News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

udar

Dupa aproximativ 3 saptamani ...

nabucodonosor19


cybuman

Verific saptamanal acest forum in speranta ca voi citi informatii noi despre centura lui peste prajit. Atat de greu e de facut o amarata de centura in tara asta, incat imi vine sa turbez.

freelancer

salut,

are cineva vesti privind exproprierile de pe traseu?
parca trebuia adoptata o Hotarare de Guvern pentru treaba asta...
cica documentatia a fost terminata si trimisa deja de cateva luni bune.

perfidus

Incet incet o sa devenim experti in exproprieri, ordine ale MT si HG-uri.
Se poate intra pe site-ul MT la sectiunea transparenta Decizionala>Consultare Publica gasesti lista cu proiectele de HG initiate de MT si dupa ce navighezi inapoi vreo unsprezece pagini gasesti asta:

Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Varianta de ocolire Timișoara Sud"

Mai departe trebuie urmarit traseul acestui proiect in Guvern, undeva intre minim o luna si o medie de trei luni dureaza avizele si aprobarile interministeriale.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

freelancer

Multumesc perfidus pentru informatii.

oricum vad in documentul mentionat de tine urmatoarele date:
Data publicării: 13.06.2019
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 24.06.2019


Asta inseamna ca imediat sa fac 4 luni de la publicare....

elphax

in continuare informatii ambigue, cica asteptam la CNAIR dupa AC


,,Asteptam cat mai repede din partea CNAIR avizul, ca sa vedem cat mai repede demarata investitia la Centura Sud,,, a declarat presedintele CJT, Calin Dobra.

Constructorii au finalizat organizarea de santier, in vecinatatea viitoarei conexiuni cu Centura de Nord, langa sensul giratoriu dinspre Giarmata Vii, inca de acum cateva luni si sperau ca Autorizatia de Constructie de la minister, prin CNAIR, sa ajunga cat mai grabnic, inainte ca vremea sa se strice si sa nu mai permita sapaturile."

link

perfidus

Asta ar însemna ca s-a publicat intre timp HG pentru exproprieri, altfel sunt doar dezinformari. Are cineva informații mai proaspete?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

razvan96

Nu a fost adoptata in Guvern inca.Mai este o sedinta luni, sa vedem daca se adopta atunci, din ce am vazut are toate avizele de o luna.

perfidus

Multumim razvan96. Macar sa apuce ministrul interimar sa semneze acel AC.
Vai de noi la cat trebuie sa astepti dupa un HG utilitar de interes general, si cum se dau de usor peste noapte OUG cu dedicatie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Quest

articol de presa din 04.11

,,O problemă spinoasă, centura Timişoarei, acum două săptămâni a avut loc Comisia pentru Siguranţa Circulaţiei. DRDP TM nu a fost la Bucureşti să-şi susţină punctul de vedere la comisie. Au fost câteva explicaţii halucinante, că nu au găsit bilete de avion, e de nedescris. Au fost reprezentanţii constructorului şi reprezentantul Consiliului Judeţean", spune Adrian Pau (dep. Pro Romania)
...
,,Nu ştiu ce se întâmplă la DRDP TM, nu vreau să cred că conducerea venită de la Arad face totul ca aceşti bani să nu fie alocaţi pentru centura Timişoara, pentru a rămâne mai mulţi bani pentru ceea ce înseamnă Aradul. Au constatat cu surprindere că sunt mai multe puncte unde ar mai trebui făcute expropieri, au constatat că în anumite puncte raza de coborâre de pe centură este de 15% ceea ce ar reduce foarte mult viteza, raza pe o astfel de şosea ar trebui să fie minim 25%. Apar câteva probleme şi anume: centura a avut studiul de fezabilitate făcut pe genunchi, şi proiectul tehnic a trebuit să îl respecte în totalitate. (...)


https://debanat.ro/2019/11/acuzatii-extrem-de-grave-la-pro-romania-conducerea-drdp-timisoara-nu-si-face-datoria-si-face-jocul-aradului_267880.html

Ptr colegii din domeniu ce este o "raza de coborire masurata in procente" ?!?!
Common sense will get you far !

alecu26

habar nu am. Si mai grav nu inteleg nici ce vor sa zica. O panta de 15...25% e inacceptabila pt un drum national.

Raze de racordare a ceva bretele...sa fie oare asta? Dar tot nu au sens nici valorile si nici ca e in procente.
Drumurile noastre POATE;

voicul

Eu maxim am gasit 12% panta si asta pe la munte ... unde nu prea ai ce sa faci, mai ales cum au fost construite unele drumuir prin anii '60 - 70.
15% in 20 20 ...

TibiV

#553
Quote from: Quest on November 07, 2019, 11:10:53 AM
... sunt mai multe puncte unde ar mai trebui făcute expropieri, au constatat că în anumite puncte raza de coborâre de pe centură este de 15% ceea ce ar reduce foarte mult viteza, raza pe o astfel de şosea ar trebui să fie minim 25%.

Ptr colegii din domeniu ce este o "raza de coborire masurata in procente" ?!?!

Am 3 variante:
1. Personajul citat este habarnist.
2. Jurnalistul autor este habarnist
3. Ambii sunt habarnisti (cel mai probabil... :( )

Vorbim despre grade, ceea ce descrie o panta/rampa (intr-un giratoriu poti sa facii mii de grade, daca te invarti in cerc si nu ametesti....)
Iar daca vorbim despre rampe/pante, 25% este mult mai rau decat 15%.
Incercati prin Predeal/Sinaia la cel putin 35%... Sau frigi ambreiajul, sau frigi franele...

Probabil jurnalistul ala nici macar nu a gasit semnul ‰ (la mie), considerabiul diferit (dpdv matematic & fizic) de semnul % (la suta).

Un vechi banc:
Ce spune un elefant care urca un deal?
Ufff, ufff * cos alpha...  :(


Astea sunt pseudo-articole, din care nu poti sa concluzionezi decat ca ecsista o buba acolo...

(Postare in tonul semidoct al articolului....)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Articolul are un derapaj clar "cu raza de curbura de 15% care ar trebui sa fie 25%", dar aduce prin afirmatiile lui Pau si o lumina noua asupra blocajului pe proiect. Noi tot stiam ca TS are ceva probleme cu garantiile lor bancare (sper ca spun bine), iar acum aflam ca exista si un dezinteres al DRDP TM pe proiect.
Common sense will get you far !