Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

luc

2019? NU!

Supoziția era ca termină Aktor tot lotul (sf de 20-20?) si italienii nu termina Alba Nord (greu de crezut). Astfel din Nod Teiuș și până la limita cu L1 ar fi un frumos muzeu..

Ionut

Pai sa stiti ca s-ar putea sa se sincronizeze. Pizzarii pot termina in iunie 2020 nodul Alba Nord (mai ales daca se focalizeaza putin) si Aktorii pot termina pana la Teius tot in iunie 2020 (mai ales daca, la fel, se focalizeaza putin). Daca si cu parca... daca vor, daca se concentreaza, daca rezolva si cu utilitatile... daca CNAIR plateste.... cam multi de daca. Dar e posibil!

Si pentru asta vom face presiune. (Adica API.)

Ce, nu vi se pare fezabil?

carutasul

E foarte fezabil. Pizzaro, cu stilul lor, par totuși că au un project management (adaptat la resursele lor) deși la prima vedere ai zice că lucrează haotic, dar uite că în final pare că au înaintat un pic. De la giratoriu spre Alba par că nu mai au nimic esențial de făcut până la nod.

alinuttt

#15573
Ar fi frumoasă o filmare cu întreg lotul când se și lucrează, ca să ne putem face o idee despre șansele pentru 2020.

mariusj

Având in vedere an electoral( locale plus parlamentare) vor fi fortati sa termine, plus daca societatea civila face presiune.

Cetatean

Din informație sigura, Pizza o sa bage vreo 7 km de stabilizat în vara-toamna asta. Bănuiesc ca în zona Sebeș.
La cum arata Aktor acuma, printr-o minune o sa termine la anu.
La terasamente mai au mult și dacă nu reușesc anul asta sa toarne asfalt, nu au cum sa toarne tot lotul în 7-8 luni.
Plus ca ce-i pe margine arata jalnic.

În alta ordine de idei, deși s-au mărit salariile în construcții, încă se simte lipsa forței de munca calificata și asta se vede la calitatea lucrărilor.

paulmare

e cum a zis dl Cuc, pizzaro mai are un pic la terasamente, si e aproape gata

alecu26

@dojaalex: la fel ca la medici...si in construcții...nu se intoarce nimeni. Momentan singura alternativa viabila in constructii sunt vietnamezii. La 3000 ron brut manaca jar pe santiere. Doar tre sa invete patronii romani sa nu-si bata joc de ei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cetatean

@alecu26
Cei care toarnă stabilizat pe Pizza, au în eșalon vreo 4 vietnamezi și vreo 4 din Sri Lanka. Plus 7-8 romanache.
Am lucrat cu vietnamezi. Din păcate și cu ei sunt 2-3 probleme. Au fost tratați foarte bine, cazare, masa, diurna, tot ce trebe, ca la carte. Nu și-a bătut nimeni joc de ei, gen ce am auzit ca s-a întâmplat prin București.
- in schimb când ii duceam pe șantier se strângeau romanii ca la circ.
- bariera de comunicare
- s-au dat repede după romani, adică tras mâță de coada
- au 'fugit' mulți în Germania
- nu tolerează prea bine frigul
- nu ii poți compara ca și rezistenta la munca cu 'ai nostri' ai seriosi
- penibil ca tre' sa aducem muncitori de la jdemii de km și plătim ajutoare sociale la unii tineri, apți de munca dar needucați...
Scuze de offtopic.

Stefan01

#15579
Urmeaza un fotoreportaj de le lotul 1. Astazi si maine voi posta pozele. Fiti pe receptie. :)
Cu multumiri sursei !

Pozele sunt de la Sebes spre Turda

Locul unde produc grinzile de beton


Grinzi de beton


Viitoare culee la raul Sebes




Pile




Viitoarea banda ce face legatura intre A10 si A1 pe sensul Sibiu - Turda si Turda - Sibiu - vedere spre Sibiu


Aici au ceva agregat de pus in opera


Banda (doar cea cu asfalt) ce face legatura intre DN1 si A10 pe sensul Sebes - Turda




Utilaje


Banda ce face legatura intre A10 si DN1 - sensul Turda - Sebes






Vedere cu A1 spre Deva

Stefan01

Viitoare structura
Captura din filmarea aeriana a celor de la Ziarul Unirea


Poza de la sol


Viitoarea banda ce leaga A10 de A1 pe sensul Deva - Turda - vedere spre Deva


Cu zoom


Vederi cu banda mentionata anterior (cea din partea stanga) si banda ce face legatura intre A10 si A1 pe sensul Turda - Deva (cea din partea dreapta)




Unul din stalpii de IT (inalta tensiune) relocati


Vedere cu bifurcatia celor doua bretele mentionate anterior - vedere spre Sebes


Surpriza frumoasa - au inceput sa monteze stalpii pentru iluminat - in departare se vede podul de la Calea Vacii - vedere spre Turda


Avem stabilizat cu emulsie la podul de la calea Vacii - vederi spre Turda



Stefan01

Poze de la intersectia A10 cu DN 1 - zona Lancram
Imagine generala - captura din filmarea celor de la Ziarul Unirea


Relocarea magistralei de apa




Viitorul pod (parte din DN1) peste A10










Continuam spre podul de la raul Sebes - vedere spre Turda


Vedere spre Sebes


Au montat parapete


Avem strat de asfalt pe banda de la Sebes spre Turda, intre intersectia dintre A10 cu DN1 (zona Lancram) si pana aproape de podul peste raul sebes - vedere spre Sebes


Vedere spre Turda


Au montat stalpii pentru iluminat la podul peste raul raul Sebes




Podul peste raul Sebes - vedere spre Sebes


Post de transformare in zona parcarii de scurta durata


Stalpi de iluminat in zona mentionata anterior



Stefan01

Primul pod din zona Oarda cum se circula de la Sebes spre Turda -  vedere spre Turda




















Al doilea pod din zona Oarda cum se circula de la Sebes spre Turda -  vedere de la sol spre Turda


Restul pozelor vor veni maine. Multumesc sursei.  :cheers:

voicul

Ce stil de lucru: nu au pus izolat podurile, dar pun stalpii de iluminat. Bine ca totusi misca cate ceva.

Europiu

Stefan01, mulțumiri ție și sursei. :cheers:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).