News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

isotech_ro

Medium size engine se referă la motorul de camion ori autobuz, ca și ală emite noxe semnificative ... oricum tot offtopic suntem

nicolaem

Bine ca se agita Stroe mai mult decat orice guvern :

Constantin Stroe despre autostrada Pitesti-Sibiu: Este o bascalie nationala.

Are si omul dreptate, dupa 8 ani suntem in stadiul 0.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Goldmund

Exista si vesti bune:
"Ford renegociază contractul colectiv de muncă în aşteptarea a două modele noi

Americanii de la Ford au în plan mutarea integrală a producţiei de motoare de 1,0 l EcoBoost din Germania la Craiova de anul viitor, în timp ce tot din 2017 se vor produce în Bănie pe lângă actualul B-Max atât viitoarea generaţie a SUV-ului de clasă mică EcoSport, produs momentan pentru Euro­pa la Chennai în India, cât şi viitorul Ka, comercializat pentru moment în Brazilia, potrivit unor surse apropiate uzinei.

În prezent Ford Craiova funcţionează la ralanti, cu mai puţin de 50.000 de maşini asamblate anul trecut, în condiţiile în care B-Max, monovolumul de clasă mică asamblat în România joacă pe o piaţă în declin la nivel european. Dacă România ar câştiga producţia de motoare, dar şi cea de maşini, din 2017 producţia ar urca la cel puţin 200.000 de autoturisme şi câteva sute de mii de motoare, iar businessul ar creşte de la un miliard de euro în prezent la cel puţin trei miliarde de euro, apropiindu-se de Dacia, care este la peste patru miliarde de euro....."
http://www.zf.ro/auto/ford-renegociaza-contractul-colectiv-de-munca-in-asteptarea-a-doua-modele-noi-15005519

Vestea foarte buna este ca Ford se afla intr-o situatie financiara  deosebit de  buna(castiguri enorme pe 2015) si poate investi si in UE, si, nu in ultimul rand, nu mai alearga dupa promisiuni desarte din partea politicienilor din Romania in privinta infrastructurii deficitare. Nici o firma serioasa nu renunta la o infrastructura normala, dar cei de la Ford nu o vad ca pe un impediment in fata unor noi investitii in Romania(Dacia ar trebui sa invete sa astepte un A1 pana la Sibiu- rau pentru noi, oamenii normali. Oricum, politicienii romani nu-si fac griji in privinta infrastructurii, cu investitii noi, sau fara.)

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Genială treaba...
Păcat că nu merge şi la gropi lungi de 200 de metri în autostrăzi... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


trifuhoria

Faptul ca la Sebes se produc cutii de viteze de diferite tipuri, CVT, FAG, NAG1, 7FDCT, si mai nou NAG3 dovedeste ca se poate. Urmatoarele proiecte cu siguranta vor consolida pozitia Sebesului (Romaniei) in cursa pentru noua locatie de asamblare autoturisme.

clau

O noua uzina auto e sansa noastra sa avem o crestere sanatoasa a PIB in viitorul apropiat... 1-2 ani ne bazam pe consum dar dupa... Oricum infrastructura si scaderea CAS sunt obligatorii

cricric

@anacronox: Ai sters postarea ta in care vorbeai de achizitionarea masiva de teren in zona Deva? Era atunci vorba de o fabrica auto.

-----------
Quote from: lucianxx9o on December 06, 2014, 06:58:16 PM
Daca in Polonia tot deschid fabrici vin si eu cu o stire!

Robert Bosch GmbH va deschide inca o fabrica langa Cluj pentru a sustine productia de module "SDLC- Smart Data Link Connector" pentru Ford Motor Company in vederea inceperii a noiilor programe in 2017-2018-2019.
Productia va incepe in jurul 2017.

Va fi prima fabrica in Europa pentru productia acestui tip de module dupa cea din Mexic.

Sursa:
Sunt inginer la Ford si in fiecare zii sunt in legatura cu cei de la Bosch. :)

De asta ce se mai aude?

alecu26

Problema mare a lui Mercedes (ca sa punem si noi calul inainte) e a gasi intradevar o locatie. Vestul tari, dar si zone gen Medias-Sibiu sunt sufocate de cerere. (de exemplu o gramada de masini de la Sibiu, cu numar de STC dimineata fac naveta Sibiu-Sebes).

Bazinul Deva ar fi excelent as zice eu. Sews nu absoarbe mult...si acolo practic ai la distanta de cativa zeci de km....Deva, Hunedoara, Orastie, Simeria, Hateg, Brad, Calan.
Drumurile noastre POATE;

anacronox

@cricric. nu am sters postarea. singura problema e ca aparuse un intermediar intre cei interesati si proprietarii de pamant si anume fostul presedinte al CJ Hunedoara. Sunt ceva zvonuri despre un investitor mare in Parcul Industrial Hunedoara, dar nu se dau niciun fel de informatii momentan.

cricric

Care parc industrial din Hunedoara? Te referi la cel nou pe platforma industriala veche dezvoltat de primaria Calan? Sau unde e Mittal?
Si daca nu te referi la el, ai ceva informatii cand va fi gata parcul industrial Calan?
Merci


Ionut

Bursa zvonurilor. Interesant mi se pare detaliul cu rosu, daca putem sa-l verificam.


SURSE: Daimler se pregătește să producă autoturisme Mercedes la Sebeș.
Suprafețe mari de terenuri au fost achiziționate în jurul fabricii STC

Grupul Daimler, unul din­tre cei mai mari con­structori auto din lu­me, are în plan să devină nu­mă­rul unu în segmentul premium până în 2020. Pentru ca Mercedes-Benz să depășească vânzările BMW, lider pe segment anul trecut, Daimler va deschide o nouă fabrică. Potrivit unor surse neoficiale, noua uzină care va produce autoturismele de lux se va deschide la Sebeș. Aceleași surse spun că deja compania a achiziționat mare parte din terenurile care se află în zona Star Transmission pe platforma industrială de la Sebeș.

Alba24

nicolaem

pumnii stransi. Doamne ajuta!
Cugir ( unde de fapt a inceput afacerea STC ) si chiar si Aiud pot furniza forta de munca cat de cat pregatita. Exista o traditie "mecanica" in zona.