Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

alecu26

da...ca Aldesa Comsa dupa 1,5 ani de zile...tot nu au fost complet pregatiti sa inceapa lucrarile. Acum sunt. Nu stiu la ce pod se lucreaza...dar se lucreaza.

Poate Zublin a dus a doua masina.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

pe lotul 1 in zona nod lancram ...se vede ceva miscare  ??  :o :)

FRS


horatiu.cosma

Lancram/Sebes, vorbim despre acelasi lucru, adica despre nodul de la intersectia A1 cu A10.

delacroix

Mai baieti nu orice greseala trebuie corectata. Erori precum Turda - Campia Turzii, Sebes - Lancram, Mures - Olt, Chocago -New York, lasati-le asa. Daca aveti ceva interesant de spus puteti adauga si eroarea. Multe informatii trec neobservate fiind "obturate" de asemenea corecturi. Eventual folositi PM.  Mesajul este mai ales pentru cei noi. Va multumesc pentru intelegere.

adyneamtu

Quote from: elion on February 27, 2015, 12:13:12 PM
A reapărut pe Google Maps traseul lotului 3.

Quote from: TibiV on February 27, 2015, 12:43:46 PM
Din pacate DOAR lotul 3...
Sper sa reapara si celelalte, sunt foarte utile...
UPDATE
A aparut si capatul dinspre Turda al Lotului 4, dar nu intreg nodul ci numai legatura pe directia Sebes-Turd-Campia Turzii.
Partea pe sensul Sebes-Turda-Cluj lipseste... Poate nu mai sunt siguri care va fi configuratia nodului... :)
Am facut eu editarile necesare la atributul stării de constructie din Planificat in Început pt ca traseul autostrazi sa fie vizibil la un zoom mai mare. Poate vă va ajuta la drumețiile viitoare.
Eu nu sunt sigur de configuratia nodului de la Turda. Care e varianta finala si oficiala ? La nodul Sebes s-a modificat ceva, sau ramane cum e in proiect ?

ciprebbe

Asta e var finala de la Turda



La Sebes inca se discuta, nu e aprobat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adyneamtu

Mersi pentru informatii. Am mai vazut randarea asta, dar fara un plan din proiect, e foarte greu sa desenez traseul cu acuratețe.
Proiectantul nu l-a facut public, o anexa ceva la proiect ?


vancouver

Aparent arata bine varianta finala. Dar pentru soferi pe unele directii va fi o catastrofa. Exemple:
- sofer vine pe A3 de la Gilau si vrea sa iasa spre Turda. Daca greseste si alege prima iesire si nu a doua - ghinion, trebuie sa mai faca un ocol pe A10 pana la primul nod, apoi sa intoarca acolo, apoi cand revine sa faca bine sa nu mai greseasca iara...
- sofer vine din Turda si vrea sa intre pe A1 spre Sebes. Daca se incurca in zona de despartire a intrarilor A3 / A10, atunci o va lua pe A3 pana la Campia Turzii...

Acest lucru se va intampla MAI ALES daca panourile vor fi incarcate cu MULTE DESTINATII sau cu aiureli, gen Bucuresti sau Brasov (si A10 indirect si A3 ajung la Bucuresti + Brasov, asa ca nu ajuta asa o aberatie la selectia autostrazii corecte pentru cei care ies din Turda si intra pe autostrada). Acolo trebuie 1 (una bucata) destinatie pe fiecare directie, si anume SEBES, respectiv TG. MURES.

Iar la iesirea de pe A3 cu cele 2 iesiri in cascada: A10 - SEBES ; DN1 - TURDA ; A3 - TG. MURES. Atât. Dar tare ma tem ca o sa apara A10 - Sebes / Alba Iulia, DN1 - Bors / Bucuresti si inainte pe A3 Campia Turzii / Tg. Mures / Brasov / Bucuresti.....
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: adyneamtu on February 27, 2015, 06:19:17 PM
Mersi pentru informatii. Am mai vazut randarea asta, dar fara un plan din proiect, e foarte greu sa desenez traseul cu acuratețe.
Proiectantul nu l-a facut public, o anexa ceva la proiect ?

@adyneamtu, noul plan al nodului a fost descoperit de colegul nostru ccado pe 30 octombrie aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg58148#msg58148

Sunt dintr-un articol de cand Porr a anuntat public inceperea lucrarilor si a prezentat planurile pe panouri mari chiar la fata locului...
Articolul este de pe citynews
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Dacă-mi permiteți, eu nu văd potențiale probleme la nodul A3-A10, dacă viteza de deplasare în pot va fi restricționată la max. 50km/h, pentru a permite șoferilor orientarea cu ușurință și fără presoine, iar la restricție vor fi adăugate indicatoare de dimensiuni generoase, care vor da mura în gură direcțiile de mers.
Vezi spre exemplu nodul N7-M50 din Dublin, dar și alte exemple din Irlanda

horatiu.cosma

S-a mai spus si o mai spun, aceasta varianta de nod favorizeaza clar variantele Gilau-Sebes si Sebes-Gilau, care sa fim seriosi, vor reprezenta 80% din traficul din nod. In orice configuratie unele directii au de suferit si altele sunt avantajate, eu sunt foarte multumit ca au fost avantajate cele mai importante.

alexV

hotnews au o harta interactiva cu traseele de autostrazi, utila cand or mai disparea trasee din google maps.

e destul de precisa dar va rog nu cautati nod in papura la harta, sau reply-uri in cascada. 10x!

http://hotnews.maps.arcgis.com/home/webmap/viewer.html?webmap=76720bcf402049c8a8c6104762aceffc&extent=20.9305,43.989,29.0439,47.1974

TibiV

Quote from: alexV on February 27, 2015, 11:16:09 PM

...va rog nu cautati nod in papura la harta...

In nici un caz, chiar dacă nodul A10-A3 de la Turda este in varianta initială, nu cea pe care o face Porr acum...

Este f.bine  si aşa !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: RaduC on February 27, 2015, 08:37:32 PM
Dacă-mi permiteți, eu nu văd potențiale probleme la nodul A3-A10, dacă viteza de deplasare în pot va fi restricționată la max. 50km/h, pentru a permite șoferilor orientarea cu ușurință și fără presoine, iar la restricție vor fi adăugate indicatoare de dimensiuni generoase, care vor da mura în gură direcțiile de mers.
Vezi spre exemplu nodul N7-M50 din Dublin, dar și alte exemple din Irlanda

SIGUR vor fi probleme.

Cat despre restrictii de viteza: pe iesirea din Turda (adica de pe DN1 spre autostrazi) se vine dintr-o curba stransa automat cu max. 50, DAR apoi in ca. 100-150 m (adica in 6-9 secunde) trebuie citite panourile, INTELESE, si LUATA DECIZIA. Imposibil pentru cineva care nu stie foarte bine geografie si reteaua de autostrazi. GARANTEZ ca vor avea loc si tamponari usoare acolo, chiar daca traficul va fi extrem de redus.

In schimb LA IESIREA DE PE AUTOSTRADA A3, NU SE POATE PUNE RESTRICTIE. Ar insemna restrictie inclusiv pentru traficul de pe autostrada (cel mult la 100, dar in nici un caz la 50). De asemenea nu se poate largi autostrada cu o banda pentru preselectie, datorita pasajului DN1 peste aceasta. Asadar aici avem 250-300m pentru decizia finala, dar se adauga panourile instalate cu 2km, resp. 1km inainte. Aici se vor incurca mai mult cei care se vor bloca / panica sau daca 2-3 din masina isi dau cu parerea si-l incurca pe sofer. Sau daca exista un sistem de navigatie cu harta invechita, care nu tine cont de noua configuratie, iar soferul care se bazeaza pe navigatie va avea o problema.


As da un exemplu: o situatie similara este pe A1, prima iesire dupa ce A1 iese din Bucuresti. Acolo se poate iesi spre centura sau spre centrul comercial Carrefour. Am incurcat si gresit de vreo 2 ori la inceput, apoi am invatat sa fiu mai atent, iar cei de la Carrefour au pus ei un indicator suplimentar mic - cheia rezolvarii pentru mine. Ceea ce arata ca nu am fost nici pe departe singurul "gresitor". Acolo insa redresarea inseamna un ocol de max 1km. Pe A3 / A10 / DN1 la Turda va fi altceva...

Un alt punct asemanator este la intrarea in Viena, venind pe A23 din vest. Acum, dupa finalizarea S1 tangenta sud, e mai bine, dar tot vad destui care o bâlbâie. Si acolo este 80km/h, cu presemnalizare excelenta si semna incl. pe carosabil. Dar mai demult, cand S1 nu era, multi ratau iesirea corecta spre Budapesta, eu inclusiv o data, desi anterior trecusem bine si credeam ca stiu. SI ERAM ATENT DE FIECARE DATA.

Am circulat mult (sute de mii de km) si pe autostrazile din Germania si Franta, si de cate ori exista astfel de cazuri complexe SE GRESESTE. Ma credeti sau nu, asa va fi. Daca vreti neaparat sa dati cu capul de pereti si o tineti sus si tare ca nu o sa doara - bravo. Spor la lovire.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.