura , e o argila de culoare gri si o folosesc pentru terasament  ca si pe aceea de culoare galbena,normal ce e un mare avantaj pentru TS

Eurocopter

Anunt important

In urma pataniei colegului nostru horatiu.cosma, am luat legatura cu persoane din conducerea Tirrena Scavi si am convenit urmatoarea procedura pentru a fotografia din interiorul santierelor:

1. persoanele doritoare sa fotografieze pe santierele TS sunt rugate sa comunice, direct sau prin membrii API, cu 2 zile inainte acest lucru constructorului.
2. odata ce ati primit aprobarea, va veti prezenta in organizarea de santier pentru a semna o condica si a primi un pass, apoi veti putea incepe sesiunea de fotografiat.

Am promisiunea de la constructor ca aprobarile pentru fotografiat se vor da, deci am rugamintea sa respectati si voi legea si implicit normele regulamentului SSM. Toti cei care nu respecta aceasta procedura pe viitor trebuie sa fie constienti ca incalca legea si o fac pe propria raspundere. Constructorul si implicit firma de paza este indreptatita sa ia masuri pentru scoaterea de pe santier a persoanelor neautorizate.

De asemenea, am convenit cu TS sa atraga atentia firmei de paza sa actioneze strict pe perimetrul santierului.

Pe cat posibil va rog sa urmati aceasta procedura si in cazul santierelor derulate de alte firme constructoare. In cazul in care vi se refuza cererea pentru fotografiat, luati legatura cu noi si vom obtine autorizatie de la CNADNR.

horatiu.cosma

Multumim. Ma bucur ca TS e deschisa spre comunicare. Sper sa nu mai avem situatii de acest fel pe santiere.

gdo

Da e bine de stiut..ca pe viitor sa incercam sa obtinem acreditari, cel putin pentru reportaje de amploare, nu pentru doua - trei poze.. (asta ca si o paranteza)

Iar o informatie postata acum catvea zile legata de lotul 2 unde am precizat ca momentan lucreaza doar utilaje de le Aktor, doresc sa o updatez si sa mentionez ca de azi si-au facut aparitia in organizarea de santier mai multe bascule toate a  celor de la Euroconstruct. Acestea au ramas cel mai probabil in organizare datorita vremii ploioase de azi... cel mai probabil acestea vor fi detasate in santier in decursul acestei saptamanii... speram sa vedem cat mai multa msicare si sa ii dea bataie baietii, atata timp cat vreme mai tine...