News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

lucianxx9o


Ionut

OMG, vestea aia cu Ford cu ecoboost de 1.5l este BESTIALA. Bai frate, o sa fie balanta comerciala pe plus!!! Pai... cat ar fi la export? Ar veni spre 1 mld euro in plus pe an exporturi? :lol: That just made my day.

cricric

Poate primeste si Ford o autostrada de la Severin la Lugoj.

iotu

Quote from: Ionut on April 12, 2013, 07:14:22 PM
OMG, vestea aia cu Ford cu ecoboost de 1.5l este BESTIALA. Bai frate, o sa fie balanta comerciala pe plus!!! Pai... cat ar fi la export? Ar veni spre 1 mld euro in plus pe an exporturi? :lol: That just made my day.

Apropo de asta, o alta veste buna de astazi:

QuoteExporturile României au crescut în primele două luni la 7,57 miliarde de euro

Exporturile României au crescut, în primele două luni ale anului 2013, cu 8,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Trendul crescător a fost continuat şi la nivelul lunii februarie faţă de luna ianuarie a anului în curs, procentul de creştere înregistrat fiind de 4,6%.

Structura exportntă, ponderea produselor industriei constructoare de maşini şi echipamente de transport fiind de 42,4 %. Din totalul exporturilor româneşti, 76,4 % reprezintă produsele manufacturate. Orientarea geografică se menţine spre ţările Uniunii Europene, 70,7 % din totalul exporturilor îndreptându-se către aceste state.
Sursa: http://incomemagazine.ro/articole/exporturile-romaniei-au-crescut-in-primele-doua-luni-ale-anului

Asa ca, sa speram ca acea crestere de 8% ramane la fel, sau creste - macar sa ramanem tot asa la dublul mediei europene pentru 2-3 ani, si poate revenim la situatia "economiei care duduia" prin 2007 :)

iotu

Inca o veste buna, saptamana trecuta Dacia a intrat si pe piata daneza : http://www.dacia.dk/biler/lodgy/.



Deocamdata singurul model disponibil e Lodgy cu pret incepand de la 130k DKK (aprox. 17500Euro), insa am inteles ca de saptamana viitoare urmeaza sa vina si alte modele. Ce e interesant e sa vezi colegi si prieteni danezi intreband: "ai auzit ca a venit in Danemarca un producator roman de masini foarte foarte ieftine? Ai auzit de el, Dacia?" :cheers:

Totusi, avand in vedere taxa de prima inmatriculare aici la masinile noi - de 180% din valoarea masinii si lipsa apetitului danezilor pentru masini scumpe sau puternice, e de asteptat ca Dacia sa fie un succes.

laurashgeo

Uauuuuuuuu...
Si cica in romania e scumpa taxa de prima inmatriculare :)

Sargon1806

Quote from: laurashgeo on April 15, 2013, 08:39:47 PM
Uauuuuuuuu...
Si cica in romania e scumpa taxa de prima inmatriculare :)

Pai da, dar nu se compara. Ei au piste de biciclisti cat o banda de masina. Daca ai ciupit banda de biciclisti cu un varf de roata, ti-o salta si te arde de nu te vezi. In Copenhaga pleaca la un semafor trei masini si 30 de biciclete. Oriunde in oras gasesti biciclete de inchiriat, ba gasesti si gratis. Pur si simplu iei bicicleta, te duci pe ea unde ai tu treaba si o lasi acolo, in rastel, de unde o va lua altcineva altcandva. Si da, cam orice cladire are rastel de biciclete. Sigur ca taxa e imensa, dar exista alternativa. In plus, ai autobuze si trenuri de oriunde pana oriunde. Daca nu ma credeti, vin cu poze facute de mine :)

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

sebba

Quote from: iotu on April 12, 2013, 09:10:47 PM
... si poate revenim la situatia "economiei care duduia" prin 2007 :)

ce economie dudia in 2007? poate '87, ca dupa aia nu a mai duduit decat devastarea tarii...
si nu pricep de ce atata bucurie ca exporta fordu
exporta fordu', da, dar din pacate nu exporta Romania
e o mica mare diferenta

semneaza comunistu' de serviciu, Sebba
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Quote from: sebba on April 15, 2013, 10:46:38 PM
exporta fordu', da, dar din pacate nu exporta Romania
e o mica mare diferenta

Huh? Ce vrei sa zici mai exact? Exporturile Ford din RO se pun la balanta comerciala a tarii. Poate vrei sa spui ca nu toate piesele sunt facute in RO sau ceva de genul? Adica daca exportam B-Max, evident ca pentru asta trebuie si IMPORT de piese and stuff... dar Ford exporta mai mult decat importa in RO, deja.

Ionut


lautaxi

Quote from: sebba on April 15, 2013, 10:46:38 PM
Quote from: iotu on April 12, 2013, 09:10:47 PM
... si poate revenim la situatia "economiei care duduia" prin 2007 :)

ce economie dudia in 2007? poate '87, ca dupa aia nu a mai duduit decat devastarea tarii...
si nu pricep de ce atata bucurie ca exporta fordu
exporta fordu', da, dar din pacate nu exporta Romania
e o mica mare diferenta

semneaza comunistu' de serviciu, Sebba
Sebba permite-mi sa te contrazic,sa inteleg ca economia mergea bine in 1987 si acu merge prost?
Atunci explica-mi te rog frumos cum de pib-ul nostru e acum de 2 ori si jumatate mai mare ca atunci?Si sa nu uitam ceva important acum avem cu doar 19 mil locuitori un produs intern brut  de doua ori si ceva mai mare decat aveau cei 23 mil de atunci...

Ionut

Guys, fara offtopic. :) Lasati economia (daca nu are de-a face cumva cu piata auto), reveniti la discutii despre piata auto.

vancouver

Renault Trucks va produce camioane militare în Prahova

QuoteRenault Truck Defense,  producătorul de tehnică militară francez, parte a grupului AB Volvo, a semnat astăzi, la Mizil, prin preşedintele companiei, Gerard Amiel, un memorandum cu compania SC MFA SA referitor la producţia şi comercializarea exclusivă a camioanelor militare şi a vehiculelor blindate pe teritoriul României.
(...)
MFA este un producător român, independent de tehnică militară, cu o istorie de peste 60 de ani. Compania este cel mai important contractor român al Ministerului Apărării Naţionale (MApN) de după 1989 pentru maşini de luptă blindate. Cel mai recent proiect dezvoltat de de MFA împreună cu MApN a fost modernizarea a 127 de  maşinii de luptă de infanterie, certificate NATO în valoare de peste 100 de milioane de euro. Din 2012 MFA Mizil este parte a grupul de firme Carmistin care aparţin omului de afaceri Iustin Paraschiv.

Renault Truck Defense are peste 1400 de angajaţi în Franta şi este prezentă în peste 50 de ţări ale lumii cu produsele sale. Camioane specializate inclusiv pentru armată s-au mai produs şi la Roman Braşov, companie controlată de omul de afaceri Ioan Neculaie.

sursa: http://www.zf.ro/auto/renault-trucks-va-produce-camioane-militare-in-prahova-10753424
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

nenea_hartia

^ Am văzut și eu știrea pe Digi24, dar acolo suna altfel: ,,ar putea produce"... Spuneau ca de la protocol la o eventuală producție e o cale mai lungă. :)