News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdix

Quote from: NGC on March 26, 2018, 10:44:10 PM
A ajuns si contestatia DANYA CEBUS ROM la destinatie. Mai lipseste TRAMECO (clienti vechi) si circul ar fi complet.
A lui Trameco e pe site la tribunalul Bucuresti. 9660/3/2018.

NGC

Pai voi credeati ca eu am pomenit de 2 ori de TRAMECO doar asa in gluma? :D

Stiam despre contestatie, doar ca inca nu avem o data pentru primul termen la TB.

Oricum, e ciudat ca au apelat la aceasta metoda (contestatie formulata pe cale juridica), mai ales ca aici platesc o taxa pentru aceasta contestatie, pe cand daca ar fi contestat la CNSC, nu ar fi platit.

Nu imi aduc aminte sa fi avut din 2015 incoace vreo alta licitatie la CNAIR cu valoare estimata de peste 10 milioane EURO la care sa se mai fi urmat aceasta cale.

dorum

imi statea pe limba... mai ales ca am urmarit si io contestatiile intr-o perioada... cum de au contestat la tribunal si nu la CNSC?
exista vreo explicatie logica? ca deja clar ma depasesc toate hatisurile astea legislative...
NGC, ai curaj sa faci o estimare cat va dura? 6 luni? 9 luni? sau mai putin??

NGC

Legal primul termen ar trebui stabilit in 20 de zile de la data inregistrarii contestatiei si apoi contestatia ar trebui rezolvata in 45 de zile.
Este un complet de judecata specializat in achiziii publice.

Poate vor sa faca ceva expunere orala a unor aspecte tehnice.

Problema este insa alta.

CNSC ar putea acum decide suspendarea rezolvarii celorlalte 2 contestatii (care vor fi conexate) pana la decizia definitiva in procesul TRAMECO, pentru ca TRAMECO e pe locul 2 si ALPENSIDE a contestat admisibilitatea ofertei lor.
Decizia definitiva va veni insa abia de la CAB unde presupun ca se va ajunde dupa TB. Si acolo mai punem 5 zile pentru declararea recursului si apoi vreo 30 - 45 de zile pentru solutionare.

bogdix

#319
^ Vorba cântecului "vine vara, bine-mi pare n-am parale-n buzunare", care ar putea fi adaptata la topic prin "vine vara, rau ne pare, centura nu e in zare".

Ionut

M-am zapacit cu aceste contestatii. Deci:
- avem contestatie TRAMECO la Tribunalul Bucuresti
- avem contestatie ALPENSIDE la CNSC
- si mai avem alta? :D

NGC

Da, mai avem DANYA CEBUS ROM la CNSC.

Ionut

Adevarul e ca sunt aproape 26 de km de centura noua... batalie mare... mai ales ca CNAIR le da gloante.

bogdix

Macar Beneficiarul se ocupa de exproprieri pana reuseste totusi sa semneze contractul ? Totusi, licitatia are aproape 1 an de cand a pornit si nu stiu sa se fi expropriat 1 mp de teren.

Poate ar trebui sa incepem sa intrebam :) Si daca tot intrebam, oare le putem propune o strategie de abordare sectorizata a centurii ? (PT revizuit mai repede pe sectoare mai mici, posib deschidere pe tronsoane)

Ionut

Pai intrebam. Scrieti intrebari si trimit eu. Asta nu inseamna ca ne vor raspunde civilizat si la obiect, dar intrebam. Dam si in judecata daca trebuie.

cristi5

#325
Excelenta intrebare bogdix. In loc sa stam sa ne vaitam ca intarzie licitatia mai bine am face exproprieri, relocari  de utilitati, etc. Sigur, asta nu se poate face in totalitate fara proiect. Dar cred ca chestiile evidente se pot face.

Dar cine sa le faca? La noi ideea principala e "constructorul sa faca tot", adica statul/functionarii sa faca cat mai putin. "ii platim, treaba lor de capitalisti". Cam asta e atitudinea. Specialistul in drumuri sa alerge pe la electrica sa mute stalpi, etc etc

In Ungaria nu e asa. Diferenta o stim.

Asta ar putea fi un avantaj la FIDIC rosu. In paralel cu licitatia executiei, pe baza proiectului se pot face: exproprieri, relocari, AM revizuit, AC, asa incat la semnarea contractului constructorul sa intre a doua zi in brazda.

Dar ce te faci ca noi la A7 nu reusim (sau nu vrem) sa atribuim SF+proiectare Iar la ce e lansat pe FIDIC rosu nu pusca proiectul cu terenul, nu-s gata exproprierile, AC, etc.

bogdix

@cristi5
Din cate stiu eu, la aceasta licitatie s-a impus proiectul tehnic deja facut (linia rosie in profil longitudinal, profilul transversal, elemente constructive ale structurilor etc.)
Asa ca exista practic un "contur" al exproprierilor necesare, o amprenta a lucrarilor proiectate. Care s-ar fi putut/s-ar putea face pana la semnare.
Iar daca apar modificari, se expropriaza ulterior, macar asa Antreprenorul ar avea acces in santier imediat.

cristi5

Multumesc de info! dar cine sa faca asta? CNAIR proactiv? Sa fim seriosi... E mult mai simplu sa astepti atribuirea si sa pui totul in bratele constructorului.

Dar hai sa intrebam. Poate se intmpla o minune.

AM este?

NGC

Primul termen la TB pentru contestatia TRAMECO este in 17.04.2018.

NGC

Quote from: bogdix on April 01, 2018, 06:05:13 PM
Din cate stiu eu, la aceasta licitatie s-a impus proiectul tehnic deja facut (linia rosie in profil longitudinal, profilul transversal, elemente constructive ale structurilor etc.)
Asa ca exista practic un "contur" al exproprierilor necesare, o amprenta a lucrarilor proiectate. Care s-ar fi putut/s-ar putea face pana la semnare.
Iar daca apar modificari, se expropriaza ulterior, macar asa Antreprenorul ar avea acces in santier imediat.

Culoarul de expropriere este cunoscut. Daca va intereseaza, il gasiti timp de 7 zile aici.