Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dragos_R

Ce bine ar fi daca numai acest lucru ar fi singurul pe care nu l-am intelege din cele 2 santiere !!!

zuma80

#19291
Sunt foarte multe puncte de rezolvat pentru a spera intr-o deschidere anul asta.
Insirui asa:
1. Sebes supratraversarea A1
2. Sebes apeduct
3. Lancram apeduct si subtraversare
4. Oarda + pod Mures - terasament
5. Alba sud conexiune
6. Alba nord (tot nodul) nu este numic finalizat acolo
7. Santimbru pasaj
8. Oiejdea supratraversare DN
9. Teius supratraversare DN14B (pasajul unde au cazut grinzile cu UN AN IN URMA)

Astea sunt zonele mari + intreg traseul de finalizat.
Pentru A6!

elphax

zuma ai dreptate, am uitat ca inainte de nod Teius sunt inca 2 supratraversari unde nu se misca nimic. deci zero sanse sa vedem trafic dincolo de Alba Nord. punctele 7,8 si 9 prin 2021

deci deschideri partiale la Sebes si Alba Nord sunt tot ce putem spera mai mult pt anul acesta. de la 1 la 6 se pot face in 5 luni

pest1969

Alin oare nu reuseste sa obtina ceva detalii legate de planificarile lor, de la vreun sefulet care e pe teren?

carutasul

Nimic din cele de mai sus nu e imposibil anul ăsta. Din păcate, pe măsură ce trece timpul și ei nu  fac nimic este tot mai greu și mai puțin de crezut, dar în continuare nu e imposibil. Asta e, vom vedea...

voicul

Vom vedea cum trece anul ... e mai corect.
Uitati ca mai trebuie sa vrea si Pizza si CNAIR sa deschida.

Cand ati auzit ultima data autoritatile vorbind de o deschidere partiala?

Ionut

API pe Facebook

Mare minune! După aproape 6 (șase) ani de la semnarea contractului lotului 1 din #AutostradaA10 Sebeș-Turda, s-a intrat în linie dreaptă cu relocarea stâlpilor de înaltă tensiune la nodul rutier Alba Iulia Nord!

În scurt timp vom scăpa de acest blocaj interminabil, iar antreprenorul general va putea să termine ultimele pile ale pasajului peste calea ferată și instalarea tablierului metalic.

Din păcate, nu este suficient. Ritmul de lucru al celor de la Pizzarotti este în continuare extrem de redus. Ba chiar în zona Oarda i-a lovit "blestemul meșterului Manole", fiind nevoiți să demoleze o parte din zidul armat din cauza execuției deficitare.

La Sebeș, pilele podului principal nu sunt gata, grinzile de beton nu sunt ridicate și sunt ZERO șanse pentru finalizarea nodului în 2020.

Solicităm încă o dată (o facem din 2018!) responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și ai constructorului să deschidă parțial autostrada cât mai rapid în acest an pe aproximativ 8 din cei 17 km ai tronsonului, între nodurile Alba Iulia Sud și Sebeș (pe bretelele scurte), degrevând un DN1 extrem de aglomerat!

alexV

Avem confirmare ca Retter a reinceput lucrul la pilotii forati de la traversarea CF


Si Somaco produc zilele astea grinzi pentru Aktor, pentru cele 3 structuri care nu sunt la Retter.


Duta C

Ce chestiune...astia 2 s-au batut ca proiectul respectiv sa iasa extraordinar de bine.....cred ???

horatiu.cosma

Au făcut concurs de cine lucrează mai mult și nu au putut departaja câștigătorul  :lol:.

adiarc

astazi am trecut prin zona

1. la intrare in Lancram dinspre Sebes la pile...zero actiune,inclusiv la pila de langa DN ,care este sublima,dar lipseste cu desavarsire,inclusiv pilotii forati

2. la Lancram langa Lukoil ,sub pasaj din fosta zona cu maci...ceva f.f anemic...cateva basculante care nu pot face diferenta.

3. la conexiunea din giratoriul cu centura AB - zero actiune

totul pe o vreme ceas

asa ca eu sunt rezervat chiar si cu 2021....2020....sub nici o forma
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

klax187

Pentru constructia pilei care lipseste langa DN, este suficient loc de lucru? Mie imi pare (din filmari) ca e foarte aproape de drum pt a o ridica in siguranta.
Oare nu e necesara o autorizatie de la administrator/politie pentru inceperea lucrarilor? Sau mai rau, de o deviete?

dragos76

"cei doi s-au certat și apoi s-au luat la bătaie din cauza unor neînțelegeri privind modul de executare al unei lucrări."

Dacă o citeam asta acum vreo 2-3 luni ziceam că e știre din TImes New Roman. :)

cristi5

#19304
Eu cred ca cea mai buna solutie ar fi ca Pizza sa termine bretelele scurte la nodul Sebes apoi sa uite de nodul Sebes si sa mute microbuzul pe restul lotului, mai ales la Alba Nord.

Bretelele de viteza ale nodului Sebes sunt un lux: tot traficul trece actualmente prin cele 2 giratii si sunt suficiente. Atat timp cat ST1 e pus in valoare in 2020 pe bretelele scurte, bretelele de viteza se pot deschide si in 2021, 2022 sau cat vor ei sa o lalaie.