Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

#1080
Nu cunosc istoricul firmei Pizzaroti,dar nu cred ca trebuie judecat dupa ce s-a facut pe A3.Alta sursa de finantare, probleme diferite (si  statul a lalaito mult....in fine) Nu stiu daca are legatura A10 cu ce spun, dar am o cunostinta ce lucreaza la Pomponio Simeria Veche ce ii spunea tatalui meu ca nu prea mai au de munca si ca se roaga sa prinda acum un contract pt o constructie de infrastructura. Poate e vb de Sebes Turda (dar cred ca Alba are sediu Pomponio acolo) sau poate e vb de rebilitatrea CF?

dr4qul4

LOT 1
1:Corsan Corviam - Selina - Louis Berger - 457.310.773,00
2:Pa-Co international - Carena               - 523.007.256.33
3:Impregilo - Salini -                   - 539.488.704,94
4:Impresa Pizzarotti - Pomponio             - 541.739.137,27
5:ALTII                                - 552.890.671,47
6:Strabag - Straco                          - 594.625.718,42
7:Tirena Scavi - Condotte       - 604.717.699,66
8:OHL - Tancrad             - 618.213.904,00
9:Max Boegl - Astaldi          - 657.739.258,70

in afara de Impregilo, nu vad sa mai conteste cineva. Restul au facut-o deja, daca au vrut.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nicolaem

aici e istoricul Pizzarotti vs CNADNR
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000312164&id_inst=2

intamplator am gasit si asta : http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000536490&id_inst=2
oare sa aibe legatura cu lotul 1?

Avand in vedere conflictul recent imbecilo - CNADNR, cred ca ei vor contesta absolut tot ce e posibil ... ne asteapta o toamna lunga din pacate

alexV

Deci compania Impregilo e desemnată câștigătoare pe Lot1 Sebes-Turda; una din cerințe era să mai fi construit autostrăzi in Ro. Impregilo spune in ofertă că a făcut faimosul Lot3 Orăștie-Sibiu, care nu e gata nici acum la 1 an și 3 luni după termen. Pizzarotti contestă fix chestiunea asta, și li se dă dreptate.   :) Dacă lucrurile rămân așa, putem spune că Impregilo și-au facut-o cu mâna lor.

alecu26

Strabag ar putea castiga calificarea lui Pizzaroti...dar care oricum va fi contestata de Impregilo.

Pentru ca, am impresia ce s-a judecat pana acum a fost admisabilitatea ofertei lui Impregilo..care s-a dovedit in final si in justitie inadmisibila

Imbecilo (ca si-au confirmat numele) ca dovada a experientei anterioare in proiectare au adus exact lotul 3...a carui proiect a avut taspe variante care nu au prea stat in picioare si oricum nu au fost puse in opera. Deci doar ca la un moment dat CNADNR a aprobat prin CTE acel proiect....nu prea se constitutie experienta anterioara.

Experienta anterioara se consitutie cand ai proces verbal la terminarea lucrarilor, care in caz de proiect design&build....e cand se gata lucrarile, facut si pt partea de proiectare.

:))) Dumnezeule ce Imbecili. Si cu atat mai mult cu cat sunt un gigant si gaseau proiecte in toata lumea pe toate gardurile cu care sa indeplineasca conditiile de precalificare...iar dupa aia faceua oricum proiectul cu cine vroiau ei.

Of, of domnul Stratan in acest caz i-a sfatuit foarte rau, si pe langa toti bani pierduti pe lotul 3 care CNADNR le-a dat cu flit...au pierdut si aici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

eu am impresia ca aceasta decizie este un semnal clar: GATA cu combinațiile.

asa a pățit-o si Selina.


dar nu vad de ce ar castiga Stabag. Oferta lui Pizarotti nu a fost contestata deloc? Oricum, Imbecilio acum pot contesta cat vor, nu mai pot castiga acest lot.
La fel si locurile 1 si 2.

Cred insa ca Pizarotti va ramane castigator; daca ii gasea CNADNR-ul pana acum cu vreo buba, ii descalifica si pe ei.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Avem asa:

Se mentine decizia CNSC nr 394/36/C9/5721/5732/5734/3/5/8/9/21/26/27/07.02.2014

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie_394.pdf

iar instanta a dat solutia asta:

QuoteAdmite în parte plângerea formulată de petenta Impresa Pizzarotti & C SPA lider al Asocierii Impresa Pizzarotti & SpA – SC Pomponio Construcţii SRL împotriva deciziei CNSC nr. 394/36/C9/5721/5732/5734/3/5/8/9/21/26/27/07.02.2014. Modifică în parte decizia CNSC contestată, în sensul că: Admite în parte contestaţia formulată de petenta Impresa Pizzarotti & C SPA lider al Asocierii Impresa Pizzarotti & SpA – SC Pomponio Construcţii SRL. Anulează în parte raportul procedurii şi actele subsecvente, inclusiv adresa CNADNR nr. 92/87514/23.12.2013, în privinţa Lot 1, dispunând reevaluarea ofertei intimatei Salini Impergilo SpA prin prisma Cerinţei 1 de la pct. III.2.3) – Capacitate tehnică din fişa de date raportat la avizele CNADNR SA – CTE nr. 4307/2013, nr. 4323/2013 şi nr. 4338/2013 şi certificatul privind experienţa antreprenorului/prestatorului Impregilo SpA nr. 58615/2013 emis de CNADNR SA şi potrivit considerentelor deciziei de faţă. Respinge în rest plângerea ca nefondată şi, pe cale de consecinţă


Am impresia ca aici jocul e in 2   adica intre  Pizzarotti  si Impregilo.....restul competitorilor nu mai au ce contesta dupa decizia CAB.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: florin74 on April 25, 2014, 11:24:35 PM
CNADNR trebuie sa reanalizeze oferta Impregilo - doar documentele referitoare la experienta privind proiectarea- sa emita un nou raport al procedurii si sa trimita noi comunicari. Paradoxul este ca trebuie sa-si reanalizeze niste documente emise tot de ei. O sa vedem la CNSC peste vreo 2 saptamani rezultatul

Deci joc in doi pe lot 1...altii nu mai au ce cauta aici.
Ori e unu ori celalalt.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Imi place mult semnalul care se da
intradevar , alecu , cat de cretin sa vii , sa aduci ca exemplu un lot neterminat cu 100 de modificari de proiect , etc , etc
chiar ca si-au facut-o...jocco del mano...nu gluma   :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Intre Pizzaroti si Impregilo se joaca, altcineva nu mai  poate fi desemnat castigator.
Problema nu este experienta in autostrazi, ci la proiectare, unde Impregillo a venit cu lot 3 sIBIU oRASTIE iar dovada a fost 3 CTE sau cum le zice de la CNADNR. Pizarotii a avut castig de cauza la CAB pe chestiunea asta, daca este adevarat ce se sugereaza inseamna ca CNADNR a descalificat pe Impregilo, iar Pizarotii este primul.
Stati sa vedeti balci de acum incolo, daca ne prinde sfarsitul anului cu contract inseamna ca suntem norocosi.
Mai interesant mi se pare lot 2, acolo o sa fie lupta crancena intre consortiu, AKTOR, si STRABAG.

Oricum daca castiga Pizzaroti si AKTOR, sper sa se miste mai repede si cu lucrarile la CFR, ca sa mute utilajele la autostrada.



adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Sa presupunem 10 iulie decizie CNSC, pana 1 august actiune CAB, vacanta judecatoreasca, septembrie termen, octombrie noiembrie solutie finala, decembrie contract. Asta daca PERDANTUL nu mai face contestatie in anulare sau cum ii spune.
Si daca cumva CAB intoarce noua decizie a CNADNR sa vezi atunci circ adevarat.

trifuhoria

Azi dimineata am venit de la Cluj la Sebes. Nimik nou pe lotul 4, doar ca sunt mult mai multe si mai dese gropile pt descarcare...unele la cativa metri de celelalte...SA fi gasit ceva oare?
La 7 am nu se lucra.

alecu26

sigur acolo trebuie sa fie.

Imi amintesc centura Cta, unde in jurul  orasului (de fapt in jurul Tomis-ului) era plin de acele Vila.

Bechtel din ce s-a auzit nu a gasit foarte multe...dar practic autostrada va trece exact pe unde a trecut vechea legatura intre Sarmizegetusa si Turda si Cluj.  Nu prea cred ca ""apia"" trecea pe altudundeva. Si ca si acum...si atunci pe langa drumuri principale se desfasurau tot felul de activitati.

Si va dati seama...la asa program de lucrari...sunt super interesati sa gaseasca orice, doar doar sa mai primeasca o gura de oxigen.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Zona Turda-Sebes-Orastie este plina de mostenirile lasate de daci. Sigur vor gasi ceva pe Sebes-Turda, as fi foarte surprins sa nu gaseasca nimic. Dar oricum nu vor gasi PESTE TOT, se pot apuca de lucrari, pot decoperta, pot fora piloti, lucra la structuri pe unde nu sunt descarcari arheologice. Teoretic, impactul ar trebui sa fie minim, spre zero (impactul asupra termenului de finalizare a autostrazii). TEORETIC.