[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alins75

Citesc de ceva vreme pe forum, dar nu am postat pana acum. M-am hotarat totusi sa intervin cu o clarificare.

RE: @elphax
Legat de centura Timisoara Sus si faptul ca nu ar trece pe langa zone locuite, adevarul este ca trece. Aprope, chiar foarte aprope - 50m
In apropierea km 22.5, chiar inaintea intersectiei de la km 23, trece foarte aproape, la o distanta intre 50 si 100 m de primele case. Nu sunt prevazute panouri fono-absorbante din cate am reusit sa aflu de la Primaria Ghiroda, insa nu pot garanta ca este asa.
Este adevarat ca in 10 ani de cand s-a stabilit traseul s-au schimbat foarte multe in zona respectiva: au aparut zeci de case.

Centura Timisoara Sud, km 22.5, harta


Centura Timisoara Sud, km 22.5, imagine satelit



Powered by API/PUM imgur uploader

Quest

#721
Quote from: andreys on July 06, 2020, 10:03:16 AM
^^
Deci pana la urma i-a venit cuiva mintea la cap si a facut acces din str. Trandafirilor.
Mi-ar place sa fie publicate si niste planse detaliate sa vedem daca au rezolvat in vreun fel accesul pietonal si al biciclistilor.

Pasajul de la Giroc este pe VO peste str. Trandafirilor, deci toata amenajarea existenta de pe str pina la padure (cu pista de biciclete si stilpisorii de separare fata de drum), eu cred ca ramine.

Quote from: ovidiutm on July 06, 2020, 08:03:21 AM
In Romania piramidele sunt relocarile LEA  :D

Asta-i clar ! Transelectrica da mereu dovada de mult prea multa lentoare, iar la nodul cu DJ592 e puzderie de stilpi de LEA.
Common sense will get you far !

elphax

Deci : doamna de la TS a explicat inca o data intersectiile pe aceasta plansa unde traseul pare facut cu carioca. Se pare ca la Giroc , langa Flonta unde era vorba ca vor strica acele piste, o sa avem un alt fel de pasaj peste DJ cu niste mici bretele de legatura, practic iesire/intrare de pe centura . Raman intersectiile cu drumul spre Urseni, si cel de la Rudicica. Dar nu a spus nimic de intersectia cu Drumul Boilor, nici nu se vede pe desen. Si nu am inteles ce este la Chisoda, daca e intersectie sau doar pasaj



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

Buraddo

Quote from: elphax on July 06, 2020, 09:09:32 PM
Si nu am inteles ce este la Chisoda, daca e intersectie sau doar pasaj
La Chișoda a spus clar doamna că e pasaj peste centură fara legătură, doar că s-a băgat în seamă ăla cu Ghiroda lui și nu a arătat exact

cryu

La intersectia cu drumul boilor s-a decis de ceva saptamani , adica sens giratoriu.Partea buna ca o sa fie descarcare la Giroc , chiar un plus pt cine a revenit la proiectul initial care era o tampenie ( o sa fie cel mai folosit nod din toata centura de est).Acum sa vedem si relocarile de la Mosnita pt ca acolo o sa dureze mult si bine la cum se misca transelectrica, trebuie inceput cat mai devreme relocarile pt ca este practic padure de LEA si sa nu avem peste 2 ani aceeasi situatie ca astazi.In rest sa speram ca TS o sa tureze motoarele pana acum foarte slabut dar na au circumstante sa zicem.

Dominik

- Lucrările la varianta de ocolire Timișoara Sud încep să se intersecteze cu două drumuri naționale care asigură accesul spre municipiul de Bega. Primul punct unde șoferii pot vedea utilajele antreprenorului
  Tirrena Scavi este pe DN 59, Timișoara – Moravița, în apropiere de DJ 593, spre Peciu Nou.

- În această zonă se lucrează la execuția culeei pentru pasajul suprateran și la sensul giratoriu la nivel din intersecția DN 59 cu DJ 593. Din acest motiv, participanții la trafic trebuie să știe că se va circula cu
  restricții. O altă zonă cu restricții va fi pe DN 6, la ieșire din Timișoara spre Lugoj, pe unde se va asigura accesul utilajelor la șantierul centurii.

- În ceea ce privește lucrările desfășurate săptămâna aceasta, ca un rezumat, enumerăm: demolarea construcțiilor de pe culoarul centurii, devierea canalelor ANIF, cofrare și săpături la podețe, precum și
  continuarea cercetărilor arheologice la situl 7, toate în zona Utvin; decopertarea stratului vegetal, defrișări și curățare teren în zona Moșnița Nouă; realizarea de umpluturi la rampele de acces și consolidarea
  culeelor pentru podul provizoriu peste canalul Bega, în zona Ghiroda.























You're in Steelers Country

Dominik

You're in Steelers Country

horatiu.cosma

#727
Deocamdată giratoriul de la drumul Boilor e în aer, atâta timp cât nu e clar cine se va ocupa de el din punct de vedere financiar. Robu a tot bălmăjit ceva la vizita lui Bode că își asumă, dar să vedem, dacă se încadrează în limite financiare, bla bla. Ce e sigur e că nu mai încape în contractul TS în rezervele de implementare și sunt 99,9% sigur că nu poate primăria Timișoara să plătească o lucrare pe fonduri europene derulată de CNAIR. Din ce știu, chiar și cele 2 giratorii din nodul cu drumul Giroc-pădurea Giroc sunt tot în aer, fiind o propunere să le realizeze CJ Timiș și TS să facă doar pasajul și puțin din bretelele care se desprind din centură. Pentru că rezervele de implementare (10% din contract) nu mai ajung. Pentru că #ProiectMatur. Păcat de idioțenia lui Ștefan Ioniță să anuleze licitația în 2017 pentru SF+PT pentru 4 benzi. Toate probleme astea s-ar fi rezolvat, aducând proiectul la zi și adresând toate intersecțiile necesare la un nivel corespunzător, nu improvizația ce se face acum "fă-mi o intersecție cât mai ieftină și meschină, doar să încapă în rezerve".

Cuneo

Intersectia dintre Drumul Boilor si Centura de Sud se va face pe banii timisorenilor



TIMISOARA. S-a atins plafonul privind sumele alocate pentru Centura de Sud, in conditiile in care deja s-a deschis santierul, iar solutia legata de intersectia soselei cu Drumul Boilor a fost batuta in cuie dupa acest moment.
Astfel, pentru ca aceasta conexiune sa fie realizata, Primaria Timisoara trebuie sa acopere cheltuiala. Aceasta decizie a fost luata in urma unei intalniri intre reprezentantii municipalitatii si cei ai Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, care realizeaza drumul, in cea mai mare parte cu fonduri europene.
,,A fost in discutie intersectia Centura Sud si drumul Boilor, care este foarte important pentru noi ca oras si pentru multe comune din apropiere, ai caror locuitori muncesc in Timisoara, isi fac cumparaturile...Vorbim despre o populatie importanta, situata pe o raza de 30-40 de km in jurul Timisoarei. O buna parte din aceasta zona nu are cai de acces suficiente spre oras si atunci incarca drumul spre Mosnita Noua. Noi largim la 6 benzi acel drum, pentru ca noi gandim in perspectiva, dar degeaba ai 6 benzi acolo si cand ajungi in oras nu mai poti sa preiei traficul. Solutia este sa asiguri cat mai multe benzi, dar si trasee alternative, care sa nu concentreze traficul intr un nod anume. Drumul Boilor este prevazut sa aiba acest rol, sa preia o buna parte din trafic si sa scuteasca traficul de pe Buziasului. Partea de Mosnita Noua este realizata, partea de Timisoara este in mare parte si ea finalizata. A fost o disputa pe tema intersectiei Drumului Boilor cu centura, pentru ca n-a fost prevazuta. Ei bine, acum, chiar sub obladuirea ministrului Transporturilor, in prezenta conducatorilor CNAIR, am lamurit lucrurile Se va face o giratie la aceasta intersectie, numai ca avem in vedere ca pe banii existenti pentru Centura Sud nu se mai pot prelua suplimente de lucrari, pentru ca s-a atins plafonul, asumam la Primaria Timisoara cheltuielile conexe acelei giratii.
A avut loc la primarie o intalnire cu reprezentanti ai CNAIR, DRDP Timisoara si s-a convenit asupra a ceea ce trebuie facut. Vom avea un protocol semnat intre Municipiul Timisoara si companie si va trebui sa avem o hotarare de Consiliu Local care sa lamureasca aspecte,,, spune primarul Timisoarei.
Edilul a spus ca suma necesara realizarii giratiei urmeaza sa fie calculata.
Va reamintim, realizarea Centurii de Sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, a fost atribuita catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.
La finalul lunii martie 2020 a fost emis ordinul de incepere al lucrarilor si de predare a amplasamentului, termenul de finalizare a obiectivului fiind stabilit pentru luna martie 2022.

https://www.opiniatimisoarei.ro/intersectia-dintre-drumul-boilor-si-centura-de-sud-se-va-face-pe-banii-timisorenilor

Dominik

Pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, săptămâna aceasta au început lucrările pentru amenajarea bretelei de la intersecția cu DN 59 Timișoara – Moravița. De asemenea, au fost finalizate lucrările la podul provizoriu peste canalul Bega, din zona Ghiroda. Ca tipuri de lucrări, acestea sunt similare cu cele din ultima perioadă: demolare de construcții de pe culoarul centurii, relocări de utilități și devieri ale canalelor ANIF, umpluturi cu pământ în zonele unde s-au făcut decopertări ale stratului vegetal, foraje pentru piloți, cofrare și betonare a culeelor podețelor, stabilizări de teren, cercetări arheologice în situl 7.



















DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

yetiman

QuoteDepunere oferte pentru atribuirea contractului "Elaborare studiu de fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest"
21 Iul 2020 Interes general


A avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Elaborare studiu de fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest".

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii ofertanți:



    Asocierea S.C IRIMAT CONS S.R.L. – STUDIO CORONA CIVIL ENGINEERING SRL 



    Asocierea SC PROCAD SRL – SC BAUPLANING SRL – SC CUBIT PROIECTARE SRL

Subcontractanti: SC TERRASOND SRL, SC SSF-RO SRL, SC EXPERTUS SRL   



    SC PROIECT –CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA         

Subcontractanti: TOTAL BUSINESS LAND SRL, ROAD DESIGN ASP SRL, SICAP PROJECT SRL, SC PROIECTANTUL SRL



    SC  SEARCH CORPORATION  SRL           

Subcontractanti:PROSPECT TECHNICAL STUDIES, GEOTEC CONSULTING SRL, PROTELCO, FORMIN, INSTITUTUL DE ARHEOLOGIE VASILE PARVAN, TOTAL BUSINESS LAND SRL, DANAVI

                       

    Asocierea WAY RESEARCH – 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A.

Subcontractant:

EAST WATER DRILLINGS



Valoarea estimată a contractului lei fără TVA: interval 4.107.496,40 – 4.854.313,93;

Durata contractului: 15 luni;

Comisiile de Evaluare vor analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.





CNAIR SA

Sursa: CNAIR
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dominik

Echipele Tirrena Scavi, antreprenorul variantei de ocolire Timișoara Sud, au pregătit, săptămâna aceasta, platformele pentru forajele la piloții podului de la intersecția DN 59 Timișoara – Moravița cu centura, iar vineri au început și forajele. La această poziție kilometrică - km 5+366 - se va amenaja un nod rutier cu pasaj și un sens giratoriu la nivel pentru DN 59. Cercetările arheologice sunt în derulare la situl 7, în zona Utvin continuă demolările, forajele la podețe, umpluturile cu pământ, stabilizările de teren, devierile de canale ANIF. S-a mai lucrat la piloții pasajului peste drumul existent spre Mănăstirea Șag și Poligon, în zona Chișoda, la elevațiile unui podeț și la nivelări în cotă, în zona Moșnița Nouă.



























DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Dominik

Imagini de ieri de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud – intersecția cu DN 59 Timișoara – Moravița. La nodul rutier se execută foraje pentru piloți. Reamintim că la km 5+366 al centurii de ocolire sud se vor realiza un nod rutier care prevede un pasaj peste drumul național și DJ 593 și un sens giratoriu la nivel. Antreprenorul lucrării: Tirrena Scavi.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/994906050937907/

DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

Dominik

#733
Situația generală de pe șantierul variantei ocolire Timișoara Sud. De la începerea lucrărilor, s-a decopertat stratul vegetal în 12 puncte de pe întregul traseu de aproximativ 25,7 km al centurii, au fost executate platformele pentru foraje în 9 puncte, alte 4 puncte fiind abordate pentru foraje la viitoarele poduri din zona localităților Chișoda, Giroc și Moșnița Nouă. S-au mai executat foraje pentru pasajele de la conexiunea cu DN 59 Timișoara – Șag – Moravița și DJ 592 Timișoara – Moșnița Nouă.
Câteva lucrări de săptămâna aceasta: demolări de construcții, relocări de rețele de apă și de telecomunicații, deviere canale ANIF, betonări pentru podețe, hidroizolații, umpluturi de pământ, cofrări pentru drenaje, forare piloți la intersecția cu drumul național spre Șag, stabilizare cu dorosol.
Zilele acestea se va finaliza cercetarea arheologică la situl 7, iar apoi vor urma cercetări similare la situl 2, ultimul dintre cele 8 de pe traseul VO Timișoara Sud.
































DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Vlad94

Care este locația pozelor 10 și 11?