Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

alecu26

inca se lucreaza la proiectare...stati linistiti.

se aud unele detalii, chestii...dar mai e mult pana departe.

Foarte clar ca se incepe va fi atunci cand vom vedea primii piloti forati si primele utilaje pentru ei in santier.

Fiind vorba de Porr, as zice ca vor merge probabil cu Bauer....sau de ce nu chiar cu Zublin.

Pacat ca nu avem ceva insideri in CNADNR sa stim cand le va fi aprobat proiectul in CTE.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


trifuhoria

#1067
La Kaufland Turda se pare ca se lucreaza la o alta intrare


Au asternut strat nou spre Unirea






De la Turda pana la Unirea gropile pt descarcarile arheologice sunt prezente din 50-50 m



































foto hochladen

Dupa Unirea (decea) pana la Aiud traseul merge destul de departe de DN..deci nu stim ce e pe acolo
Saptamana viitoare merg iar de la Sebes la Cluj...daca se modifica ceva va tin la curent.

Redox


Al Hagwalah

Quote from: nenea_hartia on June 25, 2014, 10:44:02 PM
^ Așa au făcut Porr și la Arad și totuși au terminat. Ba chiar au terminat cu totul (noduri+ITS funcțional). ;)

Da si nu, acolo la turnare au avut echipele lor si trageau de ei la greu. Pana a adormit finisoristul intr-o seara pe utilaj .... Statia de asfalt au avut-o pe cea de la Vladimirescu in schimb aici nu inteleg de ce nu o aud pe aceea si cauta subcontractor ....

rin tin tin

Quote from: cutter on June 23, 2014, 08:35:39 PM
Revin și eu la pct 2 (avansuri).

S-au plătit avansurile pe 20 iunie!

Astfel:
- către Tirrena Scavi pentru lotul 3 (78 mil lei)
- către Porr pentru lotul 4 (87 mil lei)

Aveti grija cu rogop: au fost numai inregistrate in data de 20 iunie. De acolo pina la plata, calea este destul de lunga. In primul rand tb ceruti bani la finantelor (pt luna urmat.) si  apoi tb sa intra in cont la transp, si  in the end la constructor.
Procesul are nevoie de 1 - 1,5 luni (daca sunt bani.....)

Ionut

Ma bucur sa vad asemenea interes pentru A10, ma bucur ca sunteti multi pe receptie. Horia, merci de poze! :cheers:
Din experienta de pe alte loturi avem sanse mari sa vedem miscare mai serioasa in teren in august sau inceput de septembrie. Nu?

alecu26

ce v-am spus ca Porr o sa-i ajunga din urma pe Impregilo si poate chiar si pe Teloxim-Aldesa???

cred ca in maxim 2-3 saptamani chiar ii vor ajunge (Impregilo pana la urma nu am inteles sigur...au inceput sau nu decopertarile...sau au doar ceva facut la organizare?)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

infraAdi_ro

Porr bau se mobilizeaza pentru a incepe in toamna lucrarile efective la autostrada,deja cauta subcontractori,descarcarile arheologice sunt in lucru,prospectiunile geologice la fel deci numa bine pe toamna vor demara in forta......acuma se lucreaza la organizarea de santier,manager,ingineri,echipe topo....si proiectare bineinteles.La fel si sectorul Tirena Scavi......deci in maxim 2 ani cred ca va fi gata aceste 2 tronsoane,pacat de celalalte 2 care inca nu stim ce se va face cu ele.....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

stangabriel

E o surpriza placuta aceasta autostrada,avand in vedere timpul acordat si faptul ca leaga A3 de A1. O singura data am mers intre Sebes si Turda si a fost destul de aglomerat.

"Fazarea" lucrarilor se pare ca deja este acceptata de autoritati si constructori,nu se mai grabesc parca. Sper sa nu rateze si acest element,sa ajungem sa platim tot.

Indiferent daca Targul Mures-Turda e gata sau nu,ce credeti, traficul se va muta pe Turda-Sebes,mai departe pe A1 spre V Europei? In detrimentul DN1 Cluj-Oradea? Oricum asta daca si Lugoj 2,3,4 vor fi gata.

rin tin tin

Quote from: alecu26 on June 27, 2014, 10:23:26 AM
ce v-am spus ca Porr o sa-i ajunga din urma pe Impregilo si poate chiar si pe Teloxim-Aldesa???

cred ca in maxim 2-3 saptamani chiar ii vor ajunge (Impregilo pana la urma nu am inteles sigur...au inceput sau nu decopertarile...sau au doar ceva facut la organizare?)

Lot1 a fost awarded to pizzarotti pomponio in urma reevaluare cnadnr. Acum urmeaza sigur contestatie impregilo...

alecu26

#1076
nu prea. Bosch deja s-a plans ca nu vrea sa faca acest ocol. Pentru un TIR mai ales, care oricum nu merge mai mult de 100 pe autostrada, un DN foarte bun....va fi la fel de bun...si atunci cu cat mai scurt cu atat mai bine.

Pe langa distanta, pentru TIR-uri ar mai fi interesant timpul sa zicem Cluj Napoca-Budapesta via Oradea sau via Sebes-Deva.

Va fi interesant in economia jocului pentru alte orase...gen Bistrita, Baia Mare, Tg Mures....mai ales ca Cluj Napoca are centura tocmai pana la DN 1...la Valcele si nu are prelungire pana la Autostrada.

Eu zic ca drumul ala trebuie facut cu maxima urgenta...pentru ca ar ajuta traficul si pe un Sebes Turda dar si pe un Suplacu-Bors care va suferi enorm din lipsa de trafic...pana la legare la Cluj Napoca...dar si atunci o centura mai completa a Clujului ar fi buna.

Recunosc ca nu am citit inca studiul lui North, dar poate ar fi interesant de vazut impactul acestei centuri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Quote from: trifuhoria on June 27, 2014, 07:37:36 AM




Autostratda o să fie în dreapta DN-ului, și va trece prin dealul de la orizont. Mersi trifuhoria de poze; drumul ăsta o sa-l pozez și eu fiindcă îl străbat des.

dr4qul4

Quote from: rin tin tin on June 27, 2014, 01:11:27 PM
Quote from: alecu26 on June 27, 2014, 10:23:26 AM
ce v-am spus ca Porr o sa-i ajunga din urma pe Impregilo si poate chiar si pe Teloxim-Aldesa???

cred ca in maxim 2-3 saptamani chiar ii vor ajunge (Impregilo pana la urma nu am inteles sigur...au inceput sau nu decopertarile...sau au doar ceva facut la organizare?)

Lot1 a fost awarded to pizzarotti pomponio in urma reevaluare cnadnr. Acum urmeaza sigur contestatie impregilo...

este oficial? sau doar un zvon?

Sincer, nu stiu daca sa ma bucur sau sa plang tinand cont de lotul 3 si de intrarea A3 in Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

#1079
^

oficial. Am dat vreo 2 telefoane si am auzit si eu ca a mers lotul la Pizzaroti.

Pentru aducere aminte: Impregilo era pe 3 si Pizzaroti pe 4 dpdv financiar. Mai sunt si alte firme cu oferte admisibile mai in spate...deci sigur vor contesta si ei.

Acum intrebare pentru Florin74: cine a fost prima data declarat castigator si care au fost desfasurarile ulteioare de forte?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).