News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

nabucodonosor19

Nu de detalii era vorba, sunt si prea multe detalii, era vb de concluzii, ce insemna toata polologhia?

Era vb sa dam like la disney ca ne-a expus nush ce document, foarte bine (bravo/like) dar nu inteleg nimic din document si care sunt implicatiile

In fine, sa pastram aura de mister daca asa-i filmul...

NGC

#571
In prima parte a foiletonului despre certificatele fiscale, am vazut ce certificate a depus TIRRENA in cadrul altor licitatii desfasurate in acelasi timp.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:31:37 PM
In concluzie, cu aceste 5 certificate fiscale diferite care contin aceleasi obligatii de plata, TIRRENA a fost exclusa la doua dintre licitatii, respectiv cea pentru DN6 si cea pentru PiSi 5.
Pe de alta parte, cu niste certificate fiscale neactualizate, a primit doua contracte, respectiv cel pentru VO TM Sud si cel pentru CraPi 1.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:31:37 PM
Asa cum a facut-o la licitatiile pentru DN6 si PiSi 5, prin analogie, CNAIR trebuia sa descalifice pe TIRRENA in baza art. 165 alin. (2) din Legea 98 / 2016.

In a doua parte am vazut ce certificat a depus TIRRENA in cadrul acestei licitatii.

Quote from: NGC on December 22, 2019, 06:42:45 PM
Asadar, cu certificatul fiscal 2017 / 92620 / 21.12.2017, CNAIR a considerat ca TIRRENA "indeplineste" cerintele art. 196 alin. (2) din Legea 98 / 2016, articol care cere ca documentele justificative sa fie actualizate "inainte de atribuirea contractului de achizitie publica", atribuire care a avut loc in 19.12.2018, adica la 12 luni dupa emiterea certificatului fiscal, desi se stia ca existau obligatii de plata inca din 31.07.2018, respectiv 08.08.2018.

Iar acum, in a treia parte, a venit momentul sa atatam focul si sa trecem aici articolul din Legea 98 / 2016 pe care trebuia sa il aplice CNAIR.

Quote
Articolul 169
Autoritatea contractantă exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoștință că operatorul economic se află, având în vedere acțiunile sau inacțiunile săvârșite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Intrucat celelalte licitatii unde TIRRENA a fost exclusa s-au desfasurat in acelasi timp si tot de catre CNAIR, ei nu au nici o scuza ca nu cunosteau situatia, iar cheia art. 169 de mai sus o reprezinta sintagma "in orice moment" si articolul trebuia aplicat ca atare de catre CNAIR. ;)

Cuneo

Banii pe care ii primim in 2020 pentru Centura Timisoara Sud, documentatia la Autostrada spre Belgrad si descarcarea de pe A1 la Sanandrei

TIMISOARA. Cele mai asteptate proiecte de infrastructura la Timisoara au alocate in acest an aproape 66 de milioane de lei. Este vorba de Centura de Sud, elaborarea Studiului de Fezabilitate al Autostrazii care sa lege Timisoara de Belgrad (Timisoara – Moravita), respectiv descarcarea de pe Autostrada Vestului la Sanandrei.
Banii reprezinta o mica parte din cat este nevoie, iar sumele exacte din bugetul pe 2020 au fost anuntate marti de primarul Nicolae Robu.
Astfel, pentru Varianta Ocolitoare Sud au fost prevazuti 40.555.000 lei. Desi contractul pentru pentru construirea centurii a fost iscalit inca din decembrie 2018, pana acum nu a fost facuta nicio sapatura. Intre timp, a fost definitivat traseul final, completat cu descarcari in comunele periurbane, harta pe care opiniatimisoarei.ro v-a dezvaluit-o recent.
Apoi, pentru racordul la A1 prin Sanandrei au fost alocati 23.906.360 lei, din cei 260 de milioane de lei, la cat a fost estimat acest drum de 10 km pentru care e asteptata organizarea licitatiei. Drumul, cu cate 2 benzi pe sens, care va porni de la intersectia cu Sanandrei, va fi, practic, a treia descarcare de pe autostrada catre Timisoara, dupa Remetea si Giarmata.
Pentru intocmirea studiului de fezabilitate la Autostrada Timisoara – Moravita, care a ne lege de Belgrad, sunt prevazuti 1.132.000 lei din cei peste 14.600.000 estimati in documentatia in baza careia s-a facut licitatia, aflata acum in stadiul de evaluare a celor doua oferte depuse.
"Am avut o discutie cu directorul DRDP, domnul Horatiu Simion, sa vad ce se mai intampla cu cele 3 obiective: centura sud, noul racord la autostrada de la Sanadrei si autostrada Timisoara Beograd, care, sper eu, va cuprinde si o mare parte din tronsonul de centura vest. S-a primit o comunicare cu sumele care sunt alocate. Sumele sunt cu statutul din legea bugetului, cea mai mare parte provin din fonduri europene. Proiectele sunt gestionate de CNAIR, companie cu care vom avea o relatie foarte puternica", a declarat primarul Nicolae Robu.

https://www.opiniatimisoarei.ro/banii-pe-care-ii-primim-in-2020-pentru-centura-timisoara-sud

pelan87

Pun un comunicat de la CNAIR:

S-a semnat contractul pentru supervizarea proiectării și execuției Variantei de Ocolire Timișoara Sud

Miercuri, 15.01.2020, CNAIR SA a semnat contractul "Supervizarea proiectării și execuției Variantei de ocolire Timișoara Sud" cu Asocierea VENTRA PROJECT MANAGEMENT SRL - UTIBER Kozuti Beruhazo Kft.

Valoarea contractului este de 6.433.626 Lei fără TVA

Lungimea totală a obiectivului este de 25,69 km.

Sursa de finanțare: FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE

Traseul proiectului Varianta de ocolire Timișoara Sud se desfășoară pe teritoriul administrativ al județului Timis, pe raza municipiului Timișoara si a localitatilor Sânmihaiu Român, Șag, Giroc, Moșniţa Nouă si Ghiroda.

Pe lângă beneficiile locale, Varianta de ocolire Timişoara Sud va avea ca rezultat fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timişoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe viitoarea autostradă Arad - Timişoara - Lugoj.

Varianta de ocolire Timișoara Sud este tronsonul care completează varianta de ocolire a Timișoarei între piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega și nodul rutier km 549+076 (pe DN6) de unde se desprinde Varianta de Nord existentă, închizând astfel, varianta de ocolire ce înconjoară întreg municipiul.

Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția este TIRRENA SCAVI SpA. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 LEI fără TVA, echivalentul a 58 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 2,25 milioane euro fără TVA.

Sursa: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-semnat-contractul-pentru-supervizarea-proiectării

NGC

#574
Hai sa le stricam unora surpriza si sa spunem ca se va licita in curand separat realizarea studiului de fezabilitate pentru VO TM Vest. :p
O sa revin la un moment dat.

dorum

Bun... deci se apuca TS de lucru serios acu? :)
Sau o mai dam la intors?

ioio_viola

pai nu se apuca, ca se apuca statul de partea cealalta.
incurcate mai sunt actele birocratice in romania :(

razvan96

Tirrena se apuca de lucru cand o sa aiba ce sa lucreze, adica atunci cand o sa se emita AC-ul.Teoretic nu ar mai trebui sa dureze mai mult de o luna de acum, dar o sa vedem.

Quest

NGC tu ai capacitatea de-a nu te simti coplesit intr-un hatis birocratic total. Din toate expunerile tale deosebit de amanuntite, legate de TS si VO TM Sud, eu am inteles ca lucrurile sint blocate din cauza certificatelor fiscale cu probleme, pe care TS le-a prezentat la licitatie. Acum vorbim despre lipsa AC, dar cu certificatele cum ramine ? Mersi anticipat ptr lamuriri.
Common sense will get you far !

NGC

Io nu am zis ca lucrurile sunt blocate din cauza certificatelor fiscale, ci ca sunt mai multe probleme legate ele la mai multe achizitii publice (actualitate, valabilitate, "tratament" diferit, etc). Am inteles ca e gata raportul Curtii de Conturi, asa ca o sa incerc sa aflu cum stam si o sa revin.

Quest

Common sense will get you far !

dan tm

Constructorul a cerut primariilor din zona aviz in vederea autorizarii ca urmare a modificarilor solutiilor de amenajare a intersectiilor avizate de catre beneficiar.

Cuneo

Presedintele CJ Timis, Calin Dobra, la CNAIR: Centura de Sud a Timisoarei a luat viteza

TIMISOARA. Veste importanta asteptata joi despre momentul in care excavatoarele vor trece la treaba pe traseul Soselei de Centura Sud, cel mai asteptat proiect de infrastructura al Timisoarei.
Am trecut si de ultimul hop inainte de obtinerea documentului fara de care nu pot incepe sapaturile: Autorizatia de Constructie.
Presedintele Consiliului Judetean Timis, Calin Dobra, anunta ca a participat joi la sedinta Comisiei Tehnice programata la sediul Companiei Nationale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere pentru Centura, iar specialistii au dat unda verde pentru emiterea documentului.
,,Centura de Sud a Timisoarei a luat viteza
Unii fac sondaje pe Facebook despre centura Timisoarei si vaneaza like-uri, iar altii fac ce trebuie ca acest proiect sa devina realitate. Ma aflu din nou la Bucuresti, de aceasta data in Consiliul tehnico-economic, din cadrul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Am venit ca sa sustin avizarea proiectului tehnic al variantei de ocolire Timisoara Sud. Saptamana viitoare, constructorul va depune documentatia, INSOTITA DE ACEST AVIZ, la Ministerul Transporturilor, ca sa obtina autorizatia de constructie.
Abia astept sa se emita ordinul de incepere a lucrarilor, pentru cei aproape 26 de kilometri, un tronson important, care va realiza legatura pe directiile Resita – Voiteg – Timisoara, Serbia – Moravita – Deta – Timisoara si, mai departe, spre Arad, respectiv Lugoj, asigurand continuitatea drumului european E70, respectiv intre DN59 si DN69. Traficul va fi fluidizat, TIR-urile scoase din oras, iar gradul de poluare din Timisoara, in sfarsit, diminuat!,,, a notat pe Facebook, de la Bucuresti, presedintele Consilului Judetean Timis, Calin Dobra.
Va reamintim, directorul DRDP Timisoara Horatiu Simion declara recent in INTERVIURILE TIMISOAREI ca cel tarziu la jumatatea lunii martie vom avea Autorizatie de Constructie pentru Varianta Ocolitoare Sud.

https://www.opiniatimisoarei.ro/presedintele-cj-timis-calin-dobra-la-cnair-centura-de-sud

survola

Doar trei cuvinte i-aș spune acestui domn: Autorizație de Construire  :lol:

dorum