Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

elion

Între Aiud şi Ciumbrud, la intrrsecţia cu DJ 107E au adus fier-beton, de asemenea au apărut mai multe utilaje.

adiarc

Mulțumim...f utile informațiile tale...poate pe viitor pui si poze  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Cipri, din configuratia viitorilor piloti forati, nu tiai dat cumva seama care varianta de nod o executa?

ciprebbe

Acu sap dupa planuri, e ciudat de aproape de nod Turda unde se executa supratraversarea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#2134

click pentru dimensiunea completa

Se foreaza exact cum e in imagine supratraversarea dupa nodul Turda(prin spate la Kaufland) , si sunt decalate (in unghi) zonele pt culee.

Asa se va finaliza! Confirmare sursa sigura!

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Oare care e ratiunea pentru faptul ca dinspre A10 spre Gilau se desprinde ramura respectiva asa de repede, si o sa faca astfel o supratraversare in plus imediat dupa desprindere inainte de trecerea peste A3, doar daca nu cumva trebuie sa proiecteze acea ramura la o anumita viteza minima...?

luc

#2136
Tot legat de noduri, de data asta legatura cu A1, am pus mai jos un articol din ziarul local Unirea, 16 febr; din pacate nu am gasit varianta online. In esenta constructorul Pizzarotti vrea o reconfigurare a nodului de legatura in zona Sebes, invocand suprafata mare pt exproprieri (?!).  Implicarea politicului nu suna bine...

alecu26

vezi sa nu!!! De aia sunt asa stricti europeni. NU SE ACCEPTA.

Ca nu cumva in spatele la cateva vorbe mestesugite si chestii gen noi facem proiectarea (Gratis, cadou...ca in reclama tot cu un italian), se mai salveaza vreo 40 de hectare la expropieri, e mai fluida circulatia....sa se ascunda tot felul de calcule.

Daca le-a mers lui Porr (care sincer impresia mea e ca costa chiar mai mult) nu inseamna ca merge si aici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Aiud.dan

#2138
Astazi am trecut pe Dj107E,se lucra la asamblarea unor armaturi,la montarea unor semne pentru devierea circulatiei,au facut un drum de deviere la Dj107E pentru a putea construii pasajul peste acest drum, dupa cum am vazut armaturile se pare ca acel pasaj peste Dj107E o sa fie turnat monobloc,,un escavator lucra la saparea fundatiei, utilitatile au fost deviate,poze nu am facut,nu am putut opri masina in acel loc, era plin de constructori de la TS,pe varianta  de masini mari din Aiud , zilnic cara masinile de la TS.piatra la autostrada de la o cariera de linga Teius.pe lotul 3 e activitate destul de intensa.la podul peste Mures de la Gambas se lucreaza cu doua foreze.

AiudA10

#2139
Confirm spusele lui Aiud.Dan se lucreaza sustinut pe tot lotul mai putin la al 2 lea pod peste mures din zona Miraslau

AiudA10

Cam asa arata zona de langa DJ107E




ispy

Proteste la podul vechi de la Gambas...........

horatiu.cosma


adiarc

aceasi intersectie cu DJ Aiud-CIumbrud...devierea este finalizata...probabil vor devia pe acolo in scurt timp









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

WTF e acea armatura? se vor face ceva barete? adica o fundatie indirecta sub forma de pereti? Sau este armatura deja prefabricata pentru a fi incorporata in fundatii/elevatii?

Rin Tin Tin, daca esti in zona ne poti ajuta?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).