Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 22 Guests are viewing this topic.

TibiV

Noroc ca in MaterPlan nu avem Bibani !
(Bistrita-Bacau)
;)
(Sorry, Ionut...  O:-) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Va rog, abrevierea corecta este CrPit. De la cârpit. Pentru ca este un drum (expres) cârpit.

perfidus

Azi e in 20.04, va rog nu poluati topicul ca poate vine NGC cu vreo veste despre Tr.1  ;)
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

S-a amanat, evident.
Data limita de evaluare a ofertei: 31.05.2018 18:00

Ionut

Noul tabel.



Intrebare pentru tronsonul 1. Ne trebuie 6 luni de la clarificarea ultimei contestatii ca sa dam un castigator? Imi scapa mie ceva, au mai fost contestatii si probleme de atunci sau este 100% prostia si incompetenta CNAIR?

NGC

Quote from: perfidus on April 20, 2018, 09:44:16 AM
Azi e in 20.04, va rog nu poluati topicul ca poate vine NGC cu vreo veste despre Tr.1  ;)

Deocamdata doar vestea cu amanarea, care este deja cunoscuta, dar o sa vina in curand vesti cu contestatii. ;)

TibiV

NGC,
mi-ai stricat seara...
Eram convins ca Ionut are dreptate...
Quote from: Ionut on April 20, 2018, 09:15:51 PM
... este 100% prostia si incompetenta CNAIR
Deci Ionut a gresit. Nu este 100%, este doar 99%
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: Ionut on April 20, 2018, 09:15:51 PM
Intrebare pentru tronsonul 1. Ne trebuie 6 luni de la clarificarea ultimei contestatii ca sa dam un castigator? Imi scapa mie ceva, au mai fost contestatii si probleme de atunci sau este 100% prostia si incompetenta CNAIR?

Termenul pentru depunerea ofertelor a fost 23.10.2017. Dupa aceasta data singura contestatie depusa deocamdata este cea din 29.03.2018 de la CONSTRUCTII ERBASU.

perfidus

#953
Si contestatia este datorita declarării ofertei Constructii Erbasu ca neconforme  - exact pe inadvertentele subliniate de NGC cu doua pagini in urma, cu privire la structura (sistemul ?) rutier al acostamentelor. :doh:
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

#954
Ce a intrebat CNAIR si ce raspuns a transmis Erbasu la o solicitare de clarificare:



De ce a considerat CNAIR ca oferta e neconforma, conform raspunsului ERBASU:




Ce spune Anexa 6 (a se vedea postarea lui NGC):



Deci? Cum e cu normativul AND605/2014?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

#955
Quote from: Ionut on October 27, 2017, 04:17:11 PM
Uite profilul transversal tip:



Vezi aici toate plansele ca sa te lamuresti cum va arata.
Poate nu stiu eu sa citesc plansa asta, care "zice ca Erbasu"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Probabil plansa spune una si anexa spune altceva.
La cat de prost sunt pregatite licitatiile la CNAIR, nu ma mira nimic...

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

În descrierea proiectului și în planșe apare acea dimensionare diferită a acostamentului, însă în cerințele beneficiarului apare că acostamentul are aceeași dimensionare cu benzile de circulație. Probabil va câștiga CNAIR în instanță, deoarece anexele sunt obligatorii și probabil au o prioritate mai mare decât descrierea generală a proiectului sau decât planșele atașate. Dar oricum, vedem încă odată cât de prost pregătite pot fi proiectele astea. După ce un constructor pune o echipă să lucreze 2-3 luni pentru o asemenea ofertă și din cauza documentației dezastruoase îi este descalificată oferta, evident că se gândește de două ori înainte să mai oferteze la CNAIR.

rizzuh

Eu din toate astea inteleg ca le-a fost greu sa modifice in hartiile din SF (sau nu i-a dus capul), asa ca au bagat doar in cerinte ca acostamentul sa aiba aceeasi structura ca benzile de circulatie. De aici dilema - care din ele este? Pentru ca oricare din ele pare a fi un raspuns corect. Intr-o tara normala cerintele sunt doar un sumar al documentatiei, nu un wishlist cu ceva total diferit.

Stiti voi, vrem sa se studieze posibilitatea de a face autostrada, insa in rest este drum expres :lol:

perfidus

Avem pe SEAP(SICAP) noi termene limita de evaluare a ofertelor pentru Tr.2 lot 1 si lot 2 precum si pentru Tr.3, fiindcă termenele anterioare expiraseră pe 21 si pe 22 aprilie.
Il las pe NGC[\b] sa confirme ca datele împinse de CNAIR pe SICAP sunt corecte.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat